ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Aπό το ΧΩΝΙ της 25.8.2013


 

  

Τα θύματα της τραπεζικής εξαπάτησης καταθέτουν στην εφημερίδα ΧΩΝΙ, που δεν παραλείπει να υποδείξει και κάποιους νομικούς δρόμους αντίδρασης…

Τι λένε τα θύματα :

 

«…………..Μου είπαν ότι έβαζαν τα λεφτά μου σε προθεσμιακή κατάθεση. Τα έβαλαν σε ομόλογα perpetual χωρίς να με ενημερώσουν. Η τράπεζα με εξαπάτησε και οι οικονομίες μιας ζωής οδηγούνται με βεβαιότητα σε ολοσχερή εξαφάνιση»

 

«Από την τράπεζα με διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει κανένας φόβος για το κεφάλαιό μου. Πως η υποτίμηση των perpetual ομολόγων που μου είχαν αγοράσει είναι συγκυριακή και ότι θα ανακάμψουν. Μετά, ήρθαν και μου έκαναν την ελκυστική (!) προσφορά να χάσω το 73% των χρημάτων μου!»…..

 

«……………..Ενώ ο τραπεζικός υπάλληλος με διαβεβαίωνε ότι τα perpetual ομόλογα είχαν εγγυημένη απόδοση, ξαφνικά σταμάτησαν να καταβάλλουν μερίσματα μέχρι νεωτέρας»

 

«……………Οι καταθέσεις μου ήταν το μοναδικό περιουσιακό στοιχείο για να γεράματά μου και της συζύγου μου. Δεν ήθελα με κανέναν τρόπο να τις ρισκάρω. Ο υπάλληλος της τράπεζας με διαβεβαίωσε ότι τα perpetual ομόλογα είχαν ασφαλέστατη, υψηλή και εγγυημένη απόδοση. Μετά, μου είπαν ότι είχα χάσει το 65% των χρημάτων μου!»

 

«………..Αφού μου αγόρασαν υβριδικά προϊόντα αξίας 125.000 ευρώ, με έπεισαν να τα βάλω ενέχυρο για στεγαστικό δάνειο 120.000 ευρώ, με το επιχείρημα ότι από την απόδοση των υβριδικών θα πληρώνονταν οι δόσεις του δανείου. Τώρα, τα 125.000 έχουν γίνει 38.000 και χρωστάμε και το στεγαστικό»