ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Στο δικαστήριο Σημαιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού για τις ιδέες του


  Στις 16 Απριλίου 2013 και ώρα 9:00 π.μ., δικάζεται η έφεση του σημαιοφόρου Α. ΤΣΑΚΑΛΗ  στο Αναθεωρητικό Δικαστήριο Αθηνών, Πέτρου Ράλλη 1.
Ο Τσακάλης κρίθηκε  ένοχος για τις απόψεις  και την ιδεολογία που ανάρτησε στην προσωπική του  σελίδα στο facebook !  


 



Λέει σε μήνυμά του ο Τσακάλης :  

«Παρακαλώ όλους τους Ελεύθερα Σκεπτόμενους Έλληνες (εφόσον σας το επιτρέπει ο χρόνος και η εργασίας σας), να παρευρεθείτε στην δίκη μου.

Η παρουσία σας θα είναι για εμένα πολύτιμη, καθώς θα πρέπει να υπερασπισθώ τον εαυτό μου, χωρίς δικηγόρο.

Τα οικονομικά μου βλέπετε, δεν διαφέρουν από τα δικά σας και δεν το επιτρέπουν, αλλά και η συνάντησή μου με δικηγόρους πατριώτες, με αντιμνημονιακούς, με αριστερούς και δεξιούς, ήταν άκαρπες....
Για να παραστούν, μου ζήτησαν ποσά άνω των 1500 ευρώ, την στιγμή που οι 4 μήνες φυλάκισης μεταφράζονται σε εξαγοράσιμους μόλις 600 ευρώ.Παρ’ όλα αυτά τους ευχαριστώ γιατί μου έδωσαν να καταλάβω για μια ακόμη φορά ότι πολλοί βρίσκονται στον αγώνα για προσωπικό όφελος και ο στόχος  τους είναι είτε μια θέση στην βουλή των νεοταξικών, είτε το οικονομικό κέρδος.

Με τη δική σας παρουσία και το δικό σας βλέμμα, θα πάρω δύναμη γι’ αυτή την τόσο δύσκολη δοκιμασία. Όσοι δεν μπορέσετε να παρευρεθείτε, ελπίζω να είμαι στην προσευχή σας.
Επίσης, εσείς που διαβάζετε την πρόσκλησή μου, σας παρακαλώ κοινοποιήσετε την στο facebook ή αποστείλατε τη με e-mail σε γνωστούς.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εκ των προτέρων όλους εσάς.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλα τα blogs που θα το κοινοποιήσουν.

Έλληνες, συνεχίστε τον αγώνα ενάντια στην Νέα Τάξη Πραγμάτων και μην ξεχνάτε τα λόγια του Στρατηγού Μακρυγιάννη :
«Ὅταν μου πειράξουν τήν πατρίδα καί τή θρησκεία μου, θά μιλήσω, θά’ νεργήσω κι’ ὅ,τι θέλουν ἄ
ς μου κάνουν»

Με εκτίμηση
Σμρος Α. ΤΣΑΚΑΛΗΣ