ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

ΤΟ ΔΝΤ ΘΕΛΕΙ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ


Τα κατωτέρω 35(ολογράφως : τριάντα πέντε) ελληνικά είδη και υποείδη οργασμών τίθενται υπόψιν του προσφάτως αφιχθέντος εις Αθήνας κλιμακίου του ΔΝΤ, προς πιθανή χρήση και αξιολόγηση:


1.Γεωγραφικός : Εδώ ! Εδώ ! Ή Εκεί ! Εκεί !


- 2.Θρησκευτικός ; Θεέ μου !!!


- 3. Αυτοκτονίας : Πεθαίνω !!!!!!


- 4. Δολοφονίας : Αν σταματήσεις σε σκότωσα !!!


- 5. Θετικός : Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι !


- 6. Αρνητικός : Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι !


- 7. Στιγμιαίος : Τώρα ! τώρα ! τώρα !


- 8. Επίπονος : Ωχχχ ! αχχχχχχ ! Ωχχχ !


- 9. Οργασμός του τρόπου 1 : Πιο γρήγορα ! Πιο γρήγορα !


- 10. Οργασμός του τρόπου 2 : Πιο δυνατά ! Πιο δυνατά !


- 11. Επεξηγηματικός : Έτσι ! Έτσι ! Έτσι !


- 12. Επιβεβαιωτικός : Αυτό είναι ! Αυτό είναι !


- 13. Μαραθώνιος : Φτάνω !! Φτάνω !!


- 14. Τελειωτικός : Τελειώνω !! Τελειώνω !!


- 15. Οργασμός της αγελάδας : Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ


- 16. Οργασμός της πάπιας : Α-παπα παπα-παπα !!


- 17. Οιδιπόδειος : Τι σου κάνω, μάνα μου !


- 18. Πατρικός : Παιδί μου !!!


- 19. Ο οργασμός του μαμόθρεπτου : Μάνα μου, ώχου μάνα μου !!


- 20. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη : Πάρτα μωρή!!!


- 21. Ο οργασμός του κάμπινγκ : .....( για να μην σ' ακούσουν από τις διπλανές σκηνές )


- 22. Οργασμός παντρεμένων : Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα !


- 23. Οργασμός της μοδίστρας : Σκίσε με !


- 24. Οργασμός του πλεονέκτη : Κι άλλο !! Κι άλλο !!


- 25. Οργασμός της θρησκευόμενης : Άη-Γιώργη μου !! Καβαλάρη μου !!!


-26 Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου : Μωράκι μου..Μωράκι μου !!


- 27. Οργασμός του ανασφαλή : Σ' αρέσει ; Ε ; Σ' αρέσει ;


- 28. Οργασμός του περίεργου : Τι σου κάνω ; Πες, τι σου κάνω ;


- 29. Οργασμός της ψυχρής : Λιώνω !!!


- 30. Οργασμός της ψεύτρας : Τελείωσες καρδούλα μου ; Αχ, αχ κι εγώ


- 31. Οργασμός του ψυχιάτρου : Με τρελαίνεις !!


- 32. Οργασμός του G.P.S. : Πιο πάνω.πιο πάνω.πιο δεξιά.Εκεί, εκεί ανάμεσα !!


- 33. Οργασμός της ανοργασμικής : Τελείωσες ; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας ;


- 34. Αγροτικός οργασμός : Οη,Οη, μάνα μ' !!!


- 35. Κρητικός οργασμός : Ωφού !!Ίντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου