ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ

 

Ευχαριστώ σας δικαστές!!!
Και αβλαβής και σώος!!!
Και ούτε γάτα ούτε ζημιά
και παμψηφεί αθώος!!!
Μπράβο
που παραγράψατε
όλα τα εγκλήματα μου
παρ'όλο που σας έγραψα
στα υποδήματα μου.
Και τώρα που ξανάγινα
λευκό περιστεράκι
ένα μεγάλο ευχαριστώ
χρωστάω στον Μητσοτάκη
που έστειλε το μήνυμα :
Όποιος μίζες μοιράζει
στο τέλος δικαιώνεται.
Κανείς δεν τον πειράζει.
Δεν ήμουν δα και καστανάς
ούτε και καθαρίστρια
ούτε η γιαγιά που πούλαγε
στη λαϊκή τερλίκια.
Έναν φτωχό και ταπεινό
με είχαν μιζαδόρο
κόμματα και πολιτικοί
να παίρνουνε το "δώρο".
Συνεχιστής του τρίπτυχου
που ισχύει εδώ και αιώνες.
"Ρεμούλα, μίζα και κλεψιά"
του Έθνους οι κολώνες.
Γι' αυτό κι εγώ με το καλό
στη χώρα όταν γυρίσω
σκέφτομαι έναν σύλλογο
αμέσως να ιδρύσω
που μέλη θα ' ναι αυστηρά
όλοι οι αθωωμένοι
αμόλυντοι και καθαροί
πλήρως δικαιωμένοι.
Ζίμενς, Νοβάρτις και λοιποί
του Χρηματιστηρίου,
Εξοπλισμών, Υποκλοπών
και του Βατοπεδίου.
Κι όλοι μαζί να τρέχουμε
να πιάνουμε γιαγιάδες
και κουλουράδες πλανόδιους
και χαρτομαντηλάδες
και να τους παραδίδουμε
στο νόμο και στην τάξη
μήπως κι η έρμη η Χώρα μας
κάποια στιγμή αλλάξει.
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Θάφτηκε ακόμα τεράστιο σκάνδαλο διασπάθισης χρήματος ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ της Siemens, παρότι η εταιρία Αθώοι όλοι οι εμπλεκόμενοι παραδέχτηκε την ενοχή της ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ ΠΗΡΕΤΙΣ ΜΙΖΕΣ; TEΛIKA ΠΟΙΟΣ"
7 σχόλια
25 κοινοποιήσεις
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου