ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

Κατάχρηση εξουσίας, υπερβάλλων ζήλος και ελλειψη στοιχειώδους ευαισθησίας από την Τροχαια Βέροιας.

.
Την παρασκευή 10 Απριλίου και ώρα 13:00 με σταματήσανε ακριβώς έξω από το κτήμα μου στην περιοχή "Λοζίτσι Βέροιας" την ώρα που πραγματοποιούσαμε αγροτικές εργασίες (οργανικο λίπασμα) με τον πατέρα μου και έναν ακόμα εργάτη μας που απασχολούμε ολόκληρο τον χρόνο.
Σε έλεγχο της τροχαίας μας ζήτησαν τα χαρτιά μας βλέποντας μάλιστα ότι είμαστε με τα ρούχα της δουλειάς, με τα φάρμακα στα χέρια και τον πατέρα μου αντίστοιχα επάνω στο τρακτέρ.
Αμέσως βγάλαμε όλα τα απαραίτητα χαρτιά που χρειάζονται μαζί με τις ταυτότητες και ψάχνοντας να βρώ το χαρτί του παιδιού που απασχολώ και έχω πάντα μαζί μου για την μετακίνηση του,συνειδητοποίησα ότι το έχω ξεχάσει στο πατρικό μου συμπληρωμένο με όλα τα στοιχεία και με την σφραγίδα του αγρότη που κατέχω.
Η πρώτη αστυνομικός φάνηκε να καταλαβαίνει βλέποντας οτι είμαστε στην δουλειά και κατανοώντας την κατάσταση οτι δεν έχουμε βγεί βόλτα η χωρίς λόγο απο το σπίτι μας αλλα ο υπεύθυνος που ήταν μαζί της ζήτησε να μου επιβληθεί το πρόστιμο των 150ε.
Κατευθείαν του ζήτησα να καλέσω συγγενικό μου πρόσωπο να μου φέρει το χαρτί ΑΜΕΣΑ και σε 5 λεπτά να το έχει στα χέρια του,καθώςι 2 στους 3 είχαμε χαρτιά και να δέιξει την ελάχιστη κατανόηση σε εργαζόμενους που ούτε για καφέ βγήκαμε,ούτε να κανουμε την βόλτα μας με πρόσχημα την γυμναστική και βλέποντας με τα μάτια του θα πω και πάλι  ότι είμαστε με τα ρούχα εργασίας και ταφάρμακα στα χέρια.
Ήταν ανένδοτος και με το ύφος σερίφη ήθελε να επιβάλλει το πρόστιμο στους εγκληματίες αγρότες που κάνανε το λάθος να πάνε στην δουλειά τους.

Η αστυνομικός που μας έλεγξε αρχικά βλέποντας ότι είμαστε εξοργισμένοι με την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κλήση και αντιμετώπισή μας, μας είπε οτι έχουμε το δικαίωμα ΕΝΣΤΑΣΗΣ και να πάω κατευθείαν στον διοικητή της τροχαίας Βέροιας να την καταθέσω.
Έτσι και έπραξα. Πήγα αμέσως στο τμήμα και εκεί μου απαγόρευσαν να δώ τον διοικητή μολις τους είπα οτι ειναι για ΕΝΣΤΑΣΗ κάνοντας μάλιστα και πλακίτσα μεταξύ τους στην πύλη που ήθελα να καταθέσω ένσταση. Μου δώσανε ενα e-mail να την καταθέσω εκεί και το τηλεφωνο του διοικητη τροχαιας ΙΩΣΗΦ Π. ΠΑΡΟΥΤΟΓΛΟΥ στο γραφείο του για να τον καλέσω και να παραπονεθώ,φυσικά όμως και δεν το σήκωσε ποτέ και μετά απο 3 μέρες μου απάντησε στο σχετικό mail που του απέστειλα.
Το αποτέλεσμα?ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ καθώς μάλλον το να εργάζεσαι είναι έγκλημα.
Κάτω τα χέρια από τους ΕΡΓΑΤΕΣ,ΑΓΡΟΤΕΣ,ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ κ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ.
Πάρης Πίθηκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου