ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Ο ακαλαίσθητος

Δεν ξέρει κι ο ίδιος τι λέει,  όταν αρχίζει να μιλάει :  Γιατί μιλάει με γνώμονα την αναβάθμιση του  εγώ του, που  από πολιτική άποψη είναι αναμφίβολα λιλιπούτειο. Προσπαθεί και ξαναπροσπαθεί με τη συνεργασία "φίλιων δυνάμεων" - όρα ΕΡΤ 1 - αλλά δεν φτουράει. Τολμάει να κρίνει την αξιωματική αντιπολίτευση με κριτήρια αισθητικά και εν ταυτώ εκπαιδευτικά, όμως αυτός ο ίδιος εκπροσωπεί την αγοραία  αγραματωσύνη που ενδύεται την λεοντή του μαχόμενου προσώπου. Επιδιώκει να αθωώσει
την προϊσταμένη αρχή (για την υπόθεση της κρουαζιέρας του πρωθυπουργού) μέσω της  πλειοδοσίας και σ' αυτό το πεδία αναδεικνύεται "χρήσιμο παιδί", κατάλληλο για θελήματα και μικροεκδουλεύσεις, αλλά δεν μετράει. Τσαμπουνάει διάφορα περί "σαχλαμαριστάν", περί "ανεπιξέστως άξεστους", περί "χοντράδων", γνωρίζοντας ότι αυτοί οι όροι που φαντάζουν παράξενοι μέσα στο κοινοβουλευτικό λεξικό θα τραβήξουν κάποιο ενδιαφέρον και θα τον ανασύρουν από την (νεκρο)φάνεια του...


Για όλους και για όλα μίλησε στην ΕΡΤ ο βουλευτής Κώστας Ζουράρις, ο οποίος αναφέρθηκε στις διακοπές Τσίπρα στο κότερο ενώ επιτέθηκε στον πρόεδρο της ΝΔ, Κυριάκο Μητσοτάκη.



«Για τη θαλαμηγό; Θα πήγαινα άλλες τρεις ημέρες και εγώ στη θαλαμηγό. Γιατί δεν το είπαν πριν από ένα χρόνο και το βγάζουν τώρα;» δήλωσε ο βουλευτής Κώστας Ζουράρις στην εκπομπή της ΕΡΤ1 "Για την Ελλάδα" με τον Σπύρο Χαριτάτο.

«Είδα την αυστηρή και λιτή ανακοίνωση της κ. Παναγοπούλου. Αφήστε την αντιπολίτευση να κάνει την δουλειά της. Την κάνει ακαλαίσθητα, έχει πολύ ακαλαισθησία η ΝΔ που οφείλεται στην απαιδευσία της» τόνισε.

«Το σαχλαμαριστάν της ΝΔ τώρα; Είναι τόσο απαίδευτοι, τόσο ανεπιξέστως άξεστοι που δεν καταλαβαίνουν τι χοντράδα κάνουν εις βάρος του εαυτού τους. Ενόχλησε τώρα την κ. Παναγοπούλου ή τον κ. Τσίπρα ότι πήγε τρεις ημέρες στο σκάφος; Είναι πρόβλημα τώρα αυτό;» συμπλήρωσε.

«Θα μιλήσω στη Βουλή και θα πω στον Μητσοτάκη ότι αν θέλει να ασχοληθεί με τον Πολάκη, πλειστάκις και συχνάκις και πολλάκις του έχω πει ότι προηγούμαι γιατί εμένα εξύβρισε πριν από ένα μήνα στη Λαμία, λέγοντας ότι είμαι βουλευτής σε τιμή ευκαιρίας» ανέφερε.

«Θα του ζητήσω να μου πει το ήμαρτον, ακολούθως να πέσει στα πόδια μου να μου ζητήσει συγγνώμη και εγώ τότε θα του δώσω συγχωρητική ευχή» συμπλήρωσε.


http://www.ksipnistere.com/2019/05/blog-post_491.html




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου