ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Ενας πολίτης απαντά σε μια ΔΟΥ

 
Έλαβα πρόσφατα στο γραφείο μου ένα de facto ανήθικο και απειλητικό έγγραφό σας, «προ κατάσχεσης». Με το παρόν σας ενημερώνω ότι καταθέτω τεκμηρίωση των πολλαπλά ανωτέρων ανταπαιτήσεών μου. Εσωκλείω αντίγραφο αγωγής κατά του Ελληνικού Δημοσίου (Γενικός αριθ. Κατάθ. XXXXX/2010) και επιστολή της κας. Ζωής Σπυροπούλου, δικηγόρου μου, όσον αφορά σε δεύτερη αγωγή (5/3/2013).

Ως άνθρωπος που γεννήθηκε στις ΗΠΑ και επέλεξε να επενδύσει η οικογένεια του μεγάλα χρηματικά ποσά και να ζήσει σε αυτή τη χώρα, παρά τις αντιρρήσεις πολλών Ελλήνων του εξωτερικού, και ως πατέρας τεσσάρων παιδιών (Ανδρέας, Ελένη, Παναγιώτης, Μαρία), σας ενημερώνω ότι αν χρειαστεί, θα στραφώ νομικά κατά του Ελληνικού Δημοσίου και συγκεκριμένων εκτελεστικών εκπροσώπων της εξουσίας, προκειμένου να διασφαλίσω την τιμή, υπόληψη και περιουσία εμού και της οικογένειάς μου.

Αν αποτολμήσετε να σπαταλήσετε τα χρήματα των πολιτών σε δικαστική διαμάχη, σας βεβαιώνω ότι θα καταδικαστείτε είτε στα εγχώρια είτε σε άλλα δικαστήρια. Εύχομαι να επικρατήσει η νομιμότητα και η σωφροσύνη που συναντάται σε δημοκρατίες.

Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου και στην προάσπιση του Συντάγματος.

Ειλικρινά,        ΧΧΧΧΧΧΧ Χ. ΧΧΧΧΧΧΧ,  Αρχιτέκτων Μηχανικός,  Master Αρχιτεκτονικής – Ohio State University, ΗΠΑ,  Bachelor Πολιτικού Μηχανικού – C.S.U. / Fenn College of Engineering
Υποψήφιος Διδάκτωρ Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
Πραγματογνώμων Τ.Ε.Ε. και Πρωτοδικείων Αθηνών και Πειραιώς
Συγγραφέας