Σχετικά :
http://oikonikipragmatikotita.blogspot.gr/2015/08/blog-post_97.html
Ποικίλα σχόλια έχει προκαλέσει η παρουσία του αναπληρωτή υπουργού
Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη στην συνέντευξη Τύπου της ΟΣΥΠΑ.
Η παρουσία ενός υπουργού, σε συνέντευξη Τύπου μιας ομοσπονδίας
εργαζομένων, δεν συνηθίζεται. Το θέμα της συνέντευξης ήταν η εναντίωση της
ΟΣΥΠΑ στην ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων.
Ως γνωστόν, ο κ. Σπίρτζης αντιτίθεται στην ιδιωτικοποίηση. Μάλιστα, στην συνέντευξη δήλωσε τα εξής:
«Διαφωνήσαμε από την αρχή με αυτού του είδους τον διαγωνισμό, δεν
είμαστε καθόλου ευτυχισμένοι να τον συνεχίσουμε, είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να
διασφαλίσουμε τα γκρίζα σημεία του διαγωνισμού από τις εμπειρίες που έχουμε από
άλλα αεροδρόμια».
Ο αν. υπουργός δεν πρόκειται να βάλει την υπογραφή του στην παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων.
Αυτός που θα υπογράψει είναι ο υπουργός Οικονομίας και Υποδομών Γ.
Σταθάκης, ο οποίος – σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ – διαπραγματεύεται τη σύμβαση
με τη γερμανική Fraport.
Όπως σχολιάζουν αρκετοί, «είναι σωστό να βγαίνει να δηλώνει – για
ακόμη μια φορά δημοσίως – ο αν. υπουργός ότι διαφωνεί με την πώληση, αφήνοντας…
έκθετο τον υπουργό Γ. Σταθάκη, ο οποίος είναι ο κύριος αποδέκτης των διαφωνιών;».
Ακόμη, η παρουσία του κ. Σπίρτζη, στην συνέντευξη Τύπου της ΟΣΥΠΑ,
αποτελούσε«άδειασμα» προς τους ελεγκτές
εναέριας κυκλοφορίας;
Ίσως, είναι έτσι, εάν κρίνει κανείς από τις δηλώσεις του ότι οι
ελεγκτές προχώρησαν σε στάση εργασίας «για να διασφαλίσουν πέντε δραχμές
παραπάνω στα επιδόματά τους» και «για να προστατευτούν σκληρά συντεχνιακά
συμφέροντα».
Πάντως, όσο προχωράει ο διαγωνισμός για τα 14 περιφερειακά, τόσο
αναμένεται να ενταθεί η διαμάχη ΟΣΥΠΑ - ελεγκτών για την... επόμενη ημέρα στην ΥΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου