ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

Τακτικισμοί χωρίς νόημα


Διάβασα και ξαναδιάβασα την ανακοίνωση, στην αρχή δεν την πίστεψα. Για μιάμιση ημέρα περίπου την απωθούσα από το προσκήνιο της συνείδησής μου, μέχρι που αυτό το βράδυ, συνάντησα  στο τόπο των διακοπών μου έναν αριστερόστροφο σύντροφο – το αριστερόστροφο εκτός εισαγωγικών. Μου λέει επικρατεί χάος, του λέω γιατί, μου λέει τίποτε δεν είναι ξεκάθαρο καθώς    επικρατούν   εκατέρωθεν τακτικισμοί,  του λέω, μα υπάρχει η αριστερή πλατφόρμα, μου λέει είδες τις επιτροπές που δουλεύουν για το ‘Εκτακτο Συνέδριο του Σεπτεμβρίου;
Εδώ το βούλωσα. Τις είχα δει και δεν ήθελα να το πιστέψω. Πάω σπίτι λοιπόν  και ξαναδιαβάζω :

Μέλη στην επιτροπή θέσεων, οι Νταβανέλλος Αντώνης και Γιάννης Τόλιος ! Μέλη στην οργανωτική επιτροπή οι Σόφη Παπαδόγιαννη και Βασίλης Πριμηκύρης !


Και εγώ που πίστευα ότι υπάρχουν σε αυτό το Κόμμα άνθρωποι νοήμονες που καταδικάζουν χωρίς συμπλέγματα ενοχής και ανεδαφικούς κομματικούς πατριωτισμούς αυτή  την κακόγουστη φάρσα ! Τη φάρσα μιας εκ των υστέρων σύγκλησης αποφασιστικού οργάνου  για τη λήψη αποφάσεων ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου