ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

ΤΗΣ ΠΙΤΣΑΣ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ…..

Εις «τας πίτσας» - που έλεγε σε μια αποστροφή λόγου του ο Βασίλης Λεβέντης, την εποχή που κάποιοι κακόγουστοι παρήγγελαν για λογαριασμό του πίτσες σε πολλά μαγαζιά ταυτόχρονα (η πίτσα, της πιτσός, τας πίτσας, κλπ. = ουσιαστικό τρίτης κλίσεως) – εις τας πίτσας λοιπόν, έχω αναφερθεί και παλιότερα. Στην ανάρτηση της 14.7.2010 είχα καταχωρήσει μια «Παραγγελία πίτσας το 2030» με βάση άγνωστη πηγή του διαδικτύου, χωρίς να πολυσκεφθώ την πιθανότητα της μ ελλοντικής μετατροπής του είδους Pitziυs Pitsa σε εξαφανισμένο ή απειλούμενο με εξαφάνιση, λόγω μνημονίων…

Μια παραλλαγή της ιστορίας αυτής εξέπεμψε και ο Τζίμης Πανούσης πρόσφατα, χωρίς να λάβει υπόψη την επηυξημένη και βελτιωμένη έκδοση από τον υποφαινόμενο. Τον συγχωρώ όμως – εξ άλλου αυτός και οι ακροατές του έχασαν.
Τώρα μια άλλη ιστορία έρχεται στην επιφάνεια, με μια δοσολογία… φεμινιστικού πνεύματος. Προέρχεται πάλι από άγνωστη πηγή του διαδικτύου….

Αυτός
«Θα παραγγείλω πίτσα. Θέλεις κι εσύ να σου παραγγείλω κάτι;
Αυτή
«Όχι»
Αυτός
«ΟΚ»
Αυτή
«…ή άραγε να παραγγείλω;»
Αυτός
«Τι να σου παραγγείλω;»
Αυτή
«Δεν ξέρω»
Αυτός
«Τι δεν ξέρεις; Το αν θέλεις κάτι;»
Αυτή
«Όχι»
Αυτός
«Πεινάς;»
Αυτή
«Δεν έχω ιδέα, μπορεί κάπως….»
Αυτός
«Τι σημαίνει κάπως;»
Αυτή
«Σημαίνει ότι δεν είμαι σίγουρη…»
Αυτός
«Εγώ όταν πεινάσω το καταλαβαίνω»
Αυτή
«Μπορεί να πεινάσω μετά»
Αυτός
«Τότε να σου παραγγείλω κάτι…»
Αυτή
«Και αν δεν πεινάσω;»
Αυτός
«Τότε μην το φας»
Αυτή
«Μα θα είναι σπατάλη»
Αυτός
«Το φυλάς για αύριο»
Αυτή
«Και αν δεν έχω αύριο όρεξη για πίτσα;»
Αυτός
«Η πίτσα τρώγεται πάντα»
Αυτή
«Εγώ δεν την τρώω»
Αυτός
«Τότε διάλεξε κάτι άλλο»
Αυτή
«Δεν έχω όρεξη για κάτι άλλο τώρα»
Αυτός
«Τότε πίτσα;»
Αυτή
«Όχι»
Αυτός
«Επομένως τίποτα;»
Αυτή
«Άχ….δεν ξέρω…»
Αυτός
«Με έχεις τρελάνει…»
Αυτή
«Γιατί δεν παραγγέλνεις για σένα;»
Αυτός
‘Όπως νομίζεις..»
Αυτή
«Αλλά πάρε την πίτσα με το ζαμπόν»
Αυτός
«Μα δεν μου αρέσει το ζαμπόν»
Αυτή
«Εμένα όμως μου αρέσει»
Αυτός
«Νομίζω είπες να παραγγείλω για ΜΕΝΑ !»
Αυτή
«Αυτό να κάνεις!»
Αυτός
«Και τότε γιατί με ζαμπόν;»
Αυτή
«Στην περίπτωση που θα πεινάσω όταν έλθει το φαγητό σου»
Αυτός
«Ε…και;»
Αυτή
«Νομίζεις ότι θα φάω κάτι που δεν μου αρέσει;»
Αυτός
«Γιατί να φας εσύ;»
Αυτή
«Και γιατί όχι;»
Αυτός
«Μια στιγμή ……θα παραγγείλω εγώ για ΜΕΝΑ κάτι που να μπορείς να φας ΕΣΥ, αν και εφόσον πεινάσεις; »
Αυτή
«Ακριβώς !»
Αυτός«Και τι θα φάω ΕΓΩ , σε παρακαλώ;»
Αυτή
«Μα σου είπα, μπορεί να μην πεινάσω…»



ΥΓ.
Η παραπάνω γελοιογραφία κυκλοφορεί επίσης στο διαδίκτυο και εννοεί ότι η αποστολή πίτσας με ιμέηλ είναι εφικτή όσο και η τηλεμεταφορά ανθρώπων .... Δημιουργός της είναι ο CHRISTO, αγνώστων λοιπών στοιχείων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου