ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Ένα ηρωϊκό στιγμιότυπο στη Συρία






Αυτή η αφήγηση επικοινωνίας  με τη χρήση συχνοτήτων, είναι η δεύτερη που γίνεται από την oikoniki. Η πρώτη (2010) ήταν χιουμοριστική, σχεδόν ξεκαρδιστική, και αφορούσε μια επικοινωνία αμερικανικού πλοίου με Ισπανούς φαροφύλακες. http://oikonikipragmatikotita.blogspot.gr/2010/02/blog-post_13.html
Η  δεύτερη  σχετίζεται με  πρόσφατο επεισόδιο στη μάχη της Παλμύρας, που έδωσε ο κυβερνητικός στρατός της Συρίας με τη σύμπραξη Ρώσσων στρατιωτικών, για την απελευθέρωση αυτού του πολιτιστικού προπυργίου. Χάρη στην υπόδειξη του Λεωνίδα Αποσκίτη, μάθαμε για την  αυταπάρνηση   25χρονου Ρώσσου μαχητή, μέλους των κομάντο που  εφοδιασμένοι με ειδικό εξοπλισμό, έδιναν τα ακριβή στίγματα των θέσεων όπου βρίσκονταν εξτρεμιστές του Ισλαμικού Χαλιφάτου και ο οπλισμός τους, συμβάλλοντας  στην αποτελεσματικότητα των ρωσικών επιδρομών. http://hellas-now.com/i-sygklonistiki-istoria-tou-rosou-rabo-tis-palmyras/
O κομάντο που τα δυτικά μίντια στη συνέχεια  ονομάτισαν «Ράμπο»  ήταν  ο Alexander Prokhorenko, ο οποίος αυτοκτόνησε   έχοντας περικυκλωθεί από τους τζιχαντιστές , αφού πρόλαβε  να στείλει το στίγμα των αντιπάλων του.  Λίγη ώρα αργότερα, ένας πύραυλος έπληξε τη θέση όπου βρισκόταν ο Ρώσος μαχητής, εξολοθρεύοντας τους  διώκτες του.
Ακολουθεί  η τελευταία δραματική συνομιλία του Prokhorenko με το κέντρο επιχειρήσεων:

Αξιωματικός: Είμαι σε κίνδυνο, επαναλαμβάνω, είμαι σε κίνδυνο.
Κέντρο: Παρακαλώ, επαναλάβετε και επιβεβαιώστε.
Αξιωματικός: Με έχουν εντοπίσει, μου ρίχνουν από παντού, είμαι στόχος, αίτημα εκκένωσης αμέσως.
Κέντρο: Αίτηση εκκένωσης αναγνώρισε.
Αξιωματικός: Παρακαλώ, επισπεύστε, έχω ελάχιστα πυρομαχικά, δεν μπορώ να τους κρατήσω για πάρα πολύ ακόμα, παρακαλώ επίσπευση.
Κέντρο: Επιβεβαιώθηκε, να τους κρατήσετε μακριά, να συνεχίσετε να ανταποδίδετε τα πυρά, πηγαίνετε σε ασφαλή θέση, η εναέρια υποστήριξη είναι σε παρακολούθηση, οι συντεταγμένες.
Αξιωματικός: (δίνει τις συντεταγμένες)
Κέντρο: (Επαναλαμβάνει συντεταγμένες. Επιβεβαιώνει)
Αξιωματικός: Επιβεβαιώστε, παρακαλώ επισπεύστε, τελειώνουν τα πυρομαχικά, με έχουν περικυκλώσει τα καθάρματα.
Κέντρο: 12 λεπτά θα χρειαστούν μέχρι την εκκένωση, να επιστρέψετε σε ασφαλή γραμμή, επαναλαμβάνω, επιστροφή σε ασφαλή γραμμή.
Αξιωματικός: Είναι κοντά, είμαι περικυκλωμένος, αυτό μπορεί να είναι το τέλος, πείτε στην οικογένειά μου ότι τους αγαπώ πολύ.
Κέντρο: Επιστρέψτε στην πράσινη γραμμή, να συνεχίσετε την ανταπόδοση πυρών, η βοήθεια είναι καθ’ οδόν και καλύπτεται από αεροπορική υποστήριξη.
Αξιωματικός: Αδύνατον, είμαι περικυκλωμένος, είναι τόσα πολλά αυτά τα καθάρματα.
Κέντρο: Σε 10 λεπτά να επιστρέψετε στην πράσινη γραμμή.
Αξιωματικός: Δεν μπορώ, είναι γύρω μου και με έχουν εγκλωβίσει, παρακαλώ βιαστείτε.
Κέντρο: Μετακινηθείτε προς την πράσινη γραμμή, επιστρέψτε στην πράσινη γραμμή.
Αξιωματικός: Έφθασαν, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή τώρα, παρακαλώ βιαστείτε, αυτό είναι το τέλος, πείτε στην οικογένειά μου ότι εγώ τους αγαπώ και ότι έχασα τη ζωή μου πολεμώντας για την πατρίδα μου.
Κέντρο: Δεν είστε στην πράσινη γραμμή.
Αξιωματικός: Σας παρακαλώ, είμαι περικυκλωμένος, βρίσκονται εντός, δεν θέλω να με πάρουν και να με διαπομπεύσουν, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή, θα διαπομπεύσουν εμένα και τη στολή μου. Θέλω να πεθάνω με αξιοπρέπεια και να πάρω όλα αυτά τα καθάρματα μαζί μου. Παρακαλώ, τελευταία μου επιθυμία, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή, ειδάλλως θα με σκοτώσουν.
Κέντρο: Επιβεβαιώστε το αίτημά σας.
Αξιωματικός: Αυτοί έξω έξω, αυτό είναι το τέλος διοικητή, ευχαριστώ εσάς, ενημερώστε την οικογένειά μου και τη χώρα μου ότι τους αγαπώ. Πείτε τους, ήμουν γενναίος και αγωνίστηκα μέχρι το τέλος. Παρακαλώ να φροντίσετε την οικογένειά μου, να εκδικηθείτε για τον θάνατό μου, διοικητή αντίο, πείτε στην οικογένειά μου ότι τους αγαπώ.
Κέντρο: Διαταγή αεροπορικής επιδρομής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου