ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ




Αυτές οι απόψεις των ΟΠ για τη «μετάβαση σε μια μετα-λιγνιτική εποχή και την πορεία για ένα σύστημα ηλεκτρισμού 100% ΑΠΕ το 2050», καλές, δε λέω, αλλά τόσο μελλοντολογικές ώστε μου θύμισαν  μια παλιά ιστορία….. 

Στα νιάτα μου ήμουν πυγμάχος. Σε έναν αγώνα λοιπόν, στο διάλειμμα μετά τον 2ο γύρο,  ενώ τις είχα φάει αγρίως  και είχα μπει σε μαύρες σκέψεις για όσα επρόκειτο να ακολουθήσουν στον 3ο γύρο, καθώς  στεκόμουν με το ζόρι όρθιος στη γωνιά του ριγκ, ήλθε ο προπονητής μου και άρχισε να μου ψιθυρίζει στο αυτί : «Να καταναλώνεις βιταμίνη  Β12…Επίσης το πρωϊ να πίνεις πάντα πράσινο τσάϊ, είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά…Σου συνιστώ να αποφεύγεις το κόκκινο κρέας και να προτιμάς πουλερικά…Πολύ άσπρο τυρί κι ακόμη , πρωί και βράδυ, να μην παραλείπεις  μια μερίδα φρέσκα φρούτα»…..

Του έριξα μια ματιά κατάπληκτος και του είπα :  « τώρα, τι γίνεται;»