ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Προς τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας



 Αγαπητέ μου Πρόεδρε,



 Όπως σας πληροφόρησα και σε προηγούμενες μου επιστολές έχω σχεδόν

 επαναπατριστεί και κατοικώ στο Μονιάτη, μια υπέροχη περιοχή όπου

 έκτισα ένα σπιτάκι μέσα στα πεύκα και είμαι πραγματικά ευτυχής ύστερα

 από 50 χρόνια στο Λονδίνο να επιστρέφω στην Πατρίδα μου και στα παιδιά

 και εγγονάκια μου.

 Βεβαίως τις παροικίες μας στο εξωτερικό δεν τις ξεχνούμε γιατί ζήσαμε

 πολλά χρόνια μαζί τους και πιστεύω συνεισφέραμε κ'εμείς στην ανάπτυξη

 και επιτυχία των. Σας προσκάλεσα να σας φιλοξενήσω και στο παρελθόν

 και θα έφερνα και μερικούς άλλους φίλους αλλά δυστυχώς λόγω των πολλών

 και μεγάλων ασχολιών σας ούτε καν μου απαντήσατε.
Ας ελπίσουμε κάποια

 στιγμή να μας τιμήσετε με την σύζυγο σας μετά το Πάσχα όπου θα αλλάξει

 και ο καιρός και θα είναι πιο ευχάριστη η επίσκεψη σας.

 Πρόεδρε μου, όπως γνωρίζετε οι απόδημοι ακολουθούν τον εκάστοτε

 δημοκρατικά εκλεγμένο Πρόεδρο και την Κυβέρνηση του. Όπως ξέρετε

 επίσης επιτελούν ένα υπέροχο έργο και αγωνίζονται μαζί σας και τον

 Κυπριακό λαό για την εξεύρεση μιας δίκαιης, βιώσιμης και λειτουργικής

 λύσης στο Κυπριακό. Στερούνται την Κύπρο οι απόδημοι ζώντας στο

 εξωτερικό σε ένα ξένο και πολλές φορές εχθρικό περιβάλλον. Δεν θα

 ξεχάσω ποτέ πόσες φορές μας βρίζανε οι Άγγλοι και μας λέγανε "Go back

 to your country bloody foreigners". Αγωνίζονται οι απόδημοι για την

 Κύπρο γιατί την αγαπούν και θέλουν κάποια στιγμή αν τα καταφέρουν να

 γυρίσουν πίσω.

 Αγαπητέ μου Πρόεδρε, παρακολουθώ με μεγάλη αγωνία τα τεκταινόμενα στη

 Κύπρο και πραγματικά είμαι πλημμυρισμένος με απογοήτευση, αγωνία για

 το μέλλον των παιδιών μας αλλά συνάμα και πλημμυρισμένος από θυμό.

 Βρισκόμαστε πραγματικά στη πιο δύσκολη στιγμή της Ιστορίας μας με τον

 εχθρό στο κατώφλι των σπιτιών μας να μας απειλεί, με την διεθνή

 οικονομική κρίση να μας μαστίζει, η ανεργία να αυξάνεται συνεχώς και

 αρκετός κόσμος να ζει κάτω από το χαμηλότερο όριο της φτώχιας και εκεί

 που έπρεπε να είμαστε μονιασμένοι και αγαπημένοι, εμείς σαν μαζοχιστές

 προσπαθούμε να φάει ο ένας τον άλλο και τι να πει ένας για τις

 καθημερινές κοκορομαχίες των ούτω καλούμενων κομματαρχών πολιτικών μας

 στις τηλεοράσεις;

 Αγαπητέ μου Πρόεδρε έγιναν πολλά λάθη δεν είναι όμως του παρόντος να

 τα αναφέρω πολύ θα χαρώ να τα πούμε από κοντά. Επιτρέψετε μου όμως να

 αναφερθώ σε μερικά. Οι λέξεις "εισβολή και κατοχή" φύγανε από

 το λεξιλόγιο μας.


Έπρεπε να καταγγέλλουμε την Τουρκία σε όλα τα διεθνή

 φόρα για τις βαρβαρότητες που έκανε στην Κύπρο κι όχι να βγαίνει κι

 από πάνω σαν "κούππα άπαννη" που λέμε και να μας κατηγορεί κιόλας ότι

 εμείς δεν θέλουμε λύση.

 Το γεγονός ότι ξεκινήσατε τις συνομιλίες με τα σημεία όπου εμείς

δίνουμε στους Τουρκοκύπριους και μάλιστα τα δώσατε με την "σέσουλα"

 που λέμε, "διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία, εκ περιτροπής Προεδρία,

 περιουσιακό, σταθμισμένη ψήφο" και χρησιμοποιώντας μάλιστα την φράση

 "λύση από τους Κυπρίους για τους Κυπρίους" πιστεύοντας ότι ο σύντροφος

 Τταλάτ ή ο Έρογλου μπορούν να λύσουν το Κυπριακό, απαλλάξατε κύριε

 Πρόεδρε την Τουρκία από την ευθύνη του εισβολέα, της δώσατε όπως λέμε

 "συγχωροχάρτι". Είναι ολοφάνερο ότι η Τουρκία θέλει δυο ξεχωριστά

 κρατίδια να κυβερνά τον βορρά και να ελέγχει και τον νότο.



 Επιπρόσθετα πως είναι δυνατό να ανέχεστε ένα αντιπρόσωπο του

 Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών ο οποίος γνωρίζουμε μάλιστα ότι έχει

 προσωπικά συμφέροντα στην Τουρκία να μας χλευάζει και να μας

εξευτελίζει με την συμπεριφορά του και να μην τον καταγγέλλουμε;

 Έπρεπε Πρόεδρε να τον στέλλατε από καιρό από εκεί που ήρθε.

 Είμαι σίγουρος θα λέγετε και ποιος είναι ο Γιώργος ο Χριστοφίδης να μας

 κάνει και μάθημα πολιτικής. Δεν είναι αυτός ο σκοπός της επιστολής μου.

 Έχω  όμως δικαίωμα ως Κύπριος πολίτης ο οποίος από τα παιδικά μου χρόνια

 αγωνίζομαι για την ελευθερία της Πατρίδας μου και για το καλό και το

 μέλλον των παιδιών μου και του λαού μας να σας αναφέρω τους προβληματισμούς μας.

 Είχατε Πρόεδρε για χρόνια τώρα συνεδριάσεις στο Εθνικό Συμβούλιο και πολύ
 πρόσφατε συνεδριάζατε για τέσσερεις συνεχόμενες μέρες στο Εθνικό
 Συμβούλιο. Αποτέλεσμα; βγήκατε έξω και επιτρέψετε μου παρακαλώ να χρησιμοποιήσω με επιείκεια  την φράση "βρίζοντας ο ένας τον άλλο". Και αν εσείς κύριε Πρόεδρε τόσα χρόνια που συζητάτε το Κυπριακό δεν συμφωνείτε τι σημαίνει "διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία" και δεν συμφωνείτε μεταξύ σας τι θέλουμε, πως περιμένετε να πείσετε τους άλλους που συζητάτε και παρουσιάζετε το Κυπριακό και πως περιμένετε να πείσετε τους Τουρκοκύπριους και την Τουρκία οι οποίοι το τι καταλαβαίνουν και το τι επιδιώκουν είναι δυο ξεχωριστά κράτη;

Είμαστε αγαπητέ μου Πρόεδρε τόσο αφελείς που πιστέψαμε ότι θα λύσουμε το Κυπριακό με  τον Τταλάτ ή τον Έρογλου;

 Όσο αφορά την οικονομία Πρόεδρε μου επειδή τυγχάνει να είμαι συν τοις
 άλλοι  και οικονομολόγος και επειδή εμείς στην Αγγλία ζήσαμε δυο φορές την οικονομική κρίση και τις συνέπειες της, το τι έχω να σας πω δυστυχώς τα μέτρα που πήρατε δεν είναι αρκετά και καθυστερήσατε συνάμα να δράσετε. Ας ευχηθούμε να χειριστείτε τουλάχιστο σωστά τα αγαθά που δέησε ο Θεός να μας στείλει με τους υδρογονάνθρακες.
 Με την ευκαιρία αυτή εύχομαι σε εσάς προσωπικά και την οικογένεια σας Καλό Πάσχα.

19 Μαρτίου 2012
 Διατελώ με φιλικούς χαιρετισμούς 

 Γιώργος Χριστοφίδης
Επίτιμος Πρόεδρος Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αποδήμων Κυπρίων  

ΥΓ . ΠΗΓΗ  ΚΕΙΜΕΝΟΥ : ΑΡΔΗΝ .Οι υπογραμμίσεις  είναι της «Οικονικής». Εν όψει, εικαστική δημιουργία σε ένα αστικό δάπεδο από τον καλλιτέχνη Julian Beever. Η μούντζα είναι απολύτως συμπτωματική.....