ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Η ΤΡΕΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΚΗ !


ΠΡΩΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Το 1893 ο πρωθυπουργός Χαρίλαος Τρικούπης όχι μόνο έχασε τις εκλογές αλλά ούτε καν εξελέγη βουλευτής στην ιδιαίτερη πατρίδα του, στην Αιτωλοακαρνανία...Ήταν τότε που είπε την περίφημη φράση «Ανθ’ ημών Γουλιμής»- δηλαδή «αντι για μένα (εκλέχτηκε) ο Γουλιμής», διασώζοντας το όνομα του αντίπαλου υποψήφιου βουλευτή που κατάφερε να τον εξώσει ακόμη και από την Βουλή..Ένας από τους λόγους της τοπικής αποτυχίας του Τρικούπη ήταν και η υπόθεση των λύκων : Συγκεκριμένα η διάνοιξη σιδηροδρομικού δικτύου από τη κυβέρνηση Τρικούπη θεωρήθηκε από τους πολυπληθείς κτηνοτρόφους των ορεινών περιοχών ως βασική αιτία εκδίωξης των λύκων από τα πεδινά και μετακίνησής τους στους χώρους των ποιμνιοστασίων !

Όμως «η τρέλλα χρόνια δεν κοιτά» και δεν σκοτίζεται αν διανύουμε τον 21ο αιώνα...Παραθέτω αυτούσιο ένα email που μου έστειλε (19.4.2010) ο φίλος και συνεργάτης Γιάννης Κοφινάς - το οποίο είχε αφετηρία τον Ελληνικό Ορειβατικό Σύλλογο Αθήνας :

ΑΠΟ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΝΤΟΠΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ : ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΑ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΥΝ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΜΕ ΦΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΛΥΚΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΥΝΑ ΟΠΩΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝΑΣ . ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΑΠΟ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΕΙΔΗΣΗ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ , ΑΠΟΜΑΚΡΩΝ ΔΡΟΜΟΥ , ΛΟΦΩΝ . ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΕΞΟΛΟΘΡΕΨΑΝ ΣΤΟΝ ΚΙΘΑΙΡΩΝΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 50 ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΩΝ , ΠΛΕΟΝ ΚΟΠΑΔΙ ΧΩΡΙΣ ΤΣΟΜΠΑΝΙ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ . Ο ΛΥΚΟΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΠΤΩΜΑΤΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΘΕΙ. ΦΙΔΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΕΧΩ ΔΕΙ , ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΕΙΣΑΓΟΥΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ , ΛΟΙΠΟΥΝ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΘΕ ΜΟΝΟΙ ΓΙΑ ΛΥΚΟΥΣ.


ΔΕΥΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Ο Βασίλης Χλέτσος κοινοποιεί στον δικτυακό τόπο του ARDIN μια δήλωση του διάσημου ογκολόγου και συγγραφέα Drauzio Varella:


Στις μέρες μας δαπανώνται πέντε φορές περισσότερα χρήματα στην έρευνα για την ανδρική ανικανότητα και την προσθετική στήθους στις γυναίκες, σε σχέση με αυτά που δαπανώνται για τη θεραπεία της νόσου Alzheimer. Ως εκ τούτου σε λίγα χρόνια θα έχουμε ηλικιωμένους με τέλεια στύση και ηλικιωμένες με μεγάλα βυζιά., που όμως κανείς τους δε θα θυμάται σε τι χρησιμεύουν!!!

ΤΡΙΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ


Είναι ένας τύπος στον πάγκο του μπαρ, σκυμμένος, βαρύς και ασήκωτος, και κοιτάζει συνέχεια το ποτήρι του επί μισή ώρα, εντελώς ακίνητος. Κάποιος άλλος, αλέγκρος και καλαμπουρτζής, που έπαιζε μπιλιάρδο με τις ώρες, τον βλέπει έτσι, να κοιτάζει το ποτό του ατελείωτα και να μην πίνει , οπότε για πλάκα αρπάζει το ποτήρι και το κατεβάζει μονορούφι ! Ο θλιμμένος βάζει τα κλάματα !:
- Έλα ρε φιλάρα, μια πλάκα κάναμε! Θα σου παραγγείλω ένα ίδιο, κερνάω εγώ.. Δεν γουστάρω να βλέπω άντρες να κλαίνε!
Και εκείνος: - Δεν είναι αυτό. Είναι που η σημερινή μέρα είναι η χειρότερη της ζωής μου. Πρώτα, παρακοιμήθηκα το πρωί και άργησα να πάω στο γραφείο. Το αφεντικό μου τσαντίστηκε και με απέλυσε. Βγαίνω να πάρω το αυτοκίνητό μου και μου το είχαν κλέψει. Το δήλωσα στην αστυνομία και μου είπαν "καλά κρασιά που θα το ξαναβρείς". Παίρνω ένα ταξί να γυρίσω σπίτι και ξεχνάω μέσα το πορτοφόλι με όλες τις πιστωτικές κάρτες. Το παρατηρώ τελευταία στιγμή, φωνάζω τον ταξιτζή να σταματήσει αλλά αυτός την κοπανάει ρίχνοντάς μου μια μούτζα. Μπαίνω στο διαμέρισμα και πέφτω απάνω στη γυναίκα μου , να είναι «κρεβατωμένη» με τον θυρωρό. Φεύγω αηδιασμένος, μπαίνω σ' αυτό εδώ το μπαρ κι απάνω που ετοιμαζόμουνα να βάλω ένα τέλος στη ζωή μου, εμφανίζεσαι εσύ και μου πίνεις το δηλητήριο! Είμαι ή δεν είμαι γκαντέμης;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου