ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Ειλικρινά, λυπάται για τον Τσίπρα….




Τι ήθελε και είπε κάτι τέτοια  στο ΒΗΜΑ FM ο Μίκης , με αφορμή το βιβλίο του «Διάλογοι στο Λυκόφως»;….Αμέσως του εξασφαλίστηκε μια θέση δευτεροκλασάτου παράγοντα  μέσα στη ροή των ειδήσεων……

Ο Μίκης θεωρεί τον εαυτό του ως το  μόνο Αριστερό  υπέρ της Ευρώπης μετά την απελευθέρωση από τη Χούντα και υποστηρίζει ότι αγάπησε την Ελλάδα περισσότερο από όλους…Φυσικά και οι δυο ισχυρισμοί ελέγχονται, δεδομένου   ότι  ουδέποτε διέθετε  μετριοφροσύνη ανάλογου μεγέθους με την μουσική ευφυϊα του…

Eίπε ο Μίκης :

«Ο Τσίπρας όταν έγινε πρωθυπουργός ο πρώτος που επισκέφθηκε ήμουν εγώ, εδώ επάνω. Και ενώ θέλει να ακολουθήσουμε τα σχέδια που είχα προτείνει, έχει περιβάλλον το οποίο είναι αρνητικό. Ο ίδιος είναι καλό παιδί, αλλά η εξουσία αλλάζει τους ανθρώπους. Τώρα, ειλικρινά, λυπάμαι για τον Τσίπρα. Ειλικρινά, λυπάμαι»… .

 «….αυτή η Ευρώπη δεν είναι Ευρώπη, είναι ένα όργανο του ΔΝΤ και των Αμερικανών. Δεν είναι Ευρωπαίοι αυτοί.

»Τους είπα ακριβώς: προσέξτε, είναι ένας ιστός αράχνης, όπου όποιος πέσει μέσα δεν γλιτώνει με καμία κίνηση… . Η κυβέρνηση, πήγε δήθεν να κοροϊδέψει την αράχνη και η αράχνη τούς είδε. Όσο πιο προοδευτικός ο χυμός, της αρέσει περισσότερο φαίνεται. Και για αυτό επέβαλαν σκληρότερα μέτρα στον Τσίπρα από ό,τι στους άλλους. Γιατί θέλουν να τιμωρήσουν την Αριστερά.»

«κανείς δεν αγάπησε την Ελλάδα όσο εγώ. Όσοι πόνεσαν και αγάπησαν την Ελλάδα είναι νεκροί. Δεν ξέρω αν είναι καλό που εγώ είμαι ζωντανός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου