ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Καυτή (ως είθισται) συνέντευξη του Τζίμη Πανούση






Διαβάστε την παρακάτω  τρομερή συνέντευξη του Τζίμη Πανούση - αφού προηγουμένως προετοιμασθείτε για πιθανή μεταμόσχευση εντέρων (Δεν θα σας μείνει άντερο, που λένε...) Η συνέντευξη έχει κανά μήνα ηλικία, δεν ξέρω πού δόθηκε αλλά γνωρίζω (και ευχαριστώ θερμά)τον μεσάζοντα που μου την προώθησε, κύριο Λεωνίδα Αποσκίτη. ΓΣχ.

Πώς σας φαίνεται η Ελλάδα του 2016; 
Το ότι φτάσαμε στο 2016 είναι μεγάλη μας επιτυχία, καθότι δεν το περίμενε κανένας. Το ότι έχουμε και δεύτερη φορά Αριστερά είναι κι αυτό «ουάου!». Τώρα περνάμε μια ενθουσιώδη Σαρακοστή. Σήμερα πληροφορήθηκα -και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό- κάτι που κανείς δεν προσδοκούσε από μια κυβέρνηση: έμαθα το project που ετοιμάζει η κρατική τηλεόραση για τη Eurovision και βρήκα την ιδέα εκπληκτική. Δεν ξέρω αν ήταν έμπνευση του συντρόφου Τσακνή ή κάποιου άλλου. Ισως να είναι και του Καρανίκα, που ανήκει στον στρατηγικό σχεδιασμό της κυβέρνησης Αλέξη. Θα πάνε 12 οικογένειες προσφύγων μαζί με τα παιδιά τους στον διαγωνισμό και θα χρησιμοποιηθούν από εμάς σαν ντεκόρ. Ετσι και πραγματοποιηθεί αυτό, θα είναι ένα χάπενινγκ πολύ δυνατό, με το δικό του μήνυμα, που σίγουρα θα συγκινήσει το γκέι κοινό της Eurovision. Θα κλάψουν όλες οι λουγκρούλες.

– Η φετινή σας παράσταση έχει τίτλο «Hot Spot». Γιατί;  

Σερβίρουν στο μαγαζί πρόσφυγες, έτσι για να προσφέρουμε κι εμείς μια μικρή βοήθεια στο Προσφυγικό. Οι σερβιτόροι είναι όλοι με σωσίβια και σαφώς μας κοστίζουν πιο φτηνά.

– Τι να περιμένουμε όλοι εμείς που θα έρθουμε να σας δούμε ενώ είμαστε πνιγμένοι στα οικονομικά βάσανα; 

 Και ο πνιγμένος απ' τα μαλλιά πιάνεται. Δεν σας κρύβω όμως ότι αισθάνομαι οικεία και όμορφα γιατί είμαι πρόσφυγας κι εγώ. Η οικογένειά μου είναι από το Αϊβαλί και από το Αϊδίνι κι έχουμε τραβήξει πολλά. Ακόμη ηχούν στ' αυτιά μου οι διηγήσεις της γιαγιάς μου με τις οποίες έχω μεγαλώσει. Μη νομίζετε ότι έχουμε ενσωματωθεί στην ελληνική κοινωνία. Πώς ήταν παστρικές οι Μικρασιάτισσες; Τώρα θα γίνουν παστρικές οι Σύρες. Θα μπουν για τα καλά στη ζωή μας. Αλλά για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, η Ελλάδα από την πτώση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας έχει δεχτεί 17 φορές εισροές προσφύγων. Εκατομμύρια πρόσφυγες έχουν έρθει και έχει προκύψει αυτή η φυλή, η οποία είναι μείγμα από φυλές όλου του κόσμου. Γι' αυτό έχουμε ωραίες γκομενάρες και τα πάμε καλά.

– Μήπως έχουμε μετατραπεί στο προσφυγικό πάρκινγκ της Ευρώπης; 


 Nαι, αλλά αρκεί να είναι σαν το πάρκινγκ του Κολωνακίου, όπου το αντίτιμο για το αυτοκίνητο είναι υψηλό. Εχουν να φαγωθούν πάρα πολλά λεφτά. Αφού βολεύτηκαν οι δεξιοί και έφαγαν και οι Πασοκτζήδες, τώρα ήρθε η ώρα του αριστερού βολέματος. Πέφτει τρελό τσιμπούσι στις ΜΚΟ.

– Πώς βλέπετε τον Αλέξη Τσίπρα; 

 Eκανε την αναταραχή στην Ευρώπη, αλλά τα ψωμιά του είναι λίγα. Ευτυχώς ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πάγκο. Εγώ είχα ποντάρει πολύ στη Ζωή Κωνσταντοπούλου. Είναι πολύ καλή, άξια σάτιρας, κορίτσι της δουλειάς  -της δικής μου δουλειάς- βέβαια. Υπάρχουν κι άλλοι όμως, όπως ο Νίκος Φίλης, ένας Βορειοκορεάτης ηγέτης που θα γράψει ιστορία. Με όλους αυτούς θα είμαστε περίεργα πριν από το καλοκαίρι και όπως λέει και ο λαός: «Θα σφίξουν οι... ρόλοι».

– Πώς σας φάνηκε η συνάντηση Αλέξη Τσίπρα – Αντζελίνα Τζολί; 

 Λυπήθηκα πολύ τον Αλέξη. Οταν είσαι με την ίδια γυναίκα (την Περιστέρα) από δεκατεσσάρων ετών έχεις αναπτύξει αντισώματα και είναι δύσκολη η κατάσταση. Ο Τσίπρας είναι ένα συνεσταλμένο παιδί, γι' αυτό και έβγαλε έρπη στη διαπραγμάτευση. Με την Τζολί έζησε το δικό του δράμα, γιατί η Τζολί ανήκει σε μια αίρεση και δεν πλένεται. Ο Αλέξης την ώρα της συνάντησης, είχε αυτό το βλάχικο ύφος στο Μαξίμου, γιατί τον ενόχλησε η μυρωδιά της.

– Εκείνη δεν μας «μυρίστηκε» άραγε;
 Eίδε τη σαπίλα της δήθεν Αριστεράς. Η Τζολί μαζεύει παιδιά και ήρθε να δει τι θα πάρει κι από την Ελλάδα.

– Ο πρωθυπουργός έχει βελτιώσει τα αγγλικά του; 

 Μπα, τα πρωθυπουργικά αγγλικά έχουν γίνει χειρότερα. Ολο αυτό δείχνει μια έπαρση και αποδεικνύει τον χαρακτήρα του Αλέξη. Οταν δεν μιλάς καλά, κάνεις λίγο πίσω, δεν είσαι ο Λουδοβίκος ο οποίος έλεγε «L'état c'est moi», δηλαδή «το κράτος είμαι εγώ». Αυτός βέβαια λέει «λεφτά σε μουά!» Σας το ξανάπα: έχει να πέσει πολύ φαγοπότι μέσω των ΜΚΟ.

– Θα είναι γκουρμέ το τραπέζι ή με πιτόγυρο; 

 Πιτόγυρο θα είναι για τους πρόσφυγες. Για τις ΜΚΟ, το σκάνδαλο που πρωτοέστησε ο Γιωργάκης, θα είναι τρελό το τσιμπούσι. Από τους πρόσφυγες κάποιοι βγάζουν τρελά λεφτά. Χιλιάρικο νοικιάζονται τα σπίτια στην Ειδομένη, 5 ευρώ το κατούρημα των Σύρων στα καταστήματα της πλατείας Βικτωρίας. Θα γίνει μεγάλη μπίζνα. Κάποιοι θα πλουτίσουν από την κατάσταση.

– Μήπως όταν έλεγαν ανάπτυξη εννοούσαν αυτό; 

 Nαι, αυτό. Τι άλλο; Aλλά εγώ είμαι χαρούμενος. Θα γίνουν επιτέλους διασταυρώσεις με πιο σοβαρούς ανθρώπους!

– Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά; 

Γιατί οι Αμερικάνοι διαλύουν οτιδήποτε εμπεριέχει ιστορία, κουλτούρα και πολιτισμό και μας συνηθίζουν στις απαγορεύσεις. Από την απαγόρευση του τσιγάρου μέχρι τον έλεγχο στα αεροδρόμια που σε ξεφτιλίζουν, αφήνοντάς σε με το βρακί. Μας εξοικειώνουν στους περιορισμούς. Θέλουν να μας επιβάλουν μια άνοστη ζωή, όπως αυτή της Βόρειας Ευρώπης. Θα δουλεύουμε όλη μέρα, θα βγαίνουμε έξω μόνο το Σαββάτο και θα γινόμαστε ντίρλα από το μεθύσι.

– Διαθέτουμε ως λαός φυσικά αντικαταθλιπτικά; 

Πρώτα απ' όλα τον ήλιο, έπειτα τη θάλασσα, τους φίλους και την οικογένεια. Μεγάλο λιμάνι η οικογένεια. Ο άλλος είναι 70 χρονών και ζει ακόμη με τη μάνα του. Γι' αυτό χτυπάνε την οικογένεια και τους έπιασε πρεμούρα με το σύμφωνο συμβίωσης.

– Ποια η γνώμη σας γι' αυτό; 

 Tώρα τους έπιασε ο πόνος για τους ομοφυλόφιλους; Δηλαδή εγώ αν είχα βίτσιο να γλείφω τις μασχάλες της άλλης χρειάζεται και κρατική έγκριση για να το κάνω; Ο άλλος θέλει να τον παίρνει, χρειάζεται και χαρτί για να τον δεχτεί ο παπάς και ο μπάτσος, τι να πω; Εγώ ασχολούμαι με τα αστρολογικά και έχω καταλάβει τι γίνεται. Η Ελλάδα είναι σαν εμένα: Υδροχόος με ωροσκόπο Σκορπιό και έχουμε ανάδρομο Ποσειδώνα, πράγμα που σημαίνει ότι όλα έρχονται ανάποδα. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Περιμέναμε να παντρευτεί ο Παντελίδης, να αποχαιρετήσουμε τον Βουτσά και να χαιρόμαστε με τον εθνικό μας επιβήτορα, τον Γκλέτσο. Κοιτάξτε τι έγινε: Aποχαιρετήσαμε τον Παντελίδη, παντρέψαμε τον Βουτσά και το γλεντάει με την όπισθεν, κατά δήλωσή του, ο Γκλέτσος.

– Πρέπει να δημοσιοποιεί κάποιος τόσο προσωπικά στοιχεία της ζωής του; 
 Τα δημόσια πρόσωπα δεν δικαιούνται προσωπική ζωή. Οταν μπαίνεις στη δημόσια αρένα είσαι ανοιχτός, γι' αυτό και η σάτιρα δεν αφήνει τίποτα όρθιο. Αλλωστε όταν είσαι γκέι είναι καλύτερα να το αποδεχτείς παρά να τυραννάς μια γυναίκα, να την παντρεύεσαι, να μην την πηδάς ποτέ και να έχεις μια οικογένεια-φερετζέ και δυστυχισμένη. Πατέρας, σου λέει ο άλλος, ενώ είναι μια λουλού, πιο γυναίκα από τις γυναίκες, που τα βράδια βγαίνει με ποδοσφαιριστές και πολίστες.

– Σας έχουν ποτέ πάρει τηλέφωνο για να σας ζητήσουν να κόψετε κάποιο νούμερο; 

 Πολλές φορές, αλλά εγώ πεισμώνω και γίνομαι χειρότερος. Και ο Ρέμος με πήρε πριν από λίγο καιρό, στην αρχή με τσαμπουκά και έπειτα πιο ευγενικά, για να μου ζητήσει να μην ασχολούμαι με τη ζωή του. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν κάνω τηλεόραση.

– Ποιος άνθρωπος μπορεί να σας επηρεάσει στη δουλειά;  

 H σύζυγός μου, που είναι σκηνοθέτις, μου κάνει παρατηρήσεις κι εγώ συνήθως τις αποδέχομαι, γιατί έχει καθαρό μάτι και είναι άνθρωπος της δουλειάς.

– Η ζωή σας είναι απλή; 

  Δεν είμαι τόσο εξτρίμ στην καθημερινότητα. Η προσωπική μου ζωή είναι εξαιρετικά χαμηλών τόνων. Θα μπορούσα να αυτοχαρακτηριστώ συντηρητικός οικογενειάρχης. Δεν βρίζω -σε αντίθεση με αυτό που βλέπετε στη σκηνή, μάλλον εκεί γίνομαι κάποιος άλλος- γιατί δεν μου αρέσει και έχω συστολή. Αν το πολυψάξεις, όμως, είμαι σίγουρα χαζομπαμπάς. Είμαι εγώ, το παιδί μου, η γυναίκα και οι γκόμενές μου, δηλαδή οι παράλληλες σκέψεις.

– Κοστούμι έχετε φορέσει ποτέ στη ζωή σας; 

 Φόρεσα την πρώτη φορά που παντρεύτηκα. Γραβάτα όμως θα ξαναφορέσω τώρα, γιατί θέλω να αποδείξω ότι δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ. Πρέπει να ξαναγίνει μόδα η γραβάτα στα φρικιά για να μη μας περνούν κάποιοι για δικούς τους.

– Βοηθάτε την επτάχρονη κόρη σας στα μαθήματά της; 

 Kαι τη διαβάζω και παίζουμε και λέμε παραμύθια και μοιραζόμαστε μοναδικές στιγμές παιδικής υπερβατικότητας και την πηγαίνω στο μπαλέτο και στα παιδικά πάρτυ – και έχω γίνει ο καλύτερος φίλων των μαμάδων. Στην αρχή όλες αυτές οι κυρίες με αντιμετώπιζαν διστακτικά. Τώρα έχουμε γίνει κολλητάρια. Συζητάμε ανοιχτά για σεξ, οργασμούς κ.λπ.

– Βλέπετε ελληνική τηλεόραση;

 Eλάχιστα. Εκείνη που μου λείπει είναι η Μπήλιω Τσουκαλά, την οποία έβλεπα τα βράδια σε επανάληψη. Περφόρμερ η γυναίκα, κάτι σαν τη Μαρίνα Αμπράμοβιτς. Σας πληροφορώ ότι κάποιος Δανός καλλιτέχνης την είδε και πήρε μια ολόκληρη εκπομπή της και την έκανε εγκατάσταση-video.

– Πρωινάδικα βλέπετε; 

Δεν το 'χω ούτε με τα πρωινάδικα, ούτε με περιοδικά τύπου «Ciao» – και επομένως με τον κίτρινο Τύπο. Υπάρχει μια ατάκα στην ταινία «Οι άνδρες με τα μαύρα» που είναι θεϊκή: δείχνει αυτούς τους εξωγήινους που πάνε στα περίπτερα για να προμηθευτούν τέτοιου είδους έντυπα και όταν τους ρωτούν γιατί το κάνουν, απαντούν «γιατί μόνο σε αυτά κρύβονται οι πραγματικές αλήθειες».

– Καταχρήσεις έχετε κάνει ποτέ στη ζωή σας;

  Δεν είμαι υπέρ των καταχρήσεων. Μου αρέσει να είμαι νηφάλιος. Θέλω να απολαμβάνω το σεξ που μου αρέσει καθαρός, και επομένως ούτε μεθυσμένος, ούτε μαστουρωμένος. Εξάλλου δεν έχω αντοχές. Εχω το κύτταρο των Ινδιάνων: αν πιω ένα ποτηράκι ή οτιδήποτε άλλο, γίνομαι αμέσως ντίρλα.

– Γκλαμουριές έχετε ζήσει;

 Mε τον δικό μου τρόπο. Κάποτε οι δισκογραφικές μάς έκλειναν σουίτες στα καλύτερα ξενοδοχεία του κόσμου. Εγώ έκανα check-in και κατόπιν κοιμόμουν στα παγκάκια. Αυτό συνέβη πριν από χρόνια. Υπήρχε πολυτελές δωμάτιο κι εγώ βρήκα μια φίλη που τα είχε με έναν φορτηγατζή, ένα πρεζάκι, και πέρασα όλο το βράδυ μαζί τους στις γειτονιές του Λονδίνου ανάμεσα σε παγκάκια και μαύρους συζητώντας για σεξ. Γουστάρω την ελεύθερη ζωή.

– Ποιο περιστατικό θα σας μείνει αξέχαστο;

 Κάποτε ένα ζευγάρι είχε έρθει στο μαγαζί, κι ενώ εκείνος απολάμβανε το πρόγραμμα και γελούσε με την καρδιά του, εκείνη, ελαφρώς μεγάλης ηλικίας και παχουλή, δεν χαμογελούσε, έχοντας στραμμένη την προσοχή της αλλού. Οποτε συμβαίνει αυτό ομολογώ ότι με ερεθίζει, προκαλεί έναν καλλιτέχνη η αδιαφορία κάποιου από το κοινό. Οταν στο τέλος της παράστασης ήρθαν στο καμαρίνι για να με δουν, ρώτησα την κυρία γιατί το έκανε. Ακουσα την εξής ατάκα: «Κύριε Πανούση, γιατί είστε ωραίος άνδρας, αλλά φοράτε αυτά τα κουρέλια και μας ξεκαυλώνετε». Πάνας, Πανούσης, Σάτυρος. Κακά τα ψέματα. Τέτοια φάτσα έχω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου