ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Κ. Aλεξοπούλου : Παραιτούμαι από τους ΑΝΕΛ


Σε συνέχεια της παραίτησης μου- που στάλθηκε τη Γραμματεία Περιφερειακών Οργανώσεων των ΑΝΕΛ -  ανακοινώνω δημόσια την αποχώρησή μου από τη θέση της Επικεφαλής Συμβουλίου Πυρήνα της 4ης Δημοτικής Κοινότητας Αθηνών, καθώς κι από μέλος του Κινήματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
 Είναι σαφείς οι λόγοι της διαφοροποίησης μου από την ηγεσία του Κινήματος αλλά κι από την πολιτική που ακολουθήθηκε από την κυβέρνηση συνεργασίας από τις εκλογές της 25ης Γενάρη και μετά, με αποκορύφωμα το καταστροφικό για την πατρίδα μας τρίτο Μνημόνιο και τον εμπαιγμό του λαού με το δημοψήφισμα. Πέραν την υποκρισίας από μέρους της κυβέρνησης και τη υπερψήφισης από τους ΑΝΕΛ της μνημονιακής συμφωνίας με τους δανειστές, η μη τήρηση από τον Πάνο Καμμένο και το Κίνημα των περιβόητων "κόκκινων γραμμών", η έλλειψη σεβασμού στη ιδρυτική διακήρυξη του Κινήματος καθώς η απαράδεκτη ανεπάρκεια και προχειρότητα της συγκυβέρνησης στη διαχείριση των εθνικών ζητημάτων και της υπεράσπισης του λαού, σε συνδυασμό με την σχεδόν ολοκληρωτική σταδιακή μετατροπή των ΑΝΕΛ σε συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, με οδήγησαν στην απόφαση αυτή. 
Τόσο στις εκλογές όσο και στο δημοψήφισμα, ο λαός ψήφισε κατά των μέτρων λιτότητας, της διαπλοκής και διαφθοράς όχι προσώπων, αλλά του συστήματος συνολικά - ανεξάρτητα της ερμηνείας που θέλει να δίνει ο καθένας - .Αντί αυτού βρεθήκαμε εγκλωβισμένοι σε μια συνέχεια της πολιτικής που καταστρέφει τη χώρα μας τα τελευταία πέντε χρόνια, με τα κόμματα που μας έφεραν εδώ να διασφαλίζουν την εφαρμογή της μέσα από τη στήριξη της κυβέρνησης. Για λόγους πολιτικής αξιοπρέπειας και ηθικής, 
Παραμένω πραγματικά ανεξάρτητη Ελληνίδα και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι σταθερή στις προσωπικές μου αξίες και τα πιστεύω μου για την πατρίδα μου και τα παιδιά μου, χωρίς να δέχομαι να γίνομαι συνιστώσα κανενός. Ευχαριστώ, συναγωνιστές και φίλους.
Κατερίνα Αλεξοπούλου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου