ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

HOMO XETSIPOTUS


Θυμάμαι την περίοδο που  καίγαν  κατ’ επανάληψη το βιβλιοπωλείο του, λόγω των ακροδεξιών θέσεών του…Τότε ήμουν κι εγώ εναντίον των συγκεκριμένων εμπρησμών, http://oikonikipragmatikotita.blogspot.gr/2011/10/blog-post_09.html ,  με το σκεπτικό ότι υπερέβαιναν  κάθε όριο θεμιτής κριτικής στις απόψεις που διακινούσε ο λεγάμενος…

Στη συνέχεια, τον Απρίλιο του 12,  γιαουρτώθηκε σε ένα ζαχαροπλαστείο της Νέας Φιλαδέλφειας, οπότε βρήκε την ευκαιρία να μιλήσει για «ανθρωπάκια»….Ποιός ; Αυτός ο «ΑΝΘΡΩΠΟΣ»  που είχε  τότε  μόλις  τουμπάρει στη στρούγκα της ΝΔ. Και που γι αυτό το λόγο είχε ακούσει  μύρια όσα από τον πρώην αρχηγό του, Γιώργο Καρατζαφέρη, τον οποίο είχε πουλήσει  ασυστόλως….
Επακολούθησε  περίοδος ευφορίας, με την ανάληψη υπουργείου και με την άνθηση των πωλήσεων των βιβλίων του – «με την οκά», είχε πει ο Αλέξης Τσίπρας, είτε από δική του έμπνευση είτε από έμπνευση κάποιου «παλαιό-παιδου»* του ΣΥΡΙΖΑ, που πρόλαβε την εποχή της οκάς. Ειρήσθω πάντως εν παρόδω, ότι ούτως ή άλλως  κάποια «παλαιό-παιδα» όπως ο υποφαινόμενος  σκάσαμε στα γέλια, κι ακόμη γελάμε με το εύρημα…
Τώρα ο λεγάμενος χάνει το Υπουργείο Υγείας , στη τσαντίλα του επάνω τα βάζει με τον αυτοκράτορα Πασών των Μνημονιακών, αλλά  εν συνεχεία ως αρχαιομαθής   αυλικός αναλογίζεται  το αρχαίο γνωμικό «η κολοτούμπα και χάριν έχει», για να καταθέσει    αίτημα συγγνώμης :

 «Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον πρωθυπουργό. Η πρώτη μου αντίδραση στην απομάκρυνσή μου από το υπουργείο Υγείας ήταν εκ μέρους μου ένας άθλιος χειρισμός. Επέδειξα απαράδεκτη συμπεριφορά, που αδικεί πάρα πολύ τον εαυτό μου».
Το αρχηγοκεντρικό status του  κόμματός του   του έδωσε  πάραυτα συγγνώμη. Όμως  ουδεμία αμφιβολία υπάρχει  για το  ότι   «του τη φυλάει»  για το μέλλον. Που θα πάει, δεν θα ξαναμοιραστεί κάποτε κάτι στα πλαίσια της παράταξης;



*Παλαιόπαιδο = Όρος δηλωτικός παιδιών μεγάλης ηλικίας, διακριτών  από τα παλιόπαιδα…