ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

(Απλήρωτος) εργαζόμενος Δήμου αναγγέλλει απεργία πείνας….

Προς τους

-ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΛΟΥΚΑ ΤΖΑΝΗ,
-ΔΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΚΕΠΑ, ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ, ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΕΙΡΑΙΑ, Ε’ ΕΦΟΡΙΑ, ΠΟΕ-ΟΤΑ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Δήμαρχε, δε μου αφήνεις περιθώρια πλέον για να ζήσω. Με πετάς στο δρόμο. Συνειδητά ποδοπατείς την αξιοπρέπεια μιας οικογένειας. Να ζήσω, να σπουδάσω το παιδί μου, το φαγητό, τα έξοδα της καθημερινής διαβίωσής μου τα απαγορεύεις. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.

Ποιος είσαι εσύ που μου λες «ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΛΥΚΟΥΣΑ, ΘΑ ΠΕΙΝ@ΣΕΙΣ»; Πώς μπορείς και με ποιο δικαίωμα με κοροϊδεύεις, δε με πληρώνεις και κάθε μήνα , με χρεώνεις τόκους και δικαστικά έξοδα από τις τράπεζες, πρόστιμα από εφορίες χωρίς να φταίω και χρεώνομαι επιπλέον ποσά;...

Δήμαρχε, είσαι πολιτικό πρόσωπο, εκλεγμένος σε μια φτωχή πόλη. Σου κάνω έκκληση για τελευταία φορά. Πλήρωσε, έστω, τα οφειλόμενα χρήματα. Εθελοτυφλείς κι εσύ κι η Διοίκηση του Δήμου.

Το δικό σου παιδί προνομιούχο. Η ζωή του προχωράει. Το δικό μου παιδί, που τόσα χρόνια το σπουδάζω με ένα μισθό τίμιο και ποτισμένο με 38 χρόνια ιδρώτα, το αναγκάζεις να σταματήσει τις σπουδές του, να ζει συνθήκες ζωής που ζουν οι λαθρομετανάστες.

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ.

Έχεις γελοιοποιήσει την έννοια του Δημάρχου που πρέπει να έχει ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

Να καταλάβεις ότι δεν έχω άλλη πηγή εισοδήματος πέραν του μισθού μου.

Κλείνοντας, όταν διαλύεις οικογένειες και είσαι ο ηθικός αυτουργός, καλά θα είναι να ξανασκεφτείς και τις συνέπειες που έχει αυτή η στάση.

Απευθύνομαι και στο ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ.

Έχετε καταπατήσει την έννοια του συνδικαλισμού. Το καταστατικό του Συλλόγου το γράψατε στα παλιά σας τα παπούτσια. Ήσασταν και είστε υποχρεωμένοι να προστατέψετε τα μέλη. Δυστυχώς δεν το κάνετε, κύριοι συνδικαλιστές. Είστε απλοί εργαζόμενοι, υποθέτω, ζείτε οικογένειες από το μισθό σας. Γιατί δεν καταλαβαίνετε το κόστος ενός εργαζόμενου απλήρωτου τόσους μήνες;

Ανήκετε πολιτικά στις προοδευτικές δυνάμεις που μάχονται για τον εργαζόμενο.

Διαδηλώνετε, διεκδικείτε. Κύριοι συνδικαλιστές, δεν μπορείτε να προστατέψετε τα 5 μέλη σας;

Δεν έχετε δικαίωμα. Είστε εκλεγμένοι και πρέπει να αναλάβετε τις ευθύνες που υπαγορεύει το καταστατικό του Συλλόγου.
Δεν έχετε δικαίωμα τόσο καιρό να παίζετε κι εσείς μαζί μας.

Όποιος δεν έχει βιώσει την καταπίεση, την εξαθλίωση του εργοδοτικού κατεστημένου επί 38 χρόνια, ξέρει απλώς τη θεωρία της κομμουνιστικής ιδέας ενάντια στην εκμετάλλευση.

Μην μπορώντας να ζήσω άλλο τον εξευτελισμό, την επαιτεία και τη διάλυση της οικογένειάς μου με τα 38 χρόνια προϋπηρεσίας, πλέον πρέπει να πω ότι η τελευταία επιλογή μου είναι να κατέβω σε ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ με όποιο κόστος, ακόμα και της ζωής μου. Ή θα πληρωθώ να ζήσω κι εγώ σαν άνθρωπος ή θα πεθάνω για 13.000 ευρώ.

ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΜΕ, ΔΗΜΑΡΧΕ, ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΟΟΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΑΝΩ.

Κλείνοντας, ζητώ όποιος διαβάσει την επιστολή είτε πολιτικό πρόσωπο, δημοσιογράφος, δικαστικός και μπορεί να βοηθήσει να το κάνει.

ΖΗΤΩ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΛΥΚΟΥΣΑΣ