ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Η ΠΑΛΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ, ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ



Όταν κάποιος σου κλέβει μια γυναίκα, δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση από το να τον αφήσεις να την κρατήσει


Sacha Gitry



Υπάρχει ταχύτερος τρόπος να μεταφέρεις χρήματα από το e-banking. Ονομάζεται γάμος


James Holt Macgavran



Μετά τον γάμο, άνδρας και γυναίκα γίνονται δύο πλευρές ενός νομίσματος, δεν μπορούν να συναντηθούν αν και βρίσκονται πάντα μαζί


Hermant Joshi



Οι γυναίκες μας εμπνέουν μεγάλα πράγματα και μας εμποδίζουν να τα αποκτήσουμε


Alexander Dumas



Το μεγάλο ερώτημα που δεν μπόρεσα να απαντήσω είναι : τι θέλει μια γυναίκα;


Sigmund Freud



Κάποιοι ρωτούν για το μυστικό του μακροχρόνιου γάμου μου. Διαθέτουμε χρόνο να πηγαίνουμε δύο φορές την εβδομάδα σε ένα εστιατόριο. Λίγο φως των κεριών, δείπνο, χαμηλή μουσική και χορός. Εκείνη πηγαίνει τις Τρίτες, εγώ τις Παρασκευές


Henry Youngman



Ήμουν άτυχος και με τις δύο γυναίκες μου. Η πρώτη με εγκατέλειψε και η δεύτερη δεν το έκανε


Patrick Murray



Η γυναίκα μου κι εγώ ήμασταν ευτυχισμένοι επί 20 χρόνια. Μετά συναντηθήκαμε


Rodney Dangerfield



Η καλή γυναίκα συγχωρεί τον άνδρα της όταν αυτή έχει άδικο


Milton Berle

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου