ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Κυριακή 26 Απριλίου 2009

IX UBER ALLES! (ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ ΤΟ ΙΧ)



Αγαπητό περιοδικό


Χρειάζομαι τη συμβουλή σου για κάτι τρομερά σημαντικό, μια που έχεις και την πείρα: Εδώ και λίγο καιρό υποψιάζομαι πως η γυναίκα μου με απατά. Βλέπω όλα τα"κλασικά" σημάδια: Xτυπάει το τηλέφωνο και όταν το σηκώνω εγώ το κλείνουν.
Βγαίνει συχνά έξω"με τα κορίτσια" και όταν τη ρωτήσω με ποια κορίτσια, μου απαντά "κάτι φίλες από τη δουλειά, δεν τις ξέρεις".Όταν επιστρέφει έχω πάντα το νου μου για να δω αν έρχεται με ταξί με κάποιον άλλο αλλά πάντα κατεβαίνει στην προηγούμενη γωνία και έρχεται με τα πόδια.Μια φορά έπιασα το κινητό της για
να δω την ώρα και μου τοάρπαξε αμέσως φωνάζοντας πως δεν είναι σωστό
να ψαχουλεύω τα πράγματα των άλλων.
Μέχρι τώρα δεν της μίλησα γι' αυτές τις υποψίες.
Ίσως βαθιά μέσα μου δεν θέλω να μάθω την αλήθεια. Χθες όμως,
ξαναβγήκε "με τις φίλες της"και δεν κρατήθηκα.Λίγο πριν την ώρα που μου είχε πει πως θα επέστρεφε, βγήκα στο δρόμο και κρύφτηκα πίσω από το αυτοκίνητό μου για να δω αν θα την έφερνε κάποιος .
Εκεί λοιπόν που καθόμουν σκυφτός και περίμενα, παρατήρησα πως έχει πιάσει σκουριά στο θόλο της πίσω δεξιάς ρόδας μου.Γι' αυτό λοιπόν θέλω τη συμβουλή σου: Να το πάω σε φαναρτζή ή να πάρω τίποτα από το praktiker και να το φτιάξω μόνος μου;


Δημοσιεύεται στο τευχος του «ΟΙΚΟΛΟΓΕΙΝ » Νο 2 που κυκλοφορεί. Πηγή : Διαδίκτυο.Αποστολέας ο μέγας φαρσέρ Μάκης Πέτρου , τον οποίο και υποψιαζόμεθα ως συγγραφέα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου