ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023

ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ: ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ;

 

         TOY  OIKONOMOΛΟΓΟΥ

     ΔΗΜΗΤΡΗ    ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

                        ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ

ΤΟΥ  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ  ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥ  ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ*



Τά οδικά τροχαία ατυχήματα αποτελούν ένα μείζον κοινωνικό πρόβλημα τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο,για την αντιμετώπιση του οποίου θεωρείται αναγκαία,πλέον,η ολοκληρωμένη προσέγγιση.

 

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΗΤΟΥ  ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

1.Παρούσα κατάσταση

* 5.126.000 ΙΧ  κυκλοφορούν στην Ελλάδα.

*3.733.000 είναι ηλικίας άνω των 10 ετών.

*4 στα 10 ΙΧ είναι ανεξέλεγκτα από ΚΤΕΟ

*1 εκατομμύρια οχήματα με <<πειραγμένα>>χιλιόμετρα.

*Λειτουργούν,πανελλαδικά,μόνο 26 Δημόσια ΚΤΕΟ από 55 πού λειτουργούσαν(δηλαδή,ένα ανά Νομό).

*Λειτουργούν,πανελλαδικά,περισσότερα από 200 Ιδιωτικά ΚΤΕΟ. 

*Καμμία ψηφιοποίηση στα Δημόσια ΚΤΕΟ,όλα γράφονταν με <<χαρτί και μολύβι>>,έως το έτος 2015,παρότι έλαβαν προθεσμία 15 ετών(αρχομένης από το 2001).Κάποια πανίσχυρα ιδιωτικά συμφέροντα στάθηκαν εμπόδιο στην ολοκλήρωση,στα Δημόσια ΚΤΕΟ,της διαδικασίας  διασταύρωσης δεδομένων των Υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών,για τά ανεξέλεγκτα οχήματα.

 

2.Πέρα από αυτά,το επίπεδο εξυπηρέτησης στα Δημόσια ΚΤΕΟ υστερεί σημαντικά έναντι των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ,στοιχίζουν σημαντικά στον κρατικό προϋπολογισμό(πού θα έπρεπε να είναι κερδοφόρα και να εισφέρουν στον Κρατικό Προϋπολογισμό),ενώ πλήρης  ανοργανωσιά βασιλεύει ακόμη.Ετσι,ενώ,πολλά από αυτά τά Δημόσια ΚΤΕΟ κλήθηκαν να συμμορφωθούν με τις απαραίτητες προδιαγραφές (ίδιες με αυτές πού ισχύουν και στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ), πολλά από αυτά δεν τά κατάφεραν.Αντικειμενικές αδυναμίες η οφείλεται σέ εξυπηρέτηση Ιδιωτικών Συμφερόντων;Πώς είναι,πχ,δυνατόν,σχεδόν όλα τά  τά Δημόσια ΚΤΕΟ να μην έχουν τά βασικά τεχνικά όργανα,(όπως αμορτισόμετρο πού θεωρείται ιδιαίτερα ακριβό  στις μετρήσεις υψηλής ασφαλείας), την ίδια ώρα πού όλα τά αντίστοιχα Ιδιωτικά,είχαν διαπιστευθεί με το παραπάνω   πιστοποιητικό;

 

3.Η κρατική όμως ανεπαρκεια (;) και ανικανότητα πάει,ακόμη,πιο πέρα:Με Νόμο,λοιπόν, πού εκδόθηκε το 2015,απαλλάχτηκαν όλα τά ΚΤΕΟ(Δημόσια και Ιδιωτικά)από την υποχρέωση διαπίστευσης,η οποία αντικαταστάθηκε με ένα άλλο  Πιστοποιητικό,(ISO 9001),απλούστερο και λιγότερο απαιτητικό.Ετσι κάποιοι υπουργοί(υπακούοντας σε μεγαλοεισαγωγείς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων),θεσμοθέτησαν την υποβάθμιση των ποιοτικών standards  ασφαλείας  για νά απαλλάξουν τά Δημόσια ΚΤΕΟ.από την υποχρέωση αυτή,γιατί αλλιώς θα έπρεπε να <<βάλουν λουκέτο>>.

 

4.Παρά το γεγονός ότι τά Δημόσια ΚΤΕΟ κοστολογούν τις τεχνικές τους υπηρεσίες κατά 5—10 ευρώ λιγότερα, εν τούτοις,οι πολίτες προτιμούν,σαφώς,τά Ιδιωτικά ΚΤΕΟ,αφού μπορούν να κλείσουν ραντεβού  και να υποστούν τον προβλεπόμενο τεχνικό έλεγχο την προγραμματισμένη ώρα,και τά οποία στεγάζονται σε αξιοπρεπέστερους χώρους.Αποτέλεσμα όλων αυτών,σήμερα, στην Αττική(πού καλύπτει τον μισό Ελληνικό πληθυσμό) να λειτουργεί ένα και μοναδικό Δημόσιο ΚΤΕΟ στον Χολαργό,το οποίο εξυπηρετεί κάθε μήνα έως 800 οχήματα,ενώ,συγκριτικά,ένα μεσαίου μεγέθους Ιδιωτικό ΚΤΕΟ,εξυπηρετεί,τουλάχιστον,1.500 οχήματα και σε εργασιακούς χώρους που καταλαμβάνουν μόλις το 1/10 των αντίστοιχων Δημόσιων ΚΤΕΟ.Το μερίδιο αγοράς των Δημόσιων ΚΤΕΟ είναι λιγότερο του 20% και  βαίνει μειούμενο…

 

5.Εταιρείες Ορκωτών Ελεγκτών,κατά παραγγελία του Κράτους,στα δημοσιευθέντα πορίσματά τους,αποκαλύπτουν με στοιχεία ότι τά Δημόσια ΚΤΕΟ αποτελούν <<ζημιογόνες>> μονάδες,με ετήσια επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού,ύψους 3 εκατομμ.ευρώ. Αποδείχθηκε,δε,ότι κατά τον παραπάνω οικονομικό έλεγχο, τά Δημόσια ΚΤΕΟ,έδιναν λάθος στοιχεία,όπως,πχ, θεωρούσαν τά εισπραττόμενα τέλη,ΦΠΑ,κλπ,από τον πελάτη,ως ΕΣΟΔΟ ΔΙΚΟ τους,ενώ οι πάντες γνωρίζουν ότι όλα αυτά αποδίδονται στο Ελληνικό Δημόσιο.Ομως οι ελέγχοντες και διευθύνοντες τά Δημόσια ΚΤΕΟ,αυτά ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ… Τι ελέγχους έκαναν κάθε χρόνο τόσο το Υπουργείο Οικονομικών όσο και  το αντίστοιχο,των Μεταφορών; Μάλλον ΚΑΝΕΝΑ!...Μάλιστα,στο κόστος λειτουργίας τους,τά Δημόσια ΚΤΕΟ, δεν συμπεριελάμβαναν ούτε λογαριασμούς ΔΕΗ. Υδρευσης,Τηλεφώνων,Αναλωσίμων,κλπ

6.Ομως,τό παρακάτω γεγονός,ανήκει στην σφαίρα της ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ:

H Tροχαία σε σποραδικούς ελέγχους στους μεγάλους δρόμους διαπίστωσε το εξής εκπληκτiκό:Εντοπίστηκαν,λοιπόν,Ελληνικές νταλίκες(φορτηγά αυτοκίνητα) μέ μεγάλα τεχνικά προβλήματα,πού καθιστούν  τά οχήματα αυτά λίαν επικίνδυνα,τόσο για τους επιβαίνοντές τους,όσο καιγια τά λοιπά κυκλοφορούντα οχήματα.Κατά τον λεπτομερή,λοιπόν,έλεγχο,των εγγράφων οδήγησης,από τά αστυνομικά όργανα,εμφανίζεται έγγραφο Δημόσιου ΚΤΕΟ,ότι,δήθεν,τά οχήματα αυτά υπέστησαν τους νόμιμους ελέγχους.Πράγμα πού αντιφάσκει  με την τραγική πραγματικότητα. Προφανώς τά έγγραφα αυτά είτε είναι πλαστά είτε ουδέποτε έγινε τεχνικός έλεγχος μέ <<αντάλλαγμα>> το <<παχυλό φακελλάκι>>.Ισως,κάποιος θα ανέμενε διοικητικές έρευνες,παραιτήσεις υπουργών,εισαγγελικές αυτεπάγγελτες διώξεις και όλα τά σχετικά, όμως, 

 

ΟΥΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ !!! Ολοι βρίσκονται στην θέση τους,επιτελούντες το <<θεάρεστο>>έργο τους. Τήν ίδια ώρα για πολλές  αιτίες, χάνουμε σε πληθυσμό ένεκα τροχαίων θανάτων(χώρια τους σακατεμένους  εφόρου ζωής),μια ολόκληρη κωμόπολη κάθε χρόνο.Κανένας πραγματικά δενσυνειδητοποιεί την τραγική αυτή ομαδική αυτόχειρία !...Απλά γίναμε όλοι θεατές…

 

7.Τήν περίοδο 2000—2015,σύμφωνα με τά στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ και της ΕΛΣΤΑΤ,τά τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα ανήλθαν σε 245.404,με 22.397 νεκρούς,32.555 βαριά τραυματίες και 

 

297.967 ελαφρά τραυματίες.Μέ βάση τά στοιχεία αυτά,η Ελλάδα δαπάνησε περισσότερα από 

 

81,2 Δίς ευρώ,δηλαδή,το ¼ του Δημόσιου Χρέους,σύμφωνα με το πόρισμα της Ειδικής Μόνιμης 

 

Επιτροπής της Βουλής για την Οδική Ασφάλεια.

 

8.Λογω Μνημονιακής λιτότητας υπάρχει μείωση της Αστυνόμευσης,προφανώς,λόγω μειουμένου προσωπικού και υλικοτεχνικών μέσων,φαινόμενο πού παρατηρείται έντονα στα χρόνια της κρίσης.

 

9.Πιστεύω,αν υπήρχε ένα κράτος με σοβαρούς θεσμούς,με αξιοκρατία,με Ελληνες πολίτες ενημερωμένους,πού να επιλέγουν και να ψηφίζουν ανθρώπους με γνώσεις και φιλότιμο καί όχι όπως σήμερα, δεν θα φθάναμε ως εδώ,πού με το πρόσχημα ότι το <<Δημόσιο  δέν μπορεί>>,οι επικυρίαρχοι Δανειστές ξεπουλάνε τά πάντα. Νά το πώ απλά: Βρίσκουν και τά κάνουν!...

 

 

9.ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.

 

1.Νά τροποποιηθούν τά οικεία άρθρα του Ποινικού Κώδικα και να διπλασιασθούν, τουλάχιστον,οι ποινές.Καμμία  ποινή να μην είναι με αναστολή,μήπως αυτό αποτελέσει αποτρεπτικό στοιχείο.Η σημερινή <<βιομηχανία>>αναστολών αποτελεί αισχρή κοινωνική πρόκληση.

 

2.Νά συσταθούν Τμήματα Δικαστηρίων σε κάθε Περιφέρεια,πού να εκδικάζουν μόνο υποθέσεις Τροχαίων Δυστυχημάτων(Αστικά και Ποινικά)με στόχο να επιταχυνθεί η απόδοση Δικαιοσύνης.

 

3.Αναθεώρηση Διαδικασιών απόκτησης διπλώματος οδήγησης και εξέταση ηλικιακών ορίων. 

 

Πόσο,άραγε,δέν θά ήταν σκόπιμη η  υποχρεωτική ιατρική εξεταση κάθε χρόνο των οδηγών,ηλικίας άνω των 80 ετών;

 

4.Οι πειραματισμοί με τά Δημόσια ΚΤΕΟ πρέπει να λάβουν τέλος. Απαιτείται άμεσα η τεχνολογική και διοικητική ανασυγκρότησή τους.Η σκόπιμη εγκατάλειψή τους για να γίνουν  βορά των καραδοκούντων ιδιωτικών ΚΤΕΟ δεν υπηρετεί το κοινωνικό όφελος.

 

5.Ιδρυση  στο ΕΚΑΒ Κινητών Μονάδων περίθαλψης τραυματιών στον δρόμο από τροχαίο.Αποτελεί πολύ κρίσιμο παράγοντα,οπου μετράνε και τά δευτερόλεπτα για την ζωή των τραυματιών.

 

6.Εισαγωγή,ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ, του μαθήματος της κυκλοφοριακής αγωγής,συνοδευόμενο από πρακτική άσκηση σε δημιουργούμενα προς τούτο Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής,τόσο στο Δημοτικό Σχολείο όσο και στο Γυμνάσιο,με έμφαση στην ατομική μας προστασία(πχ.κράνος στουςποδηλάτες και μοτοσυκλετιστές,σεβασμός στους πεζούς αλλά και στον ΚΟΚ(Κώδικα ΟδηγικήςΚυκλοφοριας).Tά στοιχεία τής Eurostat μαρτυρούν ότι η χώρα μας στην ΕΕ είναι πρώτη σε θανατηφόρα δυστυχήματα από μηχανές(μοτοσυκλέτες).Ακόμη δε,μετά από όλες αυτές εγκληματικές πολιτικές μας ,αναρωτιόμαστε ακόμη, γιατί,άραγε,δεν περιορίζονται τά τροχαία θύματα,αλλά αντίθετα αυξάνονται.  

 

7.Οσοι εμπλέκονται σέ θανατηφόρα δυστυχήματα νά τούς αφαιρείται  τό δίπλωμα οδήγησης, εφόσον δέ,επιθυμούν νά τό αποκτήσουν καί πάλι,θά υπόκεινται σέ ελέγχους από ειδική ομάδα ιατρών Δημοσίων νοσοκομείων καί αφού κριθούν ψυχολογικά καί σωματικά ικανοί,τότε θά υφίστανται  τίς προβλεπόμενες διαδικασίες απόκτησης  διπλώματος οδηγού.

 

8.Παλιότερα,απίστευτο βέβαια,στήν περιοδική αξιολόγηση τών αξιωματικών τής Τροχαίας πρός προαγωγήν,συνυπολογιζόταν καί τό κριτήριο <<ικανότητας επιβολής πολλών <<προστίμων>>.

 

Αναρωτιέμαι,αυτό ισχύει καί σήμερα;

 

9.Ο κατακερματισμός της  κρατικής υπευθυνότητας  πρέπει να λάβει τέλος.Σήμερα άλλος ευθύνεται για τους επαρχιακούς δρόμους,άλλος για περιφερειακούς δρόμους,κλπ.Γιατί;

 

10.Επανεξέταση της χορήγησης άδειας οδήγησης σε Αγροτικά μηχανήματα(τρακτέρ)και 

 

αυστηρή τήρηση των κανόνων ασφαλείας(πχ.κυκλοφορία τρακτέρ χωρίς στέγαστρο (κουβού 

 

κλιο),με αποτέλεσμα,όταν υπαρξει ανατροπή ενός τρακτέρ,να καταπλακώνονται τόσο ο οδηγός 

 

 όσο και οι επιβαίνοντες,και πολλές φορές να χάνουν την ζωή τους.Επίσης σύνηθες είναι το 

 

γεγονός  ο  οδηγός να είναι μεθυσμένος,να υπάρχει κατά την νυκτερινή οδήγηση  ελλιπής η 

 

προβληματικός φωτισμός,κλπ,με αποτέλεσμα κάθε εβδομάδα να υπάρχει και ένας θάνατος. 

 

Ειδικοί τονίζουν ιδιαίτερα για το τρακτέρ,ότι πρόκειται για <<ιδιότροπο>>μηχάνημα, πού 

 

απαιτεί γνώση και επιδεξιότητα.Είναι αμφίβολο,όμως, άν οι υπερήλικες,πλέον, αγρότες είναι σε 

 

θέση να συνειδητοποιήσουν τους κινδύνους πού ελλοχεύουν,γιατί ξέρουμε με ποιο τρόπο 

 

δίδονται  οι άδειες οδήγησης ,μια κοινωνική <<πληγή>>πού το κράτος αφήνει ανοικτή,αρκούμενο  μόνο σε μια τυπική διαδικασία εξέτασης οδήγησης,αφού και οι Δημόσιοι  Υπάλληλοι-εξετα 

 

στές  των υποψηφίων οδηγών, υστερούν σε γνώσεις.Αν δε, γινόταν μία αντικειμενική αξιολόγησή  τους,ελάχιστοι από αυτούς θα περνούσαν την βάση.Πέρα από το υπαρκτό γεγονός τής <<δωροδοκίας>>…Αραγε,τι γυρεύουμε να βρούμε;Τά αυτονόητα;

 

11.Νά σταματήσει εντελώς η εισαγωγή,ιδιαίτερα,από Γερμανία,παλαιών και επικίνδυνων βαρέων οχημάτων,αφού σημαντικός αριθμός τροχαίων ατυχημάτων,έχει αποδειχθεί,ότι οφείλεται στην παλαιότητα των οχημάτων αυτών.Η ζωή του πολίτη πρέπει να είναι πάνω από τά επιχειρηματικά συμφέροντα των μεγαλοεισαγωγέων αυτών των οχημάτων.

 

10. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος  Μητσοτάκης είχε δηλώσει,σχετικά,ότι έχουν  εντοπισθεί, στούς 

 

Ελληνικούς δρόμους,7.000(επτά χιλιάδες),περίπου,σημεία-παγίδες,με κακοτεχνίες, παραλείψεις,

 

λάθος τοποθετημένα σήματα κυκλοφορίας,αφημένα πυκνά δένδρα πού καλύπτουν κρίσιμες πι 

 

νακίδες σήμανσης,προβληματικά φανάρια κυκλοφορίας(μέ συνυπευθυνότητα  καί των Δή 

 

μων),διαφημιστικές πινακίδες,επικίνδυνα,για τούς διερχόμενους οδηγούς τοποθετημένες, κλπ.

 

Ποιά είναι τά πεπραγμένα,άραγε,του αρμόδιου ΥΠΕΧΩΔΕ,για αποκατάσταση όλων αυτών; 

 

Ειλικρινά,ελάχιστα έως μηδαμινά.Τά καθημερινά τροχαία ατυχήματα φωνάζουν και εξεγεί 

 

ρονται.Ομως,όλα αυτά έχουν καταντήσει μια θλιβερή ρουτίνα,την στιγμή πού κάθε χρόνο μια 

 

Ελληνική κωμόπολη<<σβύνει>>,με πληθυσμό ισοδύναμο τού αριθμού των θανάτων και  των 

 

σακατεμένων για όλη τους την ζωή συμπολιτών μας(με  την πλειοψηφία τους,ηλικίας  18-40 

 

ετών,της πιο δυναμικής παραγωγικής ηλικίας )από τροχαία.Γιατί;Αναρωτιόμαστε δέ γιατί το 

 

Δημογραφικό πρόβλημα σε μερικά χρόνια θα μας <<αφανίσει>>…   

 

11.Νά υπάρχει πραγματική και αμεση ενημέρωση του Υπουργείου Υποδομών από την Τροχαία 

 

για τις κακοτεχνίες των δρόμων και την συντήρησή τους,γιατί σήμερα δεν αναφέρονται στις 

 

επίσημες ανακοινώσεις της Τροχαίας. Μά υπάρχουν ακόμη <<στεγανά>> και ηλίθιοι κρατικοί 

 

ανταγωνισμοί; Γιατί άραγε;

 

12.Μία από τίς πιό δύσκολες περιόδους στήν ζωή μιάς οικογένειας είναι ο ξαφνικός θάνατος

 

πχ,ενός παιδιού ένεκα τροχαίου,πολύ δέ περισσότερο,αν τό θύμα είναι ο πατέρας(ο αρωγός) 

 

τών παιδιών μάς οικογένειας.Εδώ πρέπει οι Δημόσιες Υπηρεσίες Κοινωνικής Πρόνοιας  νά 

 

προστρέξουν,γιά ψυχολογική(παρηγορητική)συνδρομή,οικονομική ενίσχυση κλπ,αλλά καί στά 

 

επόμενα χρόνια,στήν οικογένεια τού νεκρού,γιά νά δούμε κάποτε καί τό ανθρώπινο πρόσωπο τής Πολιτείας.Αλλες,σοβαρές χώρες τό πράττουν.Εμείς;

 

13.Πρό δεκαπενταετίας και πλέον,υπήρχε ειδική  Μονάδα της Τροχαίας πού κυκλοφορούσε παντού,κάνοντας αλκοτέστς,κλπ,στους οδηγούς,κυρίως δε μετά τά μεσάνυχτα.Τά αποτελέσματατων ελέγχων ήταν σοκαριστικά,όσον αφορά το πλήθος των περιστατικών,π.χ.οδηγών μεβαρειά μέθη,υπό την επήρεια ναρκωτικών,κλπ.Οι μαγαζάτορες,όμως,δηλαδή,οι ιδιοκτήτες των νυκτερινών κέντρων,ήσαν ισχυρότεροι από τους υπουργούς της κυβέρνησης Σημίτη,οι οποίοι,άλλωστε και οι ίδιοι ήσαν τακτικοί θαμώνες των κέντρων αυτών.Ετσι κατάργησαν τηνενοχλητική γι αυτούς ειδική αυτή Μονάδα της Τροχαίας,για να λειτουργούν, πλέον,ασύδοτοι,μέμοναδικό  ενδιαφέρον τους,πώς  να μεγιστοποιήσουν τις εισπράξεις της μπουζουκοβραδιάς.Ομως,η κοινωνία χρειάζεται τέτοιες Δημόσιες υπηρεσίες,γιατί η ζωή πρέπει να είναι <<πάνω 

 

από όλα>>.Οχι,όμως,για κάποιους,φαίνεται…

 

14.Η μεγάλη μάστιγα στήν κίνηση τών φορτηγών μέ οδηγούς <<επάνω στό τιμόνι>>,επί 15 καί 

 

πλέον ωρες,γιατί έτσι τούς εκβιάζουν οί εργοδότες τους,πρέπει νά σταματήσει.Ταχύμετρα,βιβλίο 

 

πορείας τού φορτηγού αυτοκινήτου,κλπ.μπορούν νά αξιοποιηθούν στούς ελέγχους τής  Τροχαί 

 

ας,, γιά νά σταματήσει τό κακό  πού γίνεται στούς εθνικούς δρόμους.

 

15.Επιτέλους,νά  ψηφισθεί  ο σχετικός νόμος γιά νά μπεί μιά τάξη μέ τά ηλεκτρικά ποδήλατα καί 

 

πατίνια,πού τά οδηγούν,συνήθως,εικοσάρηδες,πού αγνοούν πλήρως τόν ΚΟΚ,κλπ.Τώρα,πρίν 

 

νά αρχίσουμε νά θρηνούμε θύματα,καί από τέτοια τροχαία ατυχήματα.

 

16.Σημαντική μείωση τροχαίων ατυχημάτων,όπως δείχνουν επιστημονικές μελέτες,θά μπορού 

 

σε νά επιτευχθεί,έαν υπήρχε ένα καλό συγκοινωνιακό δίκτυο πού θά εξυπηρετούσε πραγματικά 

 

τίς μεγάλες κοινωνικές ομάδες τών εργαζομένων,φοιτητών,κλπ πού η καθημερινή τους ταλαιπω 

 

ρία,σήμερα, είναι η όχι συνεπής,άνετη καί γρήγορη μεταφορά τους από/πρός τήν εργασία τους. 

 

Αυτό είναι πραγματικά ένα αξιόλογο έργο πού πρέπει οι κυβερνήσεις μας νά τό επιδιώξουν... 

 

 

9.TAMEIO  EΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ(ΤΕΟ).


Το ΤΕΟ ήταν ο Δημόσιος φορέας,υπό την εποπτεία του ΥΠΕΧΩΔΕ,μέ αρμο 

 

διότητα την είσπραξη των διοδίων και την χρηματοδότηση της κατασκευ 

 

ής και συντήρησης του εθνικού οδικού δικτύου.Τό 2013 καταργήθηκε,όλη 

 

δε η περιουσία του περιήλθε στο Υπουργείο Υποδομών.Γενικά η 

 

λειτουργία του υπήρξε επωφελής για την συντήρηση των εθνικών 

 

οδών,παρά τά κάποια σκάνδαλα κακοδιοίκησης του ΤΕΟ,έως ότου,το 

 

έργο του αυτό περιήλθε στην αρμοδιότητα των Διαχειριστών των Εθνικών 

 

οδών,πού είναι υπεύθυνοι για την καλή κατάσταση των δρόμων,αν και 

 

θα έπρεπε να υπάρχει Δημόσιος Εποπτικός Φορέας πού να ελέγχει τις 

 

Ιδιωτικές εταιρείες,πού, στην κυριολεξία,το Ελληνικό κράτος<< άγεται και φέρεται>>από αυτές.Επί πλέον,το τότε λειτουργούν ΤΕΟ,υπήρξε θύμα και tου Μνημονιακού PSI, αφού ενέγραψε <<τρύπα>>ποσού 45 εκατομμυρίων ευρώ στις  οικονομικές του καταστάσεις.

 

 *ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ - ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

ΤΟΥ  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ  ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥ  ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

Πατησίων &Γλάδστωνος   3,  Αθήνα

Τηλέφωνα:215.55.15.967

                   215.55.15.968 

info@panellinioproodeytikokinima.gr

www.panellinioproodeytikokinima.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου