ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Όταν η αλληλεγγύη «όπλο των λαών» γίνεται αλληλεγγύη όπλο των ιμπεριαλιστών!




Από το Facebook,  αρχική  ΠΗΓΗ  "Ανοιχτή λίστα"
Δες εδώ! Όταν η αλληλεγγύη «όπλο των λαών» γίνεται αλληλεγγύη όπλο των ιμπεριαλιστών! Εδώ ο αναρχοπατέρας και «αναρχοσυνδικαλιστής» Ανδρουλιδάκης θέλει τους πρόσφυγες στην Ευρώπη και είναι λάθος να λέμε ότι τους βομβαρδίζουν οι Αμερικανοί… πιο κρατικοδίαιτος πεθαίνεις!! Δουλεύει για το Κόκκινο και ενίοτε για το Al Jazeera… ε πώς θα πέφτει ο μισθός και παράλληλα θα έχεις »αγωνιστικό προφίλ»;; Αλλά φυσικά όλα αυτά δεν γίνονται άμα από κάτω δεν έχεις μπούφους να σε χειροκροτάνε… αυτά τα ολίγα γιατί τα έχω πάρει όταν κάποιες αντικαπιταλιστικές πορδές παίζουν τα δικά τους (;) παιχνιδάκια στις πλάτες αθώων… από δω και πέρα θα αντιμετωπίζονται ως πράκτορες τελεία και παύλα!!
Οι «αλληλέγγυοι» καταληψίες του «City Plaza» συμφωνούν με την άποψη του καθοδηγητή τους, Γιάννη Αδρουλιδάκη, ότι δεν φταίνε για τους πρόσφυγες οι Αμερικάνοι και οι Ευρωπαίοι ιμπεριαλιστές που βομβαρδίζουν και ότι είναι εφιαλτικό να ζητάμε την έξοδο της Ελλάδας από την Ε.Ε.; Συμφωνούν επίσης ότι «δεν θέλουμε να λύσουμε το προσφυγικό, ούτε καν να επιστρέψουν στις πατρίδες τους οι πρόσφυγες»; Και στην τελική τη θέλουν οι ψευτο-αλληλέγγυοι να γίνουν οι πρόσφυγες δουλοπάροικοι σε ξένες χώρες όπως επιθυμούν οι Γερμανοί βιομηχάνοι και όχι μόνο; Αν δεν συμφωνούν τότε γιατί δεν τον πετάνε έξω από την κατάληψη, αλλά του επιτρέπουν μέσα από το «City Plaza» να δίνει και συνεντεύξεις στα Μ. Μ. Παραπληροφόρησης, που είναι και η… ειδικότητα του, ως τέως «αυτόνομο» παπαγαλάκι της «Καθημερινής» και του Ψυχάρη;


Elen Zafeir Αυτός ο δημοσιογράφος «αλληλέγγυος», Ανδρουλιδάκης, και κάτι τύποι σαν τον Νίκο Γιαννόπουλο, (που το παίζουν φίλοι των προσφύγων για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια και να μην τους πάρουν με τις πέτρες ακόμη και οι δικοί τους), έχουν συμβάλει στα μέγιστα ώστε να βομβαρδιστούν αδιαμαρτύρητα και να ληστευτούν οι χώρες της Μέσης Ανατολής, μα και να διαλυθεί η Γιουγκοσλαβία.
Μοίραζαν ακόμη και ανακοινώσεις της Ε.Ε. που καλούσαν σε λιποταξία από τον Σέρβικο Στρατό, όταν οι στρατιώτες αυτοί έδεναν στους πυλώνες ή και στις γέφυρες κάποιους Νατοϊκούς και ΟΗΕδες προκειμένου να σταματήσουν οι βομβαρδισμοί κατά της χώρας τους και των οικογενειών τους. Για τέτοια καλόπαιδα πρόκειται, που έχουν συμβάλει να εξαφανιστεί στη χώρα μας και το αντιπολεμικό-αντιιμπεριαλιστικό κίνημα, προκειμένου να μετατραπεί σε τάχα αντιφασιστικό… που δεν αφορά τους νεοφασίστες Μέρκελ και Ομπάμα αλλά τους πράκτορες τους, κάτι παλαιο-φασίστες σαν τον Μιχαλολιάκο. Τεράστιες οι ευθύνες όμως και των ηγεσιών της αριστεράς, που προσαρμόστηκαν στις πολιτικές αυτών των τύπων αντί να τις πολεμήσουν λυσσασμένα ως όφειλαν.

Τι καταγγέλλει η ιδιοκτήτρια του City Plaza για ΣΥΡΙΖΑ, ακτιβιστές


25/04/2016
Λέει ότι η κατάληψη είναι υποκινούμενη, καθώς πλέον είναι αντι-ΣΥΡΙΖΑ, μιλάει για ολιγωρία των Αρχών και «βλέπει» πολιτικές σκοπιμότητες – Τι λέει για το… χαμό στο Twitter
Η κατάληψη του ξενοδοχείου City Plaza, στο κέντρο της Αθήνας, από ομάδα αλληλέγγυων, με σκοπό να το αποδώσουν σε πρόσφυγες και μετανάστες για τη διαμονή τους, κάνει από την Παρασκευή το γύρο του Διαδικτύου.
Τι λέει, όμως, η ίδια η κυρία Παπαχελά τόσο για την ενέργεια των αλληλέγγυων όσο και για όσα της αποδίδονται από τους χρήστες του Διαδικτύου, σε μεγάλο βαθμό; Σύμφωνα με όσα είπε, μιλώντας στο protothema.gr, υπάρχουν κάποιοι που απαξιώνουν επίτηδες την αξία του κτιρίου, με στόχο να πέσει η τιμή του στη διαδικασία της πώλησης.
«Είμαι ιδιοκτήτρια του κτιρίου που στέγαζε το ξενοδοχείο City Plaza» λέει αρχικά.
Και συνεχίζει: «Αυτό το ξενοδοχείο ήταν χτισμένο από την οικογένειά μου, τον παππού μου, τον πατέρα μου και τον θείο μου και αναγκαστικά κληρονόμος είμαι εγώ. Το ξενοδοχείο έκλεισε το 2010, μετά από έξωση που έκανα στον ξενοδόχο που είχαμε, γιατί κανένας από μας δεν ήταν ξενοδόχος. Ο οποίος, επειδή εγώ είχα βάλει να το πουλήσω και είχα κάνει καταγγελία στη σύμβασή του, είχε σταματήσει να με πληρώνει. Ήδη από το 2008, 2009 φτάσαμε στο 2010. Από εκεί και πέρα το “χα προς πώληση, ακόμα δεν είχε σκάσει η κρίση σε αυτό τον βαθμό. Από τότε προσπαθώ να το πουλήσω. Εν τω μεταξύ, χρεώνομαι όλους τους μνημονιακούς φόρους και ΕΝΦΙΑ, τα οποία είναι υπέρογκα. Χωρίς έσοδα δεν μπορούσα να το αποπληρώσω και αυτή την στιγμή, βεβαίως, είμαι χρεωμένη σε ταμεία, εφορία κτλ. Ουσιαστικά χωρίς έσοδα από το 2009. Ολα αυτά τα χρόνια προσπαθώ να το πουλήσω, προφανώς υπάρχει ένα στημένο πράγμα, γιατί θέλουν να το αγοράσουν ούτε για ένα κομμάτι ψωμί και κάθε φορά που πήγαινα να κάνω μια συμφωνία αυτή μπλοκαριζόταν. Προφανώς υπάρχουν κάποια μεγάλα συμφέροντα που θέλουν το ξενοδοχείο να το πάρουν για το τίποτα».
Η κυρία Αλίκη Παπαχελά τονίζει πως το ξενοδοχείο βρέθηκε αντιμέτωπο με κλέφτες, οι οποίοι, σύμφωνα με στοιχεία που έχει, λειτουργούσαν στοχευμένα, ενώ την ίδια στιγμή οι Αρχές ολιγώρησαν στις καταγγελίες της.
«Κάποια στιγμή, από το καλοκαίρι του 2015, άρχισαν κάποιες ληστείες περίεργες. Επί δύο μήνες, άνοιγαν το ξενοδοχείο, έμπαιναν από το εργοτάξιο της «Βίλα Αμαλία» και κλέβανε πράγματα και έκαναν φθορές. Εγώ το θεώρησα τρόπο πίεσης για να υποχωρήσω στις ορέξεις εκείνων που θέλανε να αγοράσουν το ξενοδοχείο τζάμπα. Δεν υποχώρησα. Αυτο κράτησε δύο μήνες και η αστυνομία σχεδόν ολιγώρησε. Έκανα μηνύσεις και υπάρχει δικογραφία στο αστυνομικό τμήμα Αγίου Παντελεήμονα. Έχω μάθει ότι έπαιρναν τις κουβέρτες του ξενοδοχείου και τις πουλούσαν στους πρόσφυγες της πλατείας Βικτωρίας για 20 ευρώ την κάθε μία, μίνι μπαρ, τα οποία πουλούσαν στην Αριστοτέλους για 10 ευρώ το καθένα και εκτός αυτών έχουν προκαλέσει φθορές. Θεωρώ ότι ήταν στημένο, για να πιεστώ και να το δώσω τζάμπα».
«Συγκεκριμένα» συνεχίζει, «έχει ένα συντριβανάκι στην ρεσεψιόν, το οποίο έχει ένα μηχανισμό για να λειτουργήσει. Το πού ήταν ο μηχανισμός το γνώριζαν συγκεκριμένοι άνθρωποι και από που υπήρχε πρόσβαση, βρήκα λοιπόν γκρεμισμένο το σημείο που υπήρχε πρόσβαση για τον μηχανισμό στον τοίχο. Δεν μπορεί ένα κλεφτρόνι που μπήκε έτσι, τυχαία, να γκρέμισε τον συγκεκριμένο τοίχο. Κάποιος τους οδηγούσε. Εγώ είχα μιλήσει με τον Δήμο της Αθήνας και με τον αρχιμηχανικό της «Βίλα Αμαλία» που έκανε το έργο. Γιατί από την «Βίλα Αμαλία» έμπαιναν ουσιαστικά. Η «Βίλα Αμαλία» είναι μεσοτοιχία με το ξενοδοχείο. Τα βράδια η «Βίλα Αμαλία» δεν είχε φύλαξη, φωτισμό και είχε μια πολύ μικρή περίφραξη, που ο καθένας μπορούσε να μπει. Από εκεί έμπαιναν, πηδούσαν στη βεράντα του ξενοδοχείου, του ημιορόφου και από εκεί έμπαιναν. Είχα επικοινωνήσει με τον δήμο, τον μηχανικό, την αστυνομία, με χιλιάδες ανθρώπους, αρνιόντουσαν ουσιαστικά να βοηθήσουν. Μέχρι που μια μέρα, πριν από δύο μήνες, έκλεψαν υλικά από το εργοτάξιο της «Βίλα Αμαλία», οπότε αποφάσισαν οι υπεύθυνοι του εργοταξίου -δεν ξέρω- να βάλουν σεκιούριτι, φως και λοιπά, οπότε σταμάτησαν και οι κλοπές. Αυτό έγινε από τον Αύγουστο του 2015 μέχρι και τον Νοέμβριο».
Έπειτα από όλα αυτά, η κυρία Παπαχελά περιέγραψε πώς έμαθε ότι βρίσκονται καταληψίες στο ξενοδοχείο και τι συνέβη, όταν τους ζήτησε να αποχωρήσουν από την περιουσία της: «Κάποια, στιγμή, αφού σταμάτησαν όλα αυτά, είχα βάλει μια σιδερένια πόρτα, μπροστά από την γυάλινη πόρτα του ξενοδοχείου, με ένα λουκέτο. Κάποια στιγμή το λουκέτο αυτό κόπηκε, δεν ξέρω απο ποιον, και μπήκε ενα λουκέτο ακριβό, του οποίου δεν είχα εγώ κλειδιά και επειδή υπήρχε πελάτης που ήθελε να πάει να δει το ξενοδοχείο, με πήρε ο συνεργάτης μου και μου είπε γιατί δεν μου έχεις δώσει κλειδιά από το καινούργιο λουκέτο, και του λέω ποιο καινούργιο λουκέτο;».
»Κάποιος είχε κόψει το δικό μου λουκέτο και είχε βάλει ένα άλλο. Προφανώς, έκαναν πρόβα για την κατάληψη. Αυτό έγινε πριν από περίπου τρεις μήνες. Εγώ στη συνέχεια πήγα με έναν δικό μου άνθρωπο, το έκοψα με σιδεροπρίονο και έβαλα δικό μου λουκέτο. Και την Παρασκευή ειδοποιήθηκα ότι έκοψαν με σιδεροπρίονο το λουκέτο αυτό και εισέβαλαν μέσα ομάδες τις οποίες δεν γνώριζα, δεν ήξερα ποιος ήταν».
»Κατέβηκα κάποια στιγμή στο ξενοδοχείο, όπου μπήκα να δω τι γίνεται και μου είπαν οτι είναι μια ομάδα αλληλεγγύης στους πρόσφυγες και οι οποίοι έκαναν κατάληψη, γιατί νόμιζαν ότι το κτίριο είναι δημευμένο από το ΙΚΑ και δεν έχει ιδιοκτήτη. Εξήγησα λοιπόν ότι εγώ είμαι ιδιοκτήτρια, παρακαλώντας τους να αποχωρήσουν. Εκείνοι αρνήθηκαν, με προπηλάκισαν, με χλεύασαν, κάποιοι μου είπαν ότι και με εισαγγελική εντολή δεν βγαίνουν, μου είπαν επίσης οτι τα δικαιώματά μου απαλείφονται σε σχέση με τα δικαιώματα των προσφύγων και με απείλησαν να με δείρουν».
»Εγώ ήμουν σε συνεννόηση και με τον ΟΗΕ για τη φιλοξενία προσφύγων επί ενοικίου, αλλά και με υποψήφιο αγοραστή του ξενοδοχείου, οι οποίοι μετά την κατάληψη που έγινε, υπαναχώρησαν. Αυτό έγινε την Παρασκευή από τις 10 το πρωί, εγώ πήγα εκεί στις 3-4 το μεσημέρι. Που σημαίνει αυτό ότι είναι προσωπική μου καταστροφή. Μετά από αυτό, προσπάθησα να τους πω ευγενικά ότι μου ανήκει ο χώρος και το κτίριο αυτό, πήρα το 100 και συνεννοήθηκα και μου είπαν να πάω με τον δικηγόρο μου στο αστυνομικό τμήμα του Αγίου Παντελεήμονα».
»Πήγα εκεί και επί έξι ώρες με είχαν «μπαλάκι» από τους αστυνόμους στη ΓΑΔΑ και από εκεί στον εισαγγελέα και από εκεί στο τμήμα ασφαλείας και γινόταν ενας χαμός και που κανένας δεν αναλάμβανε την ευθύνη. Στο τέλος τους είπα πως εγώ θα κάνω τη μήνυση, είναι αυτεπάγγελτο αυτό το πράγμα και είναι κακούργημα, είναι καταπάτηση ξένης ιδιοκτησίας. Δεν ξέρω τι έγινε και τελικά κινητοποιήθηκαν και δέχτηκαν τη μήνυσή μου. Εννοείται πως με αυτή τη μήνυση πρέπει να ειδοποιηθεί εισαγγελέας και να διατάξει την εκκένωση του χώρου και την απόδοση του σε μένα. Από την Παρασκευή μέχρι τώρα που μιλάμε έχει γεμίσει το Διαδίκτυο από λάσπη που πετούν στο πρόσωπο μου, έχουν βγάλει όλα μου τα προσωπικά δεδομένα στη φόρα, έχουν ψάξει να βρουν ισολογισμούς της εταιρείας μου και δεν ξέρω εγώ τι άλλο και υπάρχει και μια Λεγάκη, αλληλέγγυα δικηγόρος, η οποία λέει χιλιάδες ψεύδη».
Σε κατάσταση σοκ, η ιδιοκτήτρια του κτιρίου που στέγαζε το ξενοδοχείο, μας είπε πως καθημερινά ανακαλύπτει και κάτι καινούργιο στο Διαδίκτυο, για την προσωπική της ζωή και ότι βρίσκεται σε ένα αδιέξοδο: «Πραγματικά έχω πάθει ένα σοκ. Πριν από λίγο ανακάλυψα στο Twitter ότι έχουν βγάλει και hashtags «je souis Aliki». Αδιανόητα πράγματα. Για μένα, την υπόσταση, την αξιοπρέπεια και ό,τι πρεσβεύω. Εχω ήδη κάνει μήνυση, αυτό εννοείται είναι αυτεπάγγελτο, είναι αυτόφωρο, είναι κακούργημα μόνιμο, γιατί υπάρχει κατάληψη, αλλά κανείς δεν έχει κάνει τίποτα. Εχω μάθει από πληροφορίες ότι υπάρχει άνωθεν εντολή να μην κουνηθεί κανείς και ότι είναι πολιτικό το θέμα. Αυτό που θα κάνω εγώ, είναι ότι θα προβώ σε μηνύσεις και σε αυτήν την δικηγορίνα την Λεγάκη που διαδίδει ψεύδη και αίσχη και προφανώς αυτή τους είπε ότι το ξενοδοχείο είναι κατασχεμένο και ότι δεν μου ανήκει και μπορούν να μπουν και από εκεί και πέρα γίνεται ένας χαμός στο Διαδίκτυο και στα site».
»Το κτίριο μου ανήκει, υπάρχουν χρέη στην εφορία και στο ΙΚΑ που αφορούν την εταιρεία για το λόγο ότι το ξενοδοχείο είναι κλειστό τόσα χρόνια και δεν έχει εισοδήματα, άρα δεν έχω να τα αποπληρώσω. Η εταιρεία μου είναι ΑΕ και της ανήκει το κτίριο και εγώ είμαι η μόνη μέτοχος. Αυτοί οι άνθρωποι αρνούνται να βγουν, εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα και δεν είναι στη νοοτροπία μου να πω στείλτε τα ΜΑΤ και τσακίστε τους. Αντιθέτως, είμαι αλληλέγγυα και σε πρόσφυγες και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Ξέρουν πάρα πολλοί άνθρωποι που ξέρουν ποια είμαι και τι είμαι και τι έχω κάνει στη ζωή μου. Και είμαι σε ένα αδιέξοδο. Με λάσπη που πετάγεται στο πρόσωπό μου. Θεωρώ ότι έχει σκοπιμότητα να απαξιωθεί η τιμή του ξενοδοχείου και ότι υπάρχουν άλλοι από πίσω που υποκινούν όλα αυτά τα πράγματα, ώστε να μπορέσουν να πετύχουν δεν ξέρω τι, μάλλον να πάρουν το ξενοδοχείο τζάμπα. Αυτή την στιγμή έχουν βάλει πάνω από 500 άτομα, τα οποία μαθαίνω ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι από Πειραιά, είναι από υπάρχουσες δομές και μάλιστα έχουν βάλει γύρω στα 300 παιδάκια ακριβώς σαν ασπίδα, για να μην πάει κανένας να πετάξει χημικά και φυσικά πρώτη και καλύτερη εγώ δεν θα πήγαινα. Ό,τι λέω μπορώ να το αποδείξω με επιχειρήματα χαρτιά και άλλα πράγματα»…

Η απάντηση της ιδιοκτήτριας του City Plaza για την κατάληψη των αλληλέγγυων
Καταγγέλλει ότι νοικιάζουν τα δωμάτια για 20 ευρώ το κεφάλι
Ένα απίστευτο αλαλούμ με πρωταγωνιστές αλληλέγγυους και την ιδιοκτήτρια εγκαταλελειμμένου ξενοδοχείου στο κέντρο της Αθήνας είναι σε εξέλιξη από το βράδυ της Παρασκευής.
Όλα ξεκίνησαν με το κάλεσμα της «Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης σε Οικονομικούς και Πολιτικούς Πρόσφυγες», που έγινε μέσω Facebook,  με στόχο να μετατρέψουν «με το έτσι θέλω» το κτίριο εγκαταλελειμμένου ξενοδοχείου  στο κέντρο της Αθήνας σε χώρο στέγασης προσφύγων.
Από την πλευρά της, όμως, η Αλίκη Παπαχελά, ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου, όπως λέει, αναφέρει τα εξής με συνεχείς αναρτήσεις στο Facebook:
«Αναγκάζομαι να κάνω δημοσίευση που δεν θα ‘θελα,  επειδή μαθαίνω ότι έχει γίνει και σελίδα καλέσματος αλληλέγγυων στο facebook για να στηρίξουν την κατάληψη του ξενοδοχείου CITY PLAZA στην Αχαρνών.
To ξενοδοχείο είναι ιδιοκτησίας μου, δεν είναι εγκαταλελειμένο, προσπαθώ εδώ και χρόνια να το πουλήσω. Τα τελευταία χρόνια των μνημονίων με τους ανήκουστους φόρους δε, έχουν φθάσει τα χρέη πάνω απ’ τον ουρανό.
Το να καταλαμβάνεις ιδιωτικό χώρο, να αρνείσαι να τον εγκαταλείψεις όταν στο ζητάει ο ιδιοκτήτης, να τον ξεφτιλίζεις λεκτικά και να του λες ότι τα δικαιώματά του είναι τίποτα μπροστά στων προσφύγων δεν είναι ούτε αλληλεγγύη ούτε δικαιοσύνη ούτε χτύπημα του καπιταλισμού. Αν σκοτώνοντας εμένα νομίζετε ότι θα έρθει παγκόσμια ειρήνη, δικαιοσύνη και ανθρωπιά, είστε μακριά νυχτωμένοι.
Ντροπή μόνο και μετάνιωμα για πολλά που πίστεψα στην ζωή μου…
Eκτός του χλευασμού που υπέστην απ’ τους «αλληλέγγυους» σ’ ότι και να έλεγα στην προσπάθειά μου να τους πείσω να φύγουν χωρίς παρατράγουδα μόνοι τους, άκουσα κι απ’ τον μεσήλικα «αρχηγό» τους ότι «θα μου χώσει μία» και να ξεκουμπιστώ. Εκείνη την ώρα που με χλεύαζαν και έβριζαν, ήρθε και μεσίτης με πελάτη να το δεί και ακούγοντάς με να του μιλάω στο τηλέφωνο λέγοντάς του ότι έχουν κάνει κατάληψη και να φύγει, άρχισαν να γελάνε λέγοντας «Kοίτα η μαλ… νομίζει ότι μας κοροϊδεύει» και άλλα όμορφα! Μαθαίνω επίσης, απ’ ευθείας απ’ τον ΟΗΕ, ότι υπάρχουν ανάμεσα στους «αλληλέγγυους» μέλη ΜΚΟ.
***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου