ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Ο Γιάνννης* Βαρουφάκης απαντά στην ΑΥΓΗ

Την αναπαραγωγή από την εφημερίδα "Αυγή" του ρεπορτάζ  της γαλλικής κρατικής τηλεόρασης, που υποστήριζε ότι ο πρώην υπουργός Οικονομικών αμείβεται με 55.000 ευρώ για κάθε του διάλεξη, σχολίασε ο Γιάνης Βαρουφάκης.

Σε επιστολή του στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου αναφέρει:

«Προς το παρόν αρκεί ένα ειρωνικό σχόλιο: οι σύντροφοί μου στο δημαρχείο της Βαρκελώνης όπου μίλησα χθες θα γέλαγαν αν διάβαζαν αυτή την "είδηση".

Όπως και οι διοργανωτές της ομιλίας μου στο Βερολίνο την περασμένη εβδομάδα. ‘Η οι διοργανωτές της αυριανής ομιλίας μου στην Πορτογαλία. Ή η εφημερίδα Guardian που οργανώνει την ομιλία μου στο Λονδίνο στις 23/10. Ή τα πανεπιστήμια της Οξφόρδης και του Cambridge που ακολουθούν.

Οι σύντροφοί μου της Αυγής να θυμηθούν ότι στα χέρια τους κρατούν την αξιοπρέπεια μιας ιστορικής για την Αριστερά εφημερίδας. Ας τη διαφυλάξουν.»

ΥΓ. Τα τρία ν του ονόματος του Βαρουφάκη αποτελούν πολιτιστικό αντίδοτο του γράφοντος απέναντι στο λόγο που θεωρεί την ορθογραφία συμβατική  και όχι αυτό που είναι : Δηλαδή κομιστής ιστορικής πληροφορίας και στοιχείο  γλωσσογένεσης στο μέλλον.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου