ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2014

«Πράσινο φως» στο αυτοκίνητο «Πόνυ»




Τον Αύγουστο του 2012 νομίζαμε ότι η υπόθεση του ελληνικού αυτοκινήτου Πόνυ προχωρούσε   ακάθεκτη. Τώρα, Οκτώβριος 2014, μαθαίνουμε ότι απλώς πήρε «Πράσινο φως»…
Να υποθέσουμε ότι ενδιάμεσα ελάμβανε χώρα κάποια «κωλυσιεργία» από τις «συμμαχικές δυνάμεις», όπως αυτή που ταλαιπώρησε επί χρόνια την ελληνική μπύρα Βεργίνα;

Τίποτε δεν είναι απίθανο στο πολιτικό περιβάλλον της προγραμματισμένης θεσμικής και εξωθεσμικής καταστροφής των  περιφερειακών οικονομιών !

Τώρα πάντως μαθαίνουμε ότι οι αρμόδιοι έδωσαν έγκριση για την παραγωγή του Πόνυ.

Ο  υφυπουργός ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας κ. Κωνσταντινόπουλος δήλωσε  πως το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) και η Ανώνυμη εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας A.E. (ΕΒΕΤΑΜ) έδωσαν τις ανάλογες πιστοποιήσεις και πλέον το Pony μπορεί να προχωρήσει για να επιτευχθεί η παραγωγή του.
Ο κ.Κωνσταντινόπουλος είπε ότι  «Στόχος όλων όσοι  απασχολούμαστε στη δημόσια διοίκηση, είναι να μην επιτρέπουμε σε κανέναν να βάζει προσκόμματα σε παραγωγικές επενδύσεις, πάντα με βάση τους κανόνες και τις οδηγίες»….Όποιος θέλει, τον πιστεύει. Εγώ πάντως μετά το επεισόδιο  της Ζήμενς που πήρε τη παραγγελία «από το στόμα» της Εταιρείας «Ελληνικά καλώδια», δεν τον πιστεύω.
http://oikonikipragmatikotita.blogspot.gr/2012/10/blog-post_20.html

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της, «NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε», Πέτρο Τζανέτο Κοντογούρη, το νέο Pony, θα είναι προσιτό στον Ελληνα καταναλωτή, καθώς γίνεται προσπάθεια να κρατηθεί η τιμή του κάτω από τις 7.000 ευρώ, αλλά όπως αναφέρει εκτός από φθηνό θα είναι και απόλυτα συμμορφωμένο με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Υπενθυμίζουμε τι έλεγε το 2012 ο κ. Κοντογούρης :

 «Η Ελλάδα, ισχυρίζονται ορισμένοι καθηγητάδες και πάρα πολλοί μανδαρίνοι, δεν είναι σε θέση να παράγει αυτοκίνητα αλλά ούτε ποδήλατα. Όμως η General Motors, πού ήταν σε θέση να παράγει χιλιάδες οχήματα, πτώχευσε και εισέπραξε 70 δις δολάρια από τους φορολογούμενους των ΗΠΑ. Το ίδιο συνέβη με σχεδόν όλες τις «μεγάλες» αυτοκινητοβιομηχανίες, που πλέον ξεπουλούν όσο - όσο τα μεγαλόπνοα εργοστάσια που είχαν κατασκευάσει. Άποψή μου είναι πως η χώρα μας, δεν μπορεί να επιβιώνει μόνο από τη ναυτιλία και τον τουρισμό. Η Ελλάδα μπορεί να ζήσει αιώνια από τα δημιουργικά μυαλά και τη δραστηριότητα όλων των κλάδων όλων των Ελλήνων και ιδιαίτερα των ταλαντούχων νέων της. Αυτό προσπαθούμε και εμείς στη NAMCO, στηρίζοντας κάθε νέα καινοτομία και τεχνολογία, κάνοντας πράξη και τη λεγόμενη «πράσινη ανάπτυξη» με τα χαμηλής ρύπανσης οχήματα «PONY» αλλά και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης».