ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ

Παλιά, στη δεκαετία του 60, ένας πολίτης είχε βρει το μπελά του και τραβήχθηκε στα δικαστήρια,  γιατί ήθελε να  «τιμήσει»  τον Κωνσταντίνο Καραμανλή  δίνοντας το όνομά του σε ένα γάϊδαρο…

Είχα ξεχάσει σχεδόν αυτή την ιστορία όταν πριν λίγα χρόνια,  μια φίλη, σεσημασμένη εχθρός των ανεμογεννητριών και ζωόφιλη  τόσο ώστε να  παραχωρήσει στο κτήμα της  «ζωϊκό  άσυλο» σε ένα γηραλέο γαϊδούρι της περιοχής  (Ρέθυμνο), με διασκέδασε αφάνταστα όταν μου κοινοποίησε το  όνομα του γαϊδουριού : Κάρλα Μπρούνι, μάλιστα, όπως το ακούτε, δηλαδή συνωνυμία με τη σύζυγο του τότε Γάλλου Προέδρου Σαρκοζύ!!! Φυσικά    η γαλλική πρεσβεία εν Αθήναις δεν έλαβε κανένα απολύτως μέτρο εναντίον της φίλης μου.

Σήμερα διαβάζω στο διαδίκτυο ότι  αφέθηκε ελεύθερος ο πολίτης που αποκάλεσε  τον Θεόδωρο Πάγκαλο γαϊδούρι – στη λίμνη της  Βουλιαγμένης.  Σήμερα πάλι βλέπω ένα τζόβενο στην ΕΤ1 (υπεύθυνος εκκλησιαστικών υποθέσεων) να ισχυρίζεται ότι είμαστε δημοκρατικότατη χώρα – ήθελε, βλέπεις, και υπερθετικό βαθμό, για να προσδιορίσει τι είμαστε…..

Όθεν φρονώ ότι μπορώ  και εγώ να εκμυστηριευθώ  ότι έχω από καιρό δώσει το όνομα «ΠΑΓΚΑΛΟΣ» στον εικονιζόμενο μαζί  μου γαϊδαράκο, κάτοικο της Αίγινας. Και κατά πως στιχουργεί ο Καβάφης :  «οι ελαφροί ας με λέγουν ελαφρόν»….