ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

OΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΕΣ



Λέει ένας Ελληνας πατέρας στον γιο του, μια μέρα :
Γιέ μου, σου βρήκα νύφη.....


Απαντάει ο γιός :
Πατέρα , ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ που θα παντρευτώ!


Λέει ο πατέρας :
Ναι, αλλά ξέρεις, η νύφη που σου προτείνω, είναι η κόρη του Bill Gates !


Για «λόγους αρχών», ο γιός συμφωνεί.....Με το δεδομένο αυτό ο Ελληνας πατέρας ζητάει συνάντηση από τον Bill Gates . Τον βρίσκει λοιπόν και του λέει :

"Σου έχω ένα καλό γαμπρό για την κόρη σου".....
Απαντάει ο Bill Gates :
Μα η κόρη μου είναι μόνο 15 ετών !
Και ο πατέρας :
Ναι , αλλά ο νέος που σου προτείνω είναι διευθυντικό στέλεχος στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο !
Οπότε και ο Bill Gates συμφωνεί, για «λόγους αρχών».
Πάει μετά ο Ελληνα πατέρας στον Πρόεδρο του ΔΝΤ και του λέει :
Σου έχω βρει ένα φοβερό διευθυντικό στέλεχος για το Ταμείο....
Απαντάει ο Πρόεδρος :
Μα ήδη έχω πολλούς διευθυντές και δεν τους χρειάζομαι όλους!
Λέει ο πατέρας :
Ναι, αλλά αυτός που σου προτείνω, είναι γαμπρός του Bill Gates...
Ο Πρόεδρος του ΔΝΤ συμφωνεί, προσλαμβάνει τον γιό του Έλληνα . Και στη συνέχεια , επίσης για λόγους αρχών, προσλαμβάνει και τον ίδιο τον Έλληνα γονιό : Ως πατέρα του παιδιού του και ως συμπέθερο του Bill Gates...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου