ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

APIVITA και Ιπποκράτειος Βοτανικός Κήπος στην Κω





Σε μια ανάρτηση της 20.4.2011 υπό τον τίτλο «Ο διάβολος δεν είχε δουλειά να κάνει και πιστοποιούσε τα βότανα…..» έκανα αναφορά στην υπόθεση των παραδοσιακών βοτανικών παρασκευασμάτων, που επωλούντο ήδη στα φαρμακεία και τα οποία απειλούντο με έξωση μετά την 30η Απριλίου 2011, ύστερα από απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης….Σημείωνα τότε : «Η Ευρωπαϊκή Ένωση ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να χρησιμοποιεί προσχηματικές και χρονοβόρες διαδικασίες «πιστοποίησης» βοτανικών παρασκευασμάτων, για να αποκλείσει δοκιμασμένες και παραδοσιακές θεραπευτικές διαδρομές, ενισχύοντας εμμέσως αλλά σαφώς τα ήδη ενισχυμένα κέρδη των εταιριών. Το τελευταίο «ευρω-εγχείρημα» απόσυρσης και από-νομιμοποίησης των πωλούμενων βοτανικών παρασκευασμάτων από την αγορά από τις 30.4.2011, έχει τα χαρακτηριστικά ενός μικρού θεσμικού πραξικοπήματος, με μεγάλες όμως επιπτώσεις στο χώρο της υγείας .…»


Στην υπόθεση αναφέρθηκαν και αρκετοί ιστότοποι, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μεγάλο κύμα διαμαρτυρίας. Δεν γνωρίζω πως εξελίχθηκε η κατάσταση μετά τις 30.4.2011 και πως διαμορφώθηκε η «επίσημη θέση» σε επίπεδο ΕΕ . Το σίγουρο όμως είναι ότι αισθάνθηκα μεγάλη χαρά όταν 15 ημέρες μετά την εκπνοή της δολοφονικής προθεσμίας εναντίον των βοτάνων , είδα την ολοσέλιδη διαφήμιση της εταιρείας APIVITA στην «Καθημερινή» (15.5.2011) . Έγραφε η διαφήμιση : «Η ελληνική φύση με την πλούσια βιοποικιλότητά της κρύβει μυστικά για θεραπευτικές και κοσμητικές ιδιότητες στα βότανα, στα αρωματικά φυτά, στα εκχυλίσματα, στα αιθέρια έλαια, στα μελισσοκομικά προϊόντα. ….Είναι πράγματι αξιοθαύμαστο ότι σήμερα σε πολλά φαρμακευτικά και καλλυντικά προϊόντα, χρησιμοποιούμε τα ίδια φυτά και βότανα που χρησιμοποιούσε ο πατέρας της Ιατρικής, ο Ιπποκράτης……»


Η APIVITA συμμετέχει στο εγχείρημα της δημιουργίας Ιπποκράτειου Βοτανικού κήπου στην Κω, με άμεσο στόχο τον εμπλουτισμό του κήπου με την ολότητα των 257 φυτών, που κατέγραψε ο Ιπποκράτης στα συγγράμματά του : Των φυτών που και πάλι αποτελούν μικρό τμήμα των 6000 ειδών της ελληνικής χλωρίδας. Η ίδια εταιρεία δηλώνει ότι τροφοδοτεί φαρμακεία στην Κύπρο, στην Ισπανία, στο Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Σουηδία, Ρουμανία, Χονγκ-Κόνγκ, Ιαπωνία, Αυστραλία και ΗΠΑ.


Σε μια πρόσφατη ομιλία μου (5.5.2011) σε «Εσπερίδα» του ΣΥΝ, υποστήριζα κάτι που προκαλεί τον δισταγμό ή την επιφύλαξη πολλών αριστερών : Ότι δηλαδή η προτίμηση ελληνικών προϊόντων δεν είναι εθνικισμός, δεν είναι απαξίωση της ξένης παραγωγής και των «άλλων» ανθρώπων, αλλά συνιστά μια κίνηση ανασυγκρότησης της ελληνικής παραγωγικής φυσιογνωμίας και ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της χώρας. Μια κίνηση που αναχαιτίσθηκε από τον παρασιτικό και μεταπραττικό λόγο εγχώριας και εξωτερικής προέλευσης, από τους μονοκαλλιεργητές του τουρισμού , από τους συμβατικούς και μικρόνοες οικονομιστές .


Η αγορά ελληνικών προϊόντων, συμβάλλει σε ένα ορισμένο βαθμό στην αναδιανομή της ευρωπαϊκής αγοράς εις βάρος των πιστωτριών χωρών (π.χ. Γερμανία), που έκαναν τα πάντα για να κυριαρχήσουν σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Σήμερα, που η θλιβερή εξουσία αδυνατεί να προωθήσει την εγχώρια παραγωγή, πληθαίνουν οι κινήσεις απλών ανθρώπων για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων. Σημειώνω μια πρόσφατη ολοσέλιδη διαφήμιση της BIC ( Free Sunday, 8.5.2011) που υποστηρίζει ότι το προϊόν της (ξυραφάκια) είναι το μόνο που παράγεται στην Ελλάδα ! Λέω κι εγώ : Kαι να μην είναι έτσι τα πράγματα, φαίνεται ότι ο κόσμος έχει δώσει το μήνυμά του και κάποιες επιχειρήσεις το παραλαμβάνουν…ΥΓ1Λεπτομέρειες για το άθλιο αντιβοτανολογικό πραξικόπημα της ΕΕ μπορεί να πάρει κανείς στο
http://www.savenaturalhealth.eu/ . Και καλό είναι να θυμόμαστε και να διαδίδουμε το Code Bar 520, που αναγράφεται στα προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα. Αν θέλουμε να κάνουμε πολιτική ακόμη και σαν καταναλωτές….



ΥΓ2 Εν όψει, υφαντή δημιουργία της Τασίας Καπινιάρη "Το σπήλαιο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου