ΥΠΟΜΝΗΜΑ Παναγιώτη Π. Κλεοβούλου, δικηγόρου και εκπρόσωπου
Πρωτοβουλίας Νομικών και Δικηγόρων,
για την Προάσπιση της Κυπριακής Δημοκρατίας».
Προς, Νικόλα Παπαδόπουλο, Μαρίνο Σιζόπουλο, Γιώργο Περδίκη, Γιώργο
Λιλλήκα, Ελένη Θεοχάρους και Δημήτρη Συλλούρη πρόεδρο της Βουλής Κύπρου
Ανακοίνωση Γενικό Εισαγγελέα Κύπρου,
Ως Κύπριος Πολίτης σας διαβιβάζω το κατωτέρω και παρακαλείστε αν ευσταθούν τα κατωτέρω, να λάβετε άμεσα τα απαιτούμενα μέτρα στο πλαίσιο των εκ του νόμου και όχι μόνον καθηκόντων σας:
ΠΕΡΙ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ
Πηγαίνει στη Γενεύη για να υπογράψει χωρίς δημοψήφισμα συμφωνίες μεταξύ Τουρκίας, Αγγλίας και Ελλάδος για την κατάργηση της Κυπριακής Δημοκρατίας και την μετατροπή της Κύπρου σε μη κράτος διεθνές προτεκτοράτο στο έλεος της Τουρκίας. Έτσι:
· Καταργεί χωρίς να έχει συνταγματικό δικαίωμα την Κυπριακή Δημοκρατία
· Νομιμοποιεί την κατοχή
· Καταργώντας υφιστάμενες από τη δεκαετία του 60 αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ
· Δημιουργεί μη κράτος προτεκτοράτο των «πάντων»
· Χωρίς δική του άμυνα, χωρίς έλεγχο των θαλάσσιων συνόρων του, χωρίς εσωτερική ασφάλεια (το αντίθετοι θα ακολουθήσει σίγουρα)
· Διχοτομεί για πάντα την Ελληνική Κύπρο, χωρίς καμία προοπτική πραγματικής ενοποίησης.
· Νομιμοποιεί δήθεν προσωρινά την παρουσία τουρκικού στρατού στην Κύπρο
· Με μία δήθεν τριμερή συμμαχία των εγγυητριών (!!!!) δυνάμεων.
· Που μετατρέπει για πάντα την Κύπρο σε επαρχία της τουρκίας.
· Που για να την «προστατεύει» αποκτά το δικαίωμα να εισβάλλει στην Κύπρο, όποτε θέλει.
· Οικονομικά δημιουργεί ένα τέρας κράτος έρμαιο των τούρκων του οποίου θα δημευθεί το φυσικό του αέριο και ότι άλλο διαθέτει.
· Επακόλουθο θα είναι σύντομα οι έλληνες της Κύπρου να μεταναστεύουν είτε ειρηνικά είτε μετά από για τον σκοπό αυτό μεθοδευμένες ή όχι φυλετικές συγκρούσεις με τους τούρκους έποικους
· Και άπειρα άλλα που μετατρέπουν την Κύπρο σε μη κράτος φρενοκομείο
Σχετική και η κατωτέρω επιστολή προς τον Γενικό Εισαγγελέα Κύπρου.
«Προς:
Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας
Με τηλεομοιότυπο 22-665080
Αγαπητέ κύριε Γενικέ Εισαγγελέα,
Παράνομη η διαδικασία των συνομιλιών στη Γενεύη, οι οποίες αποβλέπουν στη τη διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας
_____________________________________________________________________
Με τη σύμφωνη γνώμη ομάδας δικηγόρων και άλλων νομικών, αποστέλλεται προς την Εντιμότητά σας, η παρούσα, ως ο κατ’ εξοχήν, σύμφωνα με τις πρόνοιες του άρθρου 113, εδ.2, του Συντάγματος, αρμόδιος θεσμός με σκοπό να ενεργήσετε ώστε να αποσοβηθεί η ολέθρια προοπτική, η οποία προδιαγράφεται για το Νησί, με τις παράνομες συνομιλίες στη Γενεύη.
Ακολούθως σας εκθέτουμε τις απόψεις μας και παρακαλούμε να ενεργήσετε αναλόγως:
Με τις δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας, ότι δηλαδή θα παραστεί στην πενταμερή διάσκεψη της Γενεύης και υπό την ιδιότητα του Προέδρου της Δημοκρατίας και υπό την ιδιότητα του διαπραγματευτή της Ελληνικής Κοινότητας, καθίσταται σαφές ότι η Κυπριακή Δημοκρατία δεν εκπροσωπείται κατά τρόπο αυτοτελή και διακριτό στην εν λόγω Διάσκεψη και ότι η εν λόγω Διάσκεψη κατ’ ουδένα τρόπο δεν είναι διεθνής αλλά πενταμερής, με τη συμμετοχή των τριών εγγυητριών δυνάμεων και των δύο Κοινοτήτων της Κύπρου.
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, αλλά και όπως οι Γάλλοι Συνταγματολόγοι και ο Ελλαδίτης διεθνολόγος, πρόσφατα, έχουν γνωματεύσει, η Κυπριακή Δημοκρατία σε μια διεθνή διάσκεψη, στην οποία θα συζητηθεί η διεθνής πτυχή του Κυπριακού, πρέπει να παρίσταται αυτή και μόνο, κατά τρόπο διακριτό, δια του Προέδρου της. Επ’ ουδενί λόγω, μπορεί να θεωρηθεί ότι διασφαλίζεται η παρουσία και η εκπροσώπηση της Κυπριακής Δημοκρατίας σε μια διάσκεψη αυτού του είδους με την παρουσία του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας υπό διπλή ιδιότητα, δηλαδή υπό την ιδιότητα του Προέδρου και υπό την ιδιότητα του ηγέτη της Ελληνικής Κοινότητας, καθ’ όσον:
Πρώτο: ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, ως εκ του αξιώματός του, εκπροσωπεί το σύνολο της Κυπριακής Πολιτείας, δηλαδή και τις δύο Κοινότητες της Κύπρου.
Κατά συνέπεια, εφ’ όσον ο κ. Ακιντζί εκπροσωπεί την Τουρκική Κοινότητα της Κύπρου, ενώ ο κ. Αναστασιάδης το σύνολο του Κυπριακού Κράτους, τότε ποιος εκπροσωπεί την Ελληνική Κοινότητα της Κύπρου;
Δεύτερο: Στη Διεθνή Διάσκεψη, η οποία πρόκειται να λάβει χώραν στις 12 Ιανουαρίου 2016, θα συζητηθούν, εφ’ όσον πρόκειται περί πραγματικής διεθνούς διασκέψεως, θέματα τα οποία αφορούν τη λεγόμενη διεθνή πτυχή του Κυπριακού και ειδικότερα τα θέματα της ασφάλειας και των εγγυήσεων.
Ως εκ τούτου, το μόνο μέρος από πλευράς Κύπρου, που νομιμοποιείται να λάβει μέρος σε μια τέτοια διάσκεψη, είναι η Κυπριακή Δημοκρατία, δια του Προέδρου της και όχι οι δύο Κοινότητες, εφ’ όσον οι εν λόγω Κοινότητες δεν αποτελούν υποκείμενα του διεθνούς Δικαίου. Επομένως, ο ισχυρισμός του κ. Αναστασιάδη, ότι θα συμμετάσχει στην εν λόγω Διάσκεψη με διπλή ιδιότητα, καταρρίπτεται αφ’ εαυτού, εφ’ όσον η Ελληνική Κοινότητα της Κύπρου δεν νομιμοποιείται να συμμετάσχει σ’ αυτή τη Διάσκεψη. Τα συμφέροντα δε των δύο Κοινοτήτων θα τα αντιπροσωπεύσει αφ’ ενός η Κυπριακή Δημοκρατία, της οποίας οι δύο Κοινότητες αποτελούν συστατικά της μέρη, εφ’ ετέρου οι Εγγυήτριες Δυνάμεις, οι οποίες αποτελούν εθνικές κοιτίδες των δύο Κοινοτήτων, δηλαδή Ελλάδα και Τουρκία.
Υπό αυτό το νομικό πρίσμα, η παρουσία του κ. Ακιντζί στη Διεθνή Διάσκεψη θα εδικαιολογείτο και θα ενομιμοποιείτο μόνο αν ο κ. Ακιντζί συμμετείχε σε αυτή ως αντιπρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, σύμφωνα με τα άρθρα 38 και 49 του Συντάγματος, εάν βέβαια εξελέγετο μέσα από νόμιμες εκλογές.
Έστω όμως και αν, ως υπόθεση εργασίας, ο κ. Ακιντζί θα μπορούσε να θεωρηθεί ως εκπρόσωπος της Τουρκικής Κοινότητος, κάτι τέτοιο, βεβαίως, προϋποθέτει την πρωθύστερη αναγνώριση από τον κ. Ακιντζί της Κυπριακής Δημοκρατίας και τη συνακόλουθη κατάλυση των παράνομων θεσμών του Μορφώματος των Κατεχομένων. Ωστόσο, ουδέποτε ο κ. Ακιντζί, ή η Τουρκία, αναγνώρισαν τέτοια πραγματικότητα.
Είναι, συνεπώς, πασιφανές, ότι ο κ. Αναστασιάδης επιχειρηματολογώντας περί της συμμετοχής του στην προγραμματισθείσα Διεθνή Διάσκεψη, υπό διπλή ιδιότητα, απλώς στοχεύει στην παραπλάνηση της κοινής γνώμης και στην απόκρυψη του γεγονότος ότι στην εν λόγω υποτιθέμενη Διεθνή Διάσκεψη δεν θα λάβει μέρος η Κυπριακή Δημοκρατία με τον ίδιο, ως εκπρόσωπό της, κατά τρόπο αυτοτελή και διακριτό, αλλά θα λάβουν μέρος οι τρεις εγγυήτριες δυνάμεις και οι δύο Κοινότητες τη Κύπρου.
Συνεπώς, η λεγομένη Διεθνής Διάσκεψη δεν θα έχει διεθνή χαρακτήρα αλλά θα αποτελεί μια επανάληψη της Διάσκεψης Ζυρίχης – Λονδίνου του 1959 προκειμένου να ιδρυθεί, από τις δύο Κοινότητες και τις Εγγυήτριες Δυνάμεις, ένα νέο κρατικό μόρφωμα, όπως ακριβώς έγινε στη Ζυρίχη – Λονδίνο, το οποίο θα αντικαταστήσει την Κυπριακή Δημοκρατία.
Μια τέτοια ενέργεια, ωστόσο, σύμφωνα και με τις δηλώσεις του καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου και Επίτιμου Προέδρου της Διεθνούς Ένωσης Συνταγματικού Δικαίου, κ. Γεωργίου Κασιμάτη, αποτελεί νομική παρέκκλιση, η οποία θα καθιστά τα αποτελέσματά της άκυρα εκ προιμίου. Ο κ. Καθηγητής, πολύ ορθώς, επεσήμανε τα ακόλουθα αυτονόητα θέματα, τα οποία οι παράγοντες, που προωθούν τη διαδικασία συνομιλιών προσποιούνται ότι δεν αντιλαμβάνονται.
1. Η Δημοκρατία της Κύπρου είναι διεθνώς αναγνωρισμένη ως ένα πλήρως κυρίαρχο κράτος, με την εισδοχή της στα Ηνωμένα Έθνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Κανένας, συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου της, του Έλληνα Πρωθυπουργού ή οποιασδήποτε διεθνούς διάσκεψης, δεν δικαιούται να λάβει οποιεσδήποτε αποφάσεις που παραβιάζουν, άμεσα ή έμμεσα, την κυριαρχία της Κυπριακής Δημοκρατίας ή μεταβάλλουν τη συνταγματική της δομή.
2. Αν το πράξουν, θα είναι μια πολύ σοβαρή παραβίαση τόσο του Συντάγματος της Κύπρου, όσο και των Συνθηκών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μόνο μια συντακτική συνέλευση ή οι ίδιοι οι πολίτες μέσω ενός δημοψηφίσματος, έχουν δικαίωμα να λάβουν τέτοια μέτρα.
3. Το μόνο ζήτημα, που θα μπορούσε να συζητήσει μια διεθνής διάσκεψη είναι το πώς θα εφαρμόσει τα ψηφίσματα του ΟΗΕ, που ζητούν την άμεση απόσυρση των τουρκικών δυνάμεων κατοχής και την πλήρη αποκατάσταση της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας. Δεν είναι νόμιμο να συνδέσει ή να εξαρτήσει κανείς αυτές τις διεθνείς υποχρεώσεις, άμεσα ή έμμεσα, με οποιεσδήποτε συνταγματικές αλλαγές στη χώρα.
4. Αντίθετα, όλοι οι τρίτοι έχουν την υποχρέωση να απέχουν από κάθε ενέργεια ή διακηρύξεις, και πολύ περισσότερο από το να υπογράψουν οποιοδήποτε κείμενο, το οποίο αποτελεί άμεση ή έμμεση παραβίαση του δικαιώματος των Κυπρίων πολιτών να αποφασίζουν με τη δική τους ελεύθερη βούληση σχετικά με τις βασικές αρχές της κρατικής τους δομής και το διεθνές καθεστώς της Δημοκρατίας. Όλα τα μέρη θα πρέπει να ενεργήσουν αναλόγως των δυνατοτήτων τους, για να εξασφαλίσουν στους Κυπρίους τις συνθήκες για την ελεύθερη έκφραση της βούλησής τους, χωρίς οποιεσδήποτε απειλές, εκβιασμούς, πιέσεις, τετελεσμένα κλπ.
Περαιτέρω, θα επικαλεστούμε μίαν πραγματικότητα, η οποία ενώ είναι τόσο έκδηλη οι πάντες, παραγνωρίζουν. Οι παράγοντες, οι οποίοι προωθούν τις συνομιλίες και αποβλέπουν στην κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας, παραβλέπουν τις πρόνοιες των άρθρων 42 και 44 του Συντάγματος, οι οποίες διασφαλίζουν την πίστη του Προέδρου της Δημοκρατίας στο Σύνταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας και τον έλεγχο της παρεκτροπής του και τις πρόνοιες των άρθρων 36, 38 και 39 του Ποινικού Κώδικα, δια των οποίων ποινικοποιείται το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας.
Οι εν λόγω παράγοντες παραβλέπουν το πασιφανές, ότι ο νόμιμα εκλελεγμένος Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας διαπραγματεύεται με τον παράνομο εκπρόσωπο ενός παράνομου μορφώματος των Κατεχομένων, το οποίο Μόρφωμα αποτελεί προϊόν πολέμου εισβολής και κατοχής και βίαιης κατάλυσης της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας επί των κατεχομένων, από το 1974, εδαφών της και του οποίου (εκπροσώπου του παράνομου Μορφώματος), η συμπεριφορά τον καθιστά υπόλογο εσχάτης προδοσίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ποινικού Κώδικα και συνακόλουθα υποκειμένου σε σύλληψη και ποινική δίωξη.
Ο κ. Ακιντζί λοιπόν, με τον οποίο ο Πρόεδρος Αναστασιάδης συνομιλεί και μαζί και με τη συνδρομή των Εγγυητριών Δυνάμεων και του ξένου παράγοντα απεργάζονται τη διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας ως εκ της ιδιότητας του, των δηλώσεων και των πράξεών του, παραβιάζει εκ προθέσεως, συστηματικά και με σπουδή τις πρόνοιες των άρθρων 36 και 38 του Ποινικού Κώδικα, οι οποίες προβλέπουν τα ακόλουθα:
Άρθρο 36. Όποιος-
(α) Ενεργά αναμειγνύεται σε ένοπλες εχθροπραξίες εναντίον της Δημοκρατίας,
(β) Παρέχει βοήθεια σε χώρα η οποία βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση, ή είναι αναμεμιγμένη σε ένοπλες εχθροπραξίες εναντίον της Δημοκρατίας,
(γ) Παρέχει βοήθεια σε ένοπλες δυνάμεις εναντίον των οποίων δυνάμεις της Δημοκρατίας είναι αναμεμειγμένες σε ένοπλες ενέργειες,,
(δ) ............,
Είναι ένοχος εσχάτης προδοσίας και υπόκειται στην ποινή της φυλάκισης διά βίου.
Άρθρο 38. Όποιος-
(α) Καθίσταται συνεργός μετά τη διάπραξη έσχατης προδοσίας
(β) .........Είναι ένοχος κακουργήματος, που καλείται παρασιώπηση έσχατης προδοσίας και υπόκειται στην ποινή της φυλάκισης διά βίου.
Αλλά και ο κ. Αναστασιάδης, διαπραγματευόμενος τη διάλυση της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, παραβιάζει τις πρόνοιες των ως άνω άρθρων του Ποινικού Κώδικα και είναι, επίσης, υπόλογος του αδικήματος της Εσχάτης Προδοσίας και είτε με, είτε χωρίς την επικουρία του άρθρου 39 του Ποινικού Κώδικα, διαπράττει το αδίκημα της συνωμοσίας με σκοπό την κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Το προαναφερόμενο άρθρο 39 του Ποινικού Κώδικα, προβλέπει:
«Όποιος συνωμοτεί με άλλο πρόσωπο για την τέλεση οποιασδήποτε πράξης με σκοπό τη διάπραξη του αδικήματος της εσχάτης προδοσίας είναι ένοχος κακουργήματος και υπόκειται στην ποινή της φυλάκισης διά βίου».
Το όποιο, λοιπόν Μόρφωμα (ο μη γένοιτο) προκύψει μέσω της έκνομης διαδικασίας της διάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας, θα είναι ανυπόστατο και άκυρο εκ προοιμίου, ως παράνομο προϊόν μιας παράνομης μεθόδευσης και όσοι πολίτες δεν είναι διατεθειμένοι να αποδεχθούν αυτό το Μόρφωμα, θα έχουν κάθε νομικό έρεισμα να προσφύγουν στα αρμόδια δικαστήρια και να ζητήσουν απλά την κήρυξη αυτού του Μορφώματος ως ανυπόστατου και τότε θα προκληθεί μία κατάσταση νομικής σύγχυσης και πολιτικού και διοικητικού πανδαιμόνιου, με απρόβλεπτες συνέπειες.
Καταλήγοντας,
Επειδή, με βάση τα πιο πάνω, οι προαναφερθείσες ενέργειες του Προέδρου Αναστασιάδη συνιστούν κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος και παράβαση της δημοκρατικής αρχής, καθ’ ότι υπάρχει υπέρβαση της λαϊκής εντολής, δια της οποίας κατέλαβε τον προεδρικό θώκο, δεδομένου ότι το εκλογικό σώμα κατ’ ουδένα τρόπο παρέσχε στον κ. Αναστασιάδη εντολή κατάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας και αντικατάστασης της από ένα νέο μόρφωμα
Επειδή, οι ενέργειες του κ. Αναστασιάδη απάδουν των ενδεδειγμένων ενεργειών ενός Προέδρου της Κυπριακής Δημορκατίας και εκφεύγουν των Συνταγματικών ορίων της διαβεβαίωσης, την οποία, κατά το άρθρο 42 του Συντάγματος, έδωσε ενώπιον της Βουλής των Αντιπροσώπων, όταν ανέλαβε τα καθήκοντα του,
Επειδή, στην εν λόγω διαβεβαίωσή του ο Πρόεδρος Αναστασιάδης διαβεβαίωνε το σεβασμό του προς το Σύνταγμα και προς τη νομιμότητα και διαβεβαίωνε τη προσήλωσή του προς την ανεξαρτησία και προς την ακεραιότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας,
Επειδή οι προαναφερθείσες ενέργειες του Προέδρου Αναστασιάδη αφίστανται αυτής της διαβεβαίωσης, την οποία το Σύνταγμα καθιερώνει όχι απλά ως τυπική δήλωση αλλά ως ουσιώδη ρήτρα και ρήτρα οριοθέτησης των ενεργειών ενός Προέδρου της Δημοκρατίας, οι οποίες θα πρέπει να κατατείνουν προς το σεβασμό του Συντάγματος της εδαφικής ακεραιότητας και ανεξαρτησίας της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Επειδή, ο κ. Ακιντζή, εκ της αυτοπροβαλλομένης ιδιότητας του και εκ της ως άνω συμπεριφοράς του, καθίσταται υπόλογος του αδικήματος της εσχάτης προδοσίας
Υπό τις περιστάσεις υφίστανται τα ακόλουθα ζητήματα:
Πρώτον: Κατά πόσον ο κ. Αναστασιάδης νομιμοποιείται να παραμένει στο προεδρικό αξίωμα και να δεσμεύει την Κύπρο και το μέλλον του Κυπριακού λαού, καθ’ ότι το ίδιο το Σύνταγμα δια του άρθρου 44, εδ.1, παράγραφος (γ) θέτει ως έκπτωτο ένα Πρόεδρο της, ο οποίος καταδικάζεται «επί εσχάτη προδοσία».
Δεύτερον: Κατά πόσο ο κ. Ακιντζί μπορεί να περιφέρεται ως ο εκπρόσωπος και ο επικεφαλής του παράνομου Μορφώματος των Κατεχομένων και να απαιτεί την παγίωση των τετελεσμένων της εισβολής και το διαμοιρασμό της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Ο σεβασμός στη νομιμότητα επιβάλλει τις ακόλουθες ενέργειες:
Πρώτον: Η συντεταγμένη Πολιτεία επιτέλους θα πρέπει να επιδείξει τον προσήκοντα σεβασμό απέναντι στο Σύνταγμα και τους Νόμους της και θα πρέπει επιτέλους να αντιδράσει στην παραβίαση αυτού τούτου του Συντάγματος, της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας και της έννομης τάξης, οι οποίες παραβιάσεις συντελούνται, αδιαλείπτως, από το 1974 και μορφοποιούνται στο πρόσωπο του κ. Ακιντζί, ο οποίος προβάλλεται ως ο επικεφαλής του Μορφώματος, το οποίο επιτελεί την παραβίαση.
Η συντεταγμένη Πολιτεία οφείλει επιτέλους να ασκήσει ποινική δίωξη κατά του κ. Ακιντζί και να τον προσαγάγει ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου για να λογοδοτήσει, εξ’ ονόματος του παρανόμου Μορφώματος, για το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας.
Δεύτερον: Διεξαγωγή ανακριτικής διαδικασίας εναντίον του Προέδρου Αναστασιάδη για τη διάπραξη του αδικήματος της συνωμοσίας, με σκοπό την κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας συμφώνως των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα περί εσχάτης προδοσίας, ως ανωτέρω, άρθρα 36, 38 και 39.
Πέραν τούτων, επικαλούμενοι τις πρόνοιες του ιδίου άρθρου, 44 του Συντάγματος εδ.1 παράγραφος (δ), οι οποίες ορίζουν ότι:
«το λειτούργημα του Προέδρου της Δημοκρατίας παραμένει άνευ φορέως, λόγω διαρκούς σωματικής ή διανοητικής ανικανότητας καθιστώσης αδύνατον την ενεργόν εκπλήρωσιν των καθηκόντων αυτού»και επικαλούμενοι τις έντονες φήμες ότι ο Πρόεδρος Αναστασιάδης πάσχει από αλκοολισμό, και τις ακόλουθες μαρτυρίες ζητούμε επίσης να εξετασθεί το ενδεχόμενο της ενεργοποίησης των προνοιών του άρθρου 44, εδ.1, παράγραφος (δ) του Συντάγματος.
Οι επικαλούμενες μαρτυρίες είναι οι ακόλουθες:
Μαρτυρία πρώτη: Οι πρόσφατες δηλώσεις του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Πάφου, ο οποίος άφησε σαφέστατες αιχμές για την ικανότητα του κ. Αναστασιάδη να εκπροσωπεί την Κυπριακή Πολιτεία και ότι ο κ. Αναστασιάδης κατά το δείπνο με τον κ. Ακιντζί, το οποίο έλαβε χώραν μετά το ναυάγιο των συνομιλιών Μον Πελεράν και στο οποίο απεφασίσθη να συνεχίσουν οι διαπραγματεύσεις, υποχώρησε από τις δεσμεύσεις του λόγω μέθης.
Μαρτυρία δεύτερη : Δήλωση του Γραμματέα Οργάνωσης Πολυτέκνων Κύπρου κ. Στέλιου Λουκά Στυλιανού, εκφρασθείσα δημοσίως και έχει επί λέξει:
«Eδώ θα δώσω μια δική μου μαρτυρία. Εκείνο το βράδυ της 1ης Δεκεμβρίου 2016, λίγο πριν ο Αναστασιάδης πάει στο «δείπνο» με τον Ακκιντζί, ήμουν στο προεδρικό σε μια εκδήλωση την οποία μετά βίας κατάφερε να προσφωνήσει ο Αναστασιάδης. Ήταν ένα μάτσο κρέας που ΔΕΝ επικοινωνούσε με το περιβάλλον. Λίγο πρίν τις 8 έφυγε η καλύτερα τον κουβάλησαν στο αυτοκίνητο. Δεν ήταν έκπληξη το ότι συμφώνησε σε όλα...»
Μαρτυρία Τρίτη: Τις δηλώσεις του γνωστού επαγγελματία λογιστή ελεγκτή κ. Ομήρου Αλεξάνδρου, ο οποίος αναπαρήγαγε γραπτό ηλεκτρονικό μήνυμα, το οποίο του απέστειλε τον Δεκέμβριο 2015, ο Ευρωβουλευτής κ. Κώστας Μαυρίδης και έχει, αυτολεξεί, ως ακολούθως:
«Αγαπητέ Όμηρε, σου μεταφέρω μια πληροφορία σχετικά με την συμπεριφορά του ΠτΔ, στην πρόσφατη επίσκεψη του Προέδρου Ολάντ. Ο δικός μας ήταν στρακόττον στο μεθύσι και έλεγε ανοησίες. Μάλιστα τα παραπατήματα του καταγράφηκαν σε κάμερες τις οποίες όμως ο Βίκτωρας Παπαδόπουλος με διάφορα επιχειρήματα, από πιέσεις και κολακείες μέχρι επίκληση .... εθνικών συμφερόντων, κατάφερε να μην προβληθούν».
Κατωτέρω παραθέτουμε τέσσερις συνδέσμους στους οποίους προβάλλονται σχετικά φιλμάκια που αποδεικνύουν την εξάρτηση του Προέδρου Αναστασιάδη από το αλκοόλ
Παρακαλούμε, λοιπόν, όπως προβείτε στα δέοντα.
Παναγιώτης Π. Κλεοβούλου, δικηγόρος και εκπρόσωπος
Πρωτοβουλίας Νομικών και Δικηγόρων,
για την Προάσπιση της Κυπριακής Δημοκρατίας».
Ευρής Μπίλλης
Ανακοίνωση Γενικό Εισαγγελέα Κύπρου,
Ως Κύπριος Πολίτης σας διαβιβάζω το κατωτέρω και παρακαλείστε αν ευσταθούν τα κατωτέρω, να λάβετε άμεσα τα απαιτούμενα μέτρα στο πλαίσιο των εκ του νόμου και όχι μόνον καθηκόντων σας:
ΠΕΡΙ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ
Πηγαίνει στη Γενεύη για να υπογράψει χωρίς δημοψήφισμα συμφωνίες μεταξύ Τουρκίας, Αγγλίας και Ελλάδος για την κατάργηση της Κυπριακής Δημοκρατίας και την μετατροπή της Κύπρου σε μη κράτος διεθνές προτεκτοράτο στο έλεος της Τουρκίας. Έτσι:
· Καταργεί χωρίς να έχει συνταγματικό δικαίωμα την Κυπριακή Δημοκρατία
· Νομιμοποιεί την κατοχή
· Καταργώντας υφιστάμενες από τη δεκαετία του 60 αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ
· Δημιουργεί μη κράτος προτεκτοράτο των «πάντων»
· Χωρίς δική του άμυνα, χωρίς έλεγχο των θαλάσσιων συνόρων του, χωρίς εσωτερική ασφάλεια (το αντίθετοι θα ακολουθήσει σίγουρα)
· Διχοτομεί για πάντα την Ελληνική Κύπρο, χωρίς καμία προοπτική πραγματικής ενοποίησης.
· Νομιμοποιεί δήθεν προσωρινά την παρουσία τουρκικού στρατού στην Κύπρο
· Με μία δήθεν τριμερή συμμαχία των εγγυητριών (!!!!) δυνάμεων.
· Που μετατρέπει για πάντα την Κύπρο σε επαρχία της τουρκίας.
· Που για να την «προστατεύει» αποκτά το δικαίωμα να εισβάλλει στην Κύπρο, όποτε θέλει.
· Οικονομικά δημιουργεί ένα τέρας κράτος έρμαιο των τούρκων του οποίου θα δημευθεί το φυσικό του αέριο και ότι άλλο διαθέτει.
· Επακόλουθο θα είναι σύντομα οι έλληνες της Κύπρου να μεταναστεύουν είτε ειρηνικά είτε μετά από για τον σκοπό αυτό μεθοδευμένες ή όχι φυλετικές συγκρούσεις με τους τούρκους έποικους
· Και άπειρα άλλα που μετατρέπουν την Κύπρο σε μη κράτος φρενοκομείο
Σχετική και η κατωτέρω επιστολή προς τον Γενικό Εισαγγελέα Κύπρου.
«Προς:
Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας
Με τηλεομοιότυπο 22-665080
Αγαπητέ κύριε Γενικέ Εισαγγελέα,
Παράνομη η διαδικασία των συνομιλιών στη Γενεύη, οι οποίες αποβλέπουν στη τη διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας
_____________________________________________________________________
Με τη σύμφωνη γνώμη ομάδας δικηγόρων και άλλων νομικών, αποστέλλεται προς την Εντιμότητά σας, η παρούσα, ως ο κατ’ εξοχήν, σύμφωνα με τις πρόνοιες του άρθρου 113, εδ.2, του Συντάγματος, αρμόδιος θεσμός με σκοπό να ενεργήσετε ώστε να αποσοβηθεί η ολέθρια προοπτική, η οποία προδιαγράφεται για το Νησί, με τις παράνομες συνομιλίες στη Γενεύη.
Ακολούθως σας εκθέτουμε τις απόψεις μας και παρακαλούμε να ενεργήσετε αναλόγως:
Με τις δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας, ότι δηλαδή θα παραστεί στην πενταμερή διάσκεψη της Γενεύης και υπό την ιδιότητα του Προέδρου της Δημοκρατίας και υπό την ιδιότητα του διαπραγματευτή της Ελληνικής Κοινότητας, καθίσταται σαφές ότι η Κυπριακή Δημοκρατία δεν εκπροσωπείται κατά τρόπο αυτοτελή και διακριτό στην εν λόγω Διάσκεψη και ότι η εν λόγω Διάσκεψη κατ’ ουδένα τρόπο δεν είναι διεθνής αλλά πενταμερής, με τη συμμετοχή των τριών εγγυητριών δυνάμεων και των δύο Κοινοτήτων της Κύπρου.
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, αλλά και όπως οι Γάλλοι Συνταγματολόγοι και ο Ελλαδίτης διεθνολόγος, πρόσφατα, έχουν γνωματεύσει, η Κυπριακή Δημοκρατία σε μια διεθνή διάσκεψη, στην οποία θα συζητηθεί η διεθνής πτυχή του Κυπριακού, πρέπει να παρίσταται αυτή και μόνο, κατά τρόπο διακριτό, δια του Προέδρου της. Επ’ ουδενί λόγω, μπορεί να θεωρηθεί ότι διασφαλίζεται η παρουσία και η εκπροσώπηση της Κυπριακής Δημοκρατίας σε μια διάσκεψη αυτού του είδους με την παρουσία του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας υπό διπλή ιδιότητα, δηλαδή υπό την ιδιότητα του Προέδρου και υπό την ιδιότητα του ηγέτη της Ελληνικής Κοινότητας, καθ’ όσον:
Πρώτο: ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, ως εκ του αξιώματός του, εκπροσωπεί το σύνολο της Κυπριακής Πολιτείας, δηλαδή και τις δύο Κοινότητες της Κύπρου.
Κατά συνέπεια, εφ’ όσον ο κ. Ακιντζί εκπροσωπεί την Τουρκική Κοινότητα της Κύπρου, ενώ ο κ. Αναστασιάδης το σύνολο του Κυπριακού Κράτους, τότε ποιος εκπροσωπεί την Ελληνική Κοινότητα της Κύπρου;
Δεύτερο: Στη Διεθνή Διάσκεψη, η οποία πρόκειται να λάβει χώραν στις 12 Ιανουαρίου 2016, θα συζητηθούν, εφ’ όσον πρόκειται περί πραγματικής διεθνούς διασκέψεως, θέματα τα οποία αφορούν τη λεγόμενη διεθνή πτυχή του Κυπριακού και ειδικότερα τα θέματα της ασφάλειας και των εγγυήσεων.
Ως εκ τούτου, το μόνο μέρος από πλευράς Κύπρου, που νομιμοποιείται να λάβει μέρος σε μια τέτοια διάσκεψη, είναι η Κυπριακή Δημοκρατία, δια του Προέδρου της και όχι οι δύο Κοινότητες, εφ’ όσον οι εν λόγω Κοινότητες δεν αποτελούν υποκείμενα του διεθνούς Δικαίου. Επομένως, ο ισχυρισμός του κ. Αναστασιάδη, ότι θα συμμετάσχει στην εν λόγω Διάσκεψη με διπλή ιδιότητα, καταρρίπτεται αφ’ εαυτού, εφ’ όσον η Ελληνική Κοινότητα της Κύπρου δεν νομιμοποιείται να συμμετάσχει σ’ αυτή τη Διάσκεψη. Τα συμφέροντα δε των δύο Κοινοτήτων θα τα αντιπροσωπεύσει αφ’ ενός η Κυπριακή Δημοκρατία, της οποίας οι δύο Κοινότητες αποτελούν συστατικά της μέρη, εφ’ ετέρου οι Εγγυήτριες Δυνάμεις, οι οποίες αποτελούν εθνικές κοιτίδες των δύο Κοινοτήτων, δηλαδή Ελλάδα και Τουρκία.
Υπό αυτό το νομικό πρίσμα, η παρουσία του κ. Ακιντζί στη Διεθνή Διάσκεψη θα εδικαιολογείτο και θα ενομιμοποιείτο μόνο αν ο κ. Ακιντζί συμμετείχε σε αυτή ως αντιπρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, σύμφωνα με τα άρθρα 38 και 49 του Συντάγματος, εάν βέβαια εξελέγετο μέσα από νόμιμες εκλογές.
Έστω όμως και αν, ως υπόθεση εργασίας, ο κ. Ακιντζί θα μπορούσε να θεωρηθεί ως εκπρόσωπος της Τουρκικής Κοινότητος, κάτι τέτοιο, βεβαίως, προϋποθέτει την πρωθύστερη αναγνώριση από τον κ. Ακιντζί της Κυπριακής Δημοκρατίας και τη συνακόλουθη κατάλυση των παράνομων θεσμών του Μορφώματος των Κατεχομένων. Ωστόσο, ουδέποτε ο κ. Ακιντζί, ή η Τουρκία, αναγνώρισαν τέτοια πραγματικότητα.
Είναι, συνεπώς, πασιφανές, ότι ο κ. Αναστασιάδης επιχειρηματολογώντας περί της συμμετοχής του στην προγραμματισθείσα Διεθνή Διάσκεψη, υπό διπλή ιδιότητα, απλώς στοχεύει στην παραπλάνηση της κοινής γνώμης και στην απόκρυψη του γεγονότος ότι στην εν λόγω υποτιθέμενη Διεθνή Διάσκεψη δεν θα λάβει μέρος η Κυπριακή Δημοκρατία με τον ίδιο, ως εκπρόσωπό της, κατά τρόπο αυτοτελή και διακριτό, αλλά θα λάβουν μέρος οι τρεις εγγυήτριες δυνάμεις και οι δύο Κοινότητες τη Κύπρου.
Συνεπώς, η λεγομένη Διεθνής Διάσκεψη δεν θα έχει διεθνή χαρακτήρα αλλά θα αποτελεί μια επανάληψη της Διάσκεψης Ζυρίχης – Λονδίνου του 1959 προκειμένου να ιδρυθεί, από τις δύο Κοινότητες και τις Εγγυήτριες Δυνάμεις, ένα νέο κρατικό μόρφωμα, όπως ακριβώς έγινε στη Ζυρίχη – Λονδίνο, το οποίο θα αντικαταστήσει την Κυπριακή Δημοκρατία.
Μια τέτοια ενέργεια, ωστόσο, σύμφωνα και με τις δηλώσεις του καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου και Επίτιμου Προέδρου της Διεθνούς Ένωσης Συνταγματικού Δικαίου, κ. Γεωργίου Κασιμάτη, αποτελεί νομική παρέκκλιση, η οποία θα καθιστά τα αποτελέσματά της άκυρα εκ προιμίου. Ο κ. Καθηγητής, πολύ ορθώς, επεσήμανε τα ακόλουθα αυτονόητα θέματα, τα οποία οι παράγοντες, που προωθούν τη διαδικασία συνομιλιών προσποιούνται ότι δεν αντιλαμβάνονται.
1. Η Δημοκρατία της Κύπρου είναι διεθνώς αναγνωρισμένη ως ένα πλήρως κυρίαρχο κράτος, με την εισδοχή της στα Ηνωμένα Έθνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Κανένας, συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου της, του Έλληνα Πρωθυπουργού ή οποιασδήποτε διεθνούς διάσκεψης, δεν δικαιούται να λάβει οποιεσδήποτε αποφάσεις που παραβιάζουν, άμεσα ή έμμεσα, την κυριαρχία της Κυπριακής Δημοκρατίας ή μεταβάλλουν τη συνταγματική της δομή.
2. Αν το πράξουν, θα είναι μια πολύ σοβαρή παραβίαση τόσο του Συντάγματος της Κύπρου, όσο και των Συνθηκών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μόνο μια συντακτική συνέλευση ή οι ίδιοι οι πολίτες μέσω ενός δημοψηφίσματος, έχουν δικαίωμα να λάβουν τέτοια μέτρα.
3. Το μόνο ζήτημα, που θα μπορούσε να συζητήσει μια διεθνής διάσκεψη είναι το πώς θα εφαρμόσει τα ψηφίσματα του ΟΗΕ, που ζητούν την άμεση απόσυρση των τουρκικών δυνάμεων κατοχής και την πλήρη αποκατάσταση της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας. Δεν είναι νόμιμο να συνδέσει ή να εξαρτήσει κανείς αυτές τις διεθνείς υποχρεώσεις, άμεσα ή έμμεσα, με οποιεσδήποτε συνταγματικές αλλαγές στη χώρα.
4. Αντίθετα, όλοι οι τρίτοι έχουν την υποχρέωση να απέχουν από κάθε ενέργεια ή διακηρύξεις, και πολύ περισσότερο από το να υπογράψουν οποιοδήποτε κείμενο, το οποίο αποτελεί άμεση ή έμμεση παραβίαση του δικαιώματος των Κυπρίων πολιτών να αποφασίζουν με τη δική τους ελεύθερη βούληση σχετικά με τις βασικές αρχές της κρατικής τους δομής και το διεθνές καθεστώς της Δημοκρατίας. Όλα τα μέρη θα πρέπει να ενεργήσουν αναλόγως των δυνατοτήτων τους, για να εξασφαλίσουν στους Κυπρίους τις συνθήκες για την ελεύθερη έκφραση της βούλησής τους, χωρίς οποιεσδήποτε απειλές, εκβιασμούς, πιέσεις, τετελεσμένα κλπ.
Περαιτέρω, θα επικαλεστούμε μίαν πραγματικότητα, η οποία ενώ είναι τόσο έκδηλη οι πάντες, παραγνωρίζουν. Οι παράγοντες, οι οποίοι προωθούν τις συνομιλίες και αποβλέπουν στην κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας, παραβλέπουν τις πρόνοιες των άρθρων 42 και 44 του Συντάγματος, οι οποίες διασφαλίζουν την πίστη του Προέδρου της Δημοκρατίας στο Σύνταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας και τον έλεγχο της παρεκτροπής του και τις πρόνοιες των άρθρων 36, 38 και 39 του Ποινικού Κώδικα, δια των οποίων ποινικοποιείται το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας.
Οι εν λόγω παράγοντες παραβλέπουν το πασιφανές, ότι ο νόμιμα εκλελεγμένος Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας διαπραγματεύεται με τον παράνομο εκπρόσωπο ενός παράνομου μορφώματος των Κατεχομένων, το οποίο Μόρφωμα αποτελεί προϊόν πολέμου εισβολής και κατοχής και βίαιης κατάλυσης της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας επί των κατεχομένων, από το 1974, εδαφών της και του οποίου (εκπροσώπου του παράνομου Μορφώματος), η συμπεριφορά τον καθιστά υπόλογο εσχάτης προδοσίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ποινικού Κώδικα και συνακόλουθα υποκειμένου σε σύλληψη και ποινική δίωξη.
Ο κ. Ακιντζί λοιπόν, με τον οποίο ο Πρόεδρος Αναστασιάδης συνομιλεί και μαζί και με τη συνδρομή των Εγγυητριών Δυνάμεων και του ξένου παράγοντα απεργάζονται τη διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας ως εκ της ιδιότητας του, των δηλώσεων και των πράξεών του, παραβιάζει εκ προθέσεως, συστηματικά και με σπουδή τις πρόνοιες των άρθρων 36 και 38 του Ποινικού Κώδικα, οι οποίες προβλέπουν τα ακόλουθα:
Άρθρο 36. Όποιος-
(α) Ενεργά αναμειγνύεται σε ένοπλες εχθροπραξίες εναντίον της Δημοκρατίας,
(β) Παρέχει βοήθεια σε χώρα η οποία βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση, ή είναι αναμεμιγμένη σε ένοπλες εχθροπραξίες εναντίον της Δημοκρατίας,
(γ) Παρέχει βοήθεια σε ένοπλες δυνάμεις εναντίον των οποίων δυνάμεις της Δημοκρατίας είναι αναμεμειγμένες σε ένοπλες ενέργειες,,
(δ) ............,
Είναι ένοχος εσχάτης προδοσίας και υπόκειται στην ποινή της φυλάκισης διά βίου.
Άρθρο 38. Όποιος-
(α) Καθίσταται συνεργός μετά τη διάπραξη έσχατης προδοσίας
(β) .........Είναι ένοχος κακουργήματος, που καλείται παρασιώπηση έσχατης προδοσίας και υπόκειται στην ποινή της φυλάκισης διά βίου.
Αλλά και ο κ. Αναστασιάδης, διαπραγματευόμενος τη διάλυση της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, παραβιάζει τις πρόνοιες των ως άνω άρθρων του Ποινικού Κώδικα και είναι, επίσης, υπόλογος του αδικήματος της Εσχάτης Προδοσίας και είτε με, είτε χωρίς την επικουρία του άρθρου 39 του Ποινικού Κώδικα, διαπράττει το αδίκημα της συνωμοσίας με σκοπό την κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Το προαναφερόμενο άρθρο 39 του Ποινικού Κώδικα, προβλέπει:
«Όποιος συνωμοτεί με άλλο πρόσωπο για την τέλεση οποιασδήποτε πράξης με σκοπό τη διάπραξη του αδικήματος της εσχάτης προδοσίας είναι ένοχος κακουργήματος και υπόκειται στην ποινή της φυλάκισης διά βίου».
Το όποιο, λοιπόν Μόρφωμα (ο μη γένοιτο) προκύψει μέσω της έκνομης διαδικασίας της διάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας, θα είναι ανυπόστατο και άκυρο εκ προοιμίου, ως παράνομο προϊόν μιας παράνομης μεθόδευσης και όσοι πολίτες δεν είναι διατεθειμένοι να αποδεχθούν αυτό το Μόρφωμα, θα έχουν κάθε νομικό έρεισμα να προσφύγουν στα αρμόδια δικαστήρια και να ζητήσουν απλά την κήρυξη αυτού του Μορφώματος ως ανυπόστατου και τότε θα προκληθεί μία κατάσταση νομικής σύγχυσης και πολιτικού και διοικητικού πανδαιμόνιου, με απρόβλεπτες συνέπειες.
Καταλήγοντας,
Επειδή, με βάση τα πιο πάνω, οι προαναφερθείσες ενέργειες του Προέδρου Αναστασιάδη συνιστούν κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος και παράβαση της δημοκρατικής αρχής, καθ’ ότι υπάρχει υπέρβαση της λαϊκής εντολής, δια της οποίας κατέλαβε τον προεδρικό θώκο, δεδομένου ότι το εκλογικό σώμα κατ’ ουδένα τρόπο παρέσχε στον κ. Αναστασιάδη εντολή κατάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας και αντικατάστασης της από ένα νέο μόρφωμα
Επειδή, οι ενέργειες του κ. Αναστασιάδη απάδουν των ενδεδειγμένων ενεργειών ενός Προέδρου της Κυπριακής Δημορκατίας και εκφεύγουν των Συνταγματικών ορίων της διαβεβαίωσης, την οποία, κατά το άρθρο 42 του Συντάγματος, έδωσε ενώπιον της Βουλής των Αντιπροσώπων, όταν ανέλαβε τα καθήκοντα του,
Επειδή, στην εν λόγω διαβεβαίωσή του ο Πρόεδρος Αναστασιάδης διαβεβαίωνε το σεβασμό του προς το Σύνταγμα και προς τη νομιμότητα και διαβεβαίωνε τη προσήλωσή του προς την ανεξαρτησία και προς την ακεραιότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας,
Επειδή οι προαναφερθείσες ενέργειες του Προέδρου Αναστασιάδη αφίστανται αυτής της διαβεβαίωσης, την οποία το Σύνταγμα καθιερώνει όχι απλά ως τυπική δήλωση αλλά ως ουσιώδη ρήτρα και ρήτρα οριοθέτησης των ενεργειών ενός Προέδρου της Δημοκρατίας, οι οποίες θα πρέπει να κατατείνουν προς το σεβασμό του Συντάγματος της εδαφικής ακεραιότητας και ανεξαρτησίας της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Επειδή, ο κ. Ακιντζή, εκ της αυτοπροβαλλομένης ιδιότητας του και εκ της ως άνω συμπεριφοράς του, καθίσταται υπόλογος του αδικήματος της εσχάτης προδοσίας
Υπό τις περιστάσεις υφίστανται τα ακόλουθα ζητήματα:
Πρώτον: Κατά πόσον ο κ. Αναστασιάδης νομιμοποιείται να παραμένει στο προεδρικό αξίωμα και να δεσμεύει την Κύπρο και το μέλλον του Κυπριακού λαού, καθ’ ότι το ίδιο το Σύνταγμα δια του άρθρου 44, εδ.1, παράγραφος (γ) θέτει ως έκπτωτο ένα Πρόεδρο της, ο οποίος καταδικάζεται «επί εσχάτη προδοσία».
Δεύτερον: Κατά πόσο ο κ. Ακιντζί μπορεί να περιφέρεται ως ο εκπρόσωπος και ο επικεφαλής του παράνομου Μορφώματος των Κατεχομένων και να απαιτεί την παγίωση των τετελεσμένων της εισβολής και το διαμοιρασμό της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Ο σεβασμός στη νομιμότητα επιβάλλει τις ακόλουθες ενέργειες:
Πρώτον: Η συντεταγμένη Πολιτεία επιτέλους θα πρέπει να επιδείξει τον προσήκοντα σεβασμό απέναντι στο Σύνταγμα και τους Νόμους της και θα πρέπει επιτέλους να αντιδράσει στην παραβίαση αυτού τούτου του Συντάγματος, της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας και της έννομης τάξης, οι οποίες παραβιάσεις συντελούνται, αδιαλείπτως, από το 1974 και μορφοποιούνται στο πρόσωπο του κ. Ακιντζί, ο οποίος προβάλλεται ως ο επικεφαλής του Μορφώματος, το οποίο επιτελεί την παραβίαση.
Η συντεταγμένη Πολιτεία οφείλει επιτέλους να ασκήσει ποινική δίωξη κατά του κ. Ακιντζί και να τον προσαγάγει ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου για να λογοδοτήσει, εξ’ ονόματος του παρανόμου Μορφώματος, για το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας.
Δεύτερον: Διεξαγωγή ανακριτικής διαδικασίας εναντίον του Προέδρου Αναστασιάδη για τη διάπραξη του αδικήματος της συνωμοσίας, με σκοπό την κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας συμφώνως των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα περί εσχάτης προδοσίας, ως ανωτέρω, άρθρα 36, 38 και 39.
Πέραν τούτων, επικαλούμενοι τις πρόνοιες του ιδίου άρθρου, 44 του Συντάγματος εδ.1 παράγραφος (δ), οι οποίες ορίζουν ότι:
«το λειτούργημα του Προέδρου της Δημοκρατίας παραμένει άνευ φορέως, λόγω διαρκούς σωματικής ή διανοητικής ανικανότητας καθιστώσης αδύνατον την ενεργόν εκπλήρωσιν των καθηκόντων αυτού»και επικαλούμενοι τις έντονες φήμες ότι ο Πρόεδρος Αναστασιάδης πάσχει από αλκοολισμό, και τις ακόλουθες μαρτυρίες ζητούμε επίσης να εξετασθεί το ενδεχόμενο της ενεργοποίησης των προνοιών του άρθρου 44, εδ.1, παράγραφος (δ) του Συντάγματος.
Οι επικαλούμενες μαρτυρίες είναι οι ακόλουθες:
Μαρτυρία πρώτη: Οι πρόσφατες δηλώσεις του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Πάφου, ο οποίος άφησε σαφέστατες αιχμές για την ικανότητα του κ. Αναστασιάδη να εκπροσωπεί την Κυπριακή Πολιτεία και ότι ο κ. Αναστασιάδης κατά το δείπνο με τον κ. Ακιντζί, το οποίο έλαβε χώραν μετά το ναυάγιο των συνομιλιών Μον Πελεράν και στο οποίο απεφασίσθη να συνεχίσουν οι διαπραγματεύσεις, υποχώρησε από τις δεσμεύσεις του λόγω μέθης.
Μαρτυρία δεύτερη : Δήλωση του Γραμματέα Οργάνωσης Πολυτέκνων Κύπρου κ. Στέλιου Λουκά Στυλιανού, εκφρασθείσα δημοσίως και έχει επί λέξει:
«Eδώ θα δώσω μια δική μου μαρτυρία. Εκείνο το βράδυ της 1ης Δεκεμβρίου 2016, λίγο πριν ο Αναστασιάδης πάει στο «δείπνο» με τον Ακκιντζί, ήμουν στο προεδρικό σε μια εκδήλωση την οποία μετά βίας κατάφερε να προσφωνήσει ο Αναστασιάδης. Ήταν ένα μάτσο κρέας που ΔΕΝ επικοινωνούσε με το περιβάλλον. Λίγο πρίν τις 8 έφυγε η καλύτερα τον κουβάλησαν στο αυτοκίνητο. Δεν ήταν έκπληξη το ότι συμφώνησε σε όλα...»
Μαρτυρία Τρίτη: Τις δηλώσεις του γνωστού επαγγελματία λογιστή ελεγκτή κ. Ομήρου Αλεξάνδρου, ο οποίος αναπαρήγαγε γραπτό ηλεκτρονικό μήνυμα, το οποίο του απέστειλε τον Δεκέμβριο 2015, ο Ευρωβουλευτής κ. Κώστας Μαυρίδης και έχει, αυτολεξεί, ως ακολούθως:
«Αγαπητέ Όμηρε, σου μεταφέρω μια πληροφορία σχετικά με την συμπεριφορά του ΠτΔ, στην πρόσφατη επίσκεψη του Προέδρου Ολάντ. Ο δικός μας ήταν στρακόττον στο μεθύσι και έλεγε ανοησίες. Μάλιστα τα παραπατήματα του καταγράφηκαν σε κάμερες τις οποίες όμως ο Βίκτωρας Παπαδόπουλος με διάφορα επιχειρήματα, από πιέσεις και κολακείες μέχρι επίκληση .... εθνικών συμφερόντων, κατάφερε να μην προβληθούν».
Κατωτέρω παραθέτουμε τέσσερις συνδέσμους στους οποίους προβάλλονται σχετικά φιλμάκια που αποδεικνύουν την εξάρτηση του Προέδρου Αναστασιάδη από το αλκοόλ
Παρακαλούμε, λοιπόν, όπως προβείτε στα δέοντα.
Παναγιώτης Π. Κλεοβούλου, δικηγόρος και εκπρόσωπος
Πρωτοβουλίας Νομικών και Δικηγόρων,
για την Προάσπιση της Κυπριακής Δημοκρατίας».
Ευρής Μπίλλης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου