ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Οι ξεφτίλες, τώρα επιτίθενται σε ανυπεράσπιστους αυτιστικούς πολίτες…




Διαβάστε τι μηχανεύεται ο μνημονιακός υπόκοσμος. Διαβάστε την επιστολή της «Εθνικής Ομοσπονδίας για τα Δικαιώματα του Αυτιστικού Φάσματος» (Ε.Ο.Δ.Α.Φ) προς πάντα ανευθυνο-υπεύθυνο.
Η ΕΟΔΑΦ  διοργανώνει ειδική εκδήλωση  για να παρουσιάσει τις θέσεις της(Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014 - ώρα 18.30 στο Δημαρχείο Χολαργού - Περικλέους 55 - αίθουσα "Μίκης Θεοδωράκης" .)
Στο μεταξύ, εγώ κρατάω μια κουβέντα του Λευτέρη Μαγιάκη, επικεφαλής της Δημοτικής Αντιπολίτευσης στον Δήμο Αμαρουσίου, που εκφωνήθηκε στην τελετή του Αγιασμού στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα, στις 11.9.14 : «Σε αυτά τα ζητήματα (των αναπηριών, των  μειονεξιών κλπ) όλοι είμαστε στο ίδιο στρατόπεδο». Ας το σκεφθούν οι βουλευτές της Συμπολίτευσης, και αν διαθέτουν μιας πεντάρας  ανθρωπιά και φιλότιμο, ας  στείλουν στον αγύριστο το νομοσχέδιο και τους  άθλιους εμπνευστές του…

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΟΔΑΦ
Κύριε Πρόεδρε – κύριε Πρωθυπουργέ – κύριοι Βουλευτές:
Όπως γνωρίζετε, επίκειται σύντομα η ψήφιση του νέου νόμου Ειδικής Αγωγής (Ειδικής Εκπαίδευσης κατά τον νέο όρο), για τον οποίο το υπουργείο Παιδείας έχει ήδη καταθέσει στη Βουλή την τελική του πρόταση νόμου.
-Η ψήφιση της ως άνω κατατεθείσας πρότασης νόμου από την κυβέρνηση, εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους καταπάτησης Θεμελιωδών Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων, αλλά και διασυρμού της χώρας στους διεθνείς οργανισμούς και την διεθνή Δικαιοσύνη, δεδομένου ότι:
-Για πρώτη φορά στο Εκπαιδευτικό σύστημα Δημοκρατικής χώρας, επιβάλλονται μέθοδοι που συνιστούν «απάνθρωπες και εξευτελιστικές μεταχειρίσεις» και καθεστώς ψυχικού ή «νοητικού, ηθικού – μη σωματικού βασανισμού» των Παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος, όπως αυτές ορίζονται από τις διεθνείς συμβάσεις και τις σχετικές αποφάσεις της αρμόδιας επιτροπής και του Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Συγκεκριμένα και επιγραμματικά:
-Κυρίαρχο χαρακτηριστικό του νέου προτεινόμενου νόμου (και σχεδόν αποκλειστική διαφαινόμενη σκοπιμότητα έκδοσής του), είναι η κατάργηση των Δικαιωμάτων που είχαν θεσπιστεί με τον προηγούμενο νόμο 3699 / 2008 και η νομιμοποίηση της καταπάτησης Θεμελιωδών Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων, χάριν της εξυπηρέτησης των πολιτικών σκοπιμοτήτων περικοπής των κοινωνικών υπηρεσιών του Δημοσίου.
-Κύριος στόχος αυτών των παραβιάσεων, είναι τα παιδιά με αναπηρίες του Αυτιστικού Φάσματος – και ιδιαίτερα ο θεσμός της «Παράλληλης Στήριξης», η οποία αποτελεί αναγκαίο όρο για την Εκπαίδευση των παιδιών αυτών, λαμβανομένου υπ’ όψιν ότι η Εκπαίδευση, αποτελεί και την μοναδική θεραπευτική παρέμβαση για τον Αυτισμό.
Η Παράλληλη Στήριξη, είναι για τα παιδιά του Αυτιστικού Φάσματος, ό,τι είναι η νοηματική γλώσσα για τα παιδιά με κώφωση, ό,τι η γραφή Braille για τα παιδιά με τύφλωση, ό,τι η ινσουλίνη για τα παιδιά με σακχαρώδη διαβήτη, ή ό,τι το αναπηρικό αμαξίδιο για τα παιδιά με παράλυση. Και όπως τα παιδιά αυτά ΔΕΝ μπορούν να εκπαιδευτούν χωρίς τα βοηθήματα που προαναφέραμε ότι αντιστοιχούν στην πάθησή τους, έτσι ακριβώς και τα παιδιά του Αυτιστικού Φάσματος, χωρίς την βοήθεια της Παράλληλης Στήριξης, ΔΕΝ εκπαιδεύονται στο Σχολείο - απλά παρίστανται και συνήθως κακοποιούνται ψυχολογικά (και όχι μόνο)…

-Παρ’ όλα αυτά, η Παράλληλη Στήριξη, αμέσως μετά την ουσιαστική θεσμοθέτηση και κατοχύρωσή της (υπό την πίεση των διεθνών συμβάσεων Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και της υποχρέωσης σεβασμού τους) δια του νόμου 3699 του 2008, άρχισε αμέσως να περικόπτεται με παράνομες και αντισυνταγματικές εγκυκλίους και διοικητικές πράξεις, δια των οποίων το υπουργείο Παιδείας καταπατούσε τα Δικαιώματα που κατοχύρωνε ο νεοθεσπισθείς τότε νόμος για την Παράλληλη Στήριξη των παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος.
Έτσι, η Παράλληλη Στήριξη, από τις χίλιες (1.000) περίπου Σχολικές ώρες Εκπαίδευσης που απολαμβάνει κάθε παιδί στην Δημόσια Εκπαίδευση, περιορίστηκε άμεσα στις πεντακόσιες (500) περίπου, δηλαδή σχεδόν στις μισές!!!
Το αποτέλεσμα είναι ότι ενώ τα παιδιά του Αυτιστικού Φάσματος έχουν ανάγκη από περισσότερη Εκπαίδευση από τα άλλα παιδιά, το υπουργείο Παιδείας, όχι μόνο ΔΕΝ τους παρείχε αυτές τις επί πλέον ώρες Εκπαίδευσης που δικαιούνται, αλλά αντίθετα, περιέκοψε την Εκπαίδευσή τους στο… μισό! (1/2) της Εκπαίδευσης των άλλων παιδιών!!!
Φαντάζεστε ένα τυπικό παιδί (ακόμη και το πιο ικανό) που του επιτρέπουν να παρακολουθεί μόνο τις μισές ώρες του Σχολείου; Θα είχε τις ίδιες ευκαιρίες και Δικαιώματα με τα άλλα παιδιά; Ασφαλώς όχι.
Πόσο μάλλον ένα παιδί με αναπηρία του Αυτιστικού Φάσματος, που έχει ανάγκη από περισσότερη Εκπαίδευση σε σχέση με τα άλλα…
-Στη συνέχεια, το 2010 (με τα νομοθετήματα υπουργείας της κ. Διαμαντοπούλου), η Παράλληλη Στήριξη και συνεπώς η Εκπαίδευση των παιδιών του ΑΦ, περικόπηκε μόλις στις… διακόσιες (200!!!) ώρες ετησίως, δηλαδή στο ένα τέταρτο (1/4) της Εκπαίδευσης των άλλων παιδιών!!!
Ταυτόχρονα, το τότε υπουργείο Παιδείας φρόντισε να απομακρύνει από την Παράλληλη Στήριξη των παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος, κάθε επιστήμονα που είχε στοιχειώδη ειδίκευση ή επιστημονική

2 γνώση πάνω στον Αυτισμό και τοποθέτησε τους πλέον αδαείς και ακατάλληλους που υπήρχαν, με την δικαιοδοσία να χρησιμοποιούν τα παιδιά αυτά ως πειραματόζωα, ενώ τα χρήματα των διεθνών οργανισμών που χορηγούνταν για την Εκπαίδευσή τους, όπως κατήγγειλαν χιλιάδες Γονείς και επιφανείς επιστήμονες, στην πραγματικότητα χρησιμοποιήθηκαν για μαζικά προεκλογικά ρουσφέτια…
-Σήμερα, με τον νέο προτεινόμενο νόμο του ΥΠΑΙΘ, η Παράλληλη Στήριξη και συνεπώς η Εκπαίδευση των παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος, περικόπτεται στις… σαράντα (40!!!) ώρες ετησίως – δηλαδή στο ένα… εικοστό πέμπτο (1/25 !!!) της Εκπαίδευσης που απολαμβάνουν τα άλλα παιδιά (ενώ δρομολογείται και η περαιτέρω περικοπή της στις… δύο ώρες ετησίως!!!)…
Φαντάζεστε ένα τυπικό παιδί (ακόμη και το πιο ικανό) που από τις χίλιες (1.000) ώρες του Σχολείου που απολαμβάνουν όλα τα άλλα παιδιά, του επιτρέπουν να παρακολουθεί μόνο τις σαράντα (40);;; Θα το δεχόσασταν αυτό για το δικό σας το παιδί; Το δέχεστε για τα παιδιά των άλλων; Θα είχε το παιδί αυτό τις ίδιες ευκαιρίες και Δικαιώματα με τα άλλα παιδιά; Και θα είχε καμία ελπίδα ως προς το Εκπαιδευτικό του μέλλον; Ασφαλώς όχι.
Πόσο μάλλον ένα παιδί με αναπηρία του Αυτιστικού Φάσματος, που για να έχει ίσες ευκαιρίες με τα άλλα παιδιά, έχει ανάγκη από περισσότερη Εκπαίδευση…
-Όμως, αυτές (δυστυχώς) ΔΕΝ είναι οι σημαντικώτερες των παραβιάσεων Θεμελιωδών Δικαιωμάτων εναντίον των παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος, δεδομένου ότι υπάρχουν πολύ χειρότερες αφού:
Με τον νέο προτεινόμενο νόμο, το υπουργείο Παιδείας νομιμοποιεί πλέον και μεθόδους επιστημονικής κακοποίησης και βασανισμού των παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος, προκειμένου να τα εξαναγκάσει σε εγκατάλειψη του Δημόσιου Σχολείου, ώστε το κράτος να απαλλαγεί από την υποχρέωση της Εκπαίδευσής τους και της χρηματοδότησης που υποχρεούται να παρέχει για αυτήν και έτσι, τα χρήματα που χορηγούν οι διεθνείς οργανισμοί για τα Εκπαιδευτικά τους Δικαιώματα, να μείνουν στα χέρια της κρατικής και πολιτικής διαφθοράς.
Συγκεκριμένα, νομιμοποιεί την «μερική» Παράλληλη Στήριξη, της οποίας η ευρεία εφαρμογή, είχε εισαχθεί με τα νομοθετήματα και τις διοικητικές πράξεις υπουργείας της κ. Διαμαντοπούλου, αλλά μέχρι τώρα, εφαρμοζόταν ανεπίσημα, παράνομα παράτυπα και κατ’ ουσίαν παρακρατικά.
Η «μερική» Παράλληλη Στήριξη, έχει καταγγελθεί επίσημα, από χιλιάδες Γονείς και επιφανείς επιστήμονες ως «επιστημονική μέθοδος εξόντωσης των παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος» στα μεγαλύτερα, επώνυμα και ενυπόγραφα ψηφίσματά τους προς τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση της χώρας.
Η μέθοδος αυτή που επινοήθηκε για λόγους «οικονομίας» (σε Ανθρώπινα Δικαιώματα!!!) από την εκπαιδευτική διαφθορά, σύμφωνα με όλα τα επιστημονικά πορίσματα, επιβάλλει στην Εκπαίδευση των παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος, τους παράγοντες που συνιστούν την μέγιστη κακοποίηση που μπορούν να υποστούν και τον ψυχικό βασανισμό τους.
-Συνεπώς, όπως αποδεικνύουμε τεκμηριωμένα στην ακολουθούσα τοποθέτησή μας, θεσμοθετεί (κατά την επακριβή φρασεολογία του άρθρου και των αποφάσεων του Δικαστηρίου και της επιτροπής Δικαιωμάτων του Ανθρώπου): την «κατ’ επανάληψιν» και «με επίσημη ανοχή» εξαναγκαστική (και Δημόσια) υποβολή των παιδιών του ΑΦ σε «εξευτελιστικές, απάνθρωπες μεταχειρίσεις και βασανισμούς», όπως αυτά ορίζονται από τις διεθνείς συμβάσεις Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, από το άρθρο 3 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (περί του Δικαιώματος στην Σωματική ακεραιότητα και περί της απαγόρευσης των «εξευτελιστικών και απάνθρωπων μεταχειρίσεων» και των ψυχικών ή «ηθικών / νοητικών / μη σωματικών βασανισμών») και όπως ορίζονται από τις σχετικές αποφάσεις της Επιτροπής και του Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
-Ο νέος προτεινόμενος νόμος Ειδικής Εκπαίδευσης που φέρνει προς ψήφιση στη Βουλή η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, εφ όσον ψηφιστεί και γίνει νόμος του κράτους, θα αυξήσει δραματικά τις παραβιάσεις Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων, του Συντάγματος, του Δημοκρατικού πολιτεύματος, των διεθνών Συμβάσεων σεβασμού Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη, της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και των αρχών του ΟΗΕ, τις οποίες έχει υπογράψει η χώρα.
-Από την ψήφιση και εφαρμογή του παραβιάζονται κυρίως:
-Το Άρθρο 3 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) για την απαγόρευση της «εξευτελιστικής και απάνθρωπης μεταχείρισης και των ηθικών / νοητικών / μη σωματικών βασανισμών» και της «επανάληψης αυτών των (Δημόσιων) πράξεων» με «επίσημη ανοχή» (κεφ. περί του Δικαιώματος στην Σωματική Ακεραιότητα).

3
-Το άρθρο 11 του Ευρωπαϊκού κοινωνικού χάρτη (ΕΚΧ) για το Δικαίωμα στην Υγεία σε συνδυασμό με το 12ο πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ.
-Το άρθρο 5 της ΕΣΔΑ που αναφέρεται στο Δικαίωμα της προσωπικής Ελευθερίας, σε συνδυασμό με το 1ο πρωτ/λο / παρ.2 της ΕΣΔΑ.
- Το Άρθρο 8 της ΕΣΔΑ για το Δικαίωμα στην Οικογενειακή Ζωή και το απαραβίαστο αυτής, σε συνδυασμό με το 1ο πρωτόκολλο / παρ.2 της ΕΣΔΑ και σε συνδυασμό με τα άρθρα 9 και 10.
-Το 1ο πρωτόκολλο - άρθρο 2 της ΕΣΔΑ για το Δικαίωμα στην Εκπαίδευση και τα συναρτώμενα με αυτήν Δικαιώματα (Εργασία, επιβίωση, ένταξη, αξιοπρεπής ζωή, κλπ).
-Τα άρθρα 1 και 15 του ΕΚΧ για τα Δικαιώματα στην Εργασία και τα Δικαιώματα των παιδιών με αναπηρίες για επαγγελματική αποκατάσταση και ένταξη.
-Το 12ο Πρωτόκολλο της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) για την Απαγόρευση των Διακρίσεων και αποκλεισμών ως προς τα εντός της Εθνικής νομοθεσίας Δικαιώματα (πέραν αυτών της ΕΣΔΑ), για τα Δικαιώματα στην Υγεία, την Αξιοπρέπεια, την Εργασία και τα Δικαιώματα που συναρτώνται από αυτά και από το Δικαίωμα στην Εκπαίδευση.
- Το Άρθρο 14 της ΕΣΔΑ για την κατοχύρωση του Δικαιώματος στην Ίση μεταχείριση και την απαγόρευση των διακρίσεων.
-Το ειδικό άρθρο «Ε» του ΕΚΧ (προσθήκη της αναθεώρησης 1996), για την απαγόρευση των διακρίσεων.
-Η Απόφαση της Λισσαβώνας του Συμβουλίου Υπουργών για τον Πολιτισμό και την Εκπαίδευση της ΕΕ του 2003, ότι «τα ίδια τα άτομα με αναπηρίες, οι γονείς τους - εάν είναι απαραίτητο - ή οι κηδεμόνες τους, να μπορέσουν να επιλέξουν τον κατάλληλο τύπο εκπαίδευσης» και το άρθρο 2 του πρώτου πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ, που «καλεί τα συμβαλλόμενα μέρη, στο πεδίο της μόρφωσης και της εκπαίδευσης να σέβονται το δικαίωμα που έχουν οι γονείς».
-Τα άρθρα 7, 12, 13, 14 και 16 του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού χάρτη για την προστασία παιδιών εφήβων και οικογένειας και τα Δικαιώματά τους στην Κοινωνική ασφάλεια, την απόλαυση των Κοινωνικών υπηρεσιών και σε Κοινωνική και Νομική προστασία , κλπ, κλπ…
-Επίσης παραβιάζονται οι καταληκτικές παρατηρήσεις της πρόσφατης 60ής συνόδου ΟΗΕ, μέσω των οποίων ο διεθνής Οργανισμός, προσδιορίζει ειδικά για τη χώρα μας τους αναγκαίους όρους σεβασμού των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων μας, και με τις οποίες ο ΟΗΕ:
«Προτρέπει την Ελλάδα, σε περιόδους επιβολής επαχθών δημοσιονομικών μέτρων :
-Να αυξήσει και να προτεραιοποιήσει τις δαπάνες που προβλέπονται στον προϋπολογισμό , ώστε να εξασφαλίσει την εφαρμογή των δικαιωμάτων του παιδιού σε όλα τα επίπεδα, κυρίως με στόχο να προστατεύσει τις παρεχόμενες σε παιδιά υπηρεσίες από τις περικοπές λόγω της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης και να εξασφαλίσει την περαιτέρω υποστήριξη και διεύρυνσή τους, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι υπηρεσίες αυτές πρέπει να είναι δίκαιες και ποιοτικές. (άρθρο 18-α).
-Να εξοπλίσει τα σχολεία με τις απαραίτητες δομές ώστε να επιτευχθεί η συνεκπαίδευση των παιδιών με αναπηρίες και να εξασφαλίσει ότι αυτά μπορούν να επιλέξουν το σχολείο της προτίμησής τους ή να επιλέξουν να μετακινούνται ανάμεσα στα γενικά σχολεία και τα ειδικά σχολεία, ανάλογα με το υπέρτατο συμφέρον τους». (άρθρο 50-δ).
-Επίσης, επισημαίνει ότι: «εκφράζει την ανησυχία της διότι : Παρά τις υπάρχουσες διατάξεις … αυτές σπάνια χρησιμοποιούνται με αποτέλεσμα οι απόψεις των παιδιών να μην λαμβάνονται υπόψη» (άρθρο 30).
-Να εξασφαλίσει ότι οι απόψεις των παιδιών ακούγονται και λαμβάνονται υπόψη σε όλες τις δικαστικές, διοικητικές και άλλες αποφάσεις που τα αφορούν και τα επηρεάζουν. (άρθρο 31-β).
-Επίσης, προβληματίζεται για την επιμονή του φαινομένου της διαφθοράς σε δημόσιους οργανισμούς, στο δικαστικό σύστημα και σε άλλους τομείς (άρθρο 17).
-Επίσης, «Την Επιτροπή ανησυχεί η γενική έλλειψη πληροφόρησης …. για τις ποινές που έχουν επιβληθεί στους θύτες, καθώς και η έλλειψη πληροφόρησης σχετικά με τον μηχανισμό καταγγελιών για τα παιδιά θύματα». (άρθρο 46. - Βία κατά των παιδιών συμπεριλαμβανομένης της κακοποίησης)
-Σύμφωνα με το Γενικό της σχόλιο (αριθ. 9/2006) για τα Δικαιώματα των παιδιών με αναπηρίες: Να επανεξετάσει και να υιοθετήσει συγκεκριμένα νομοθετικά μέτρα προκειμένου να εξασφαλίσει πλήρη προστασία για όλα τα παιδιά με αναπηρίες (άρθρο 50α).

4
-Επίσης, ο νέος προτεινόμενος νόμος, επιβάλλει πλήθος άλλων παρόμοιων σοβαρών παραβιάσεων, μερικές εκ των οποίων μάλιστα, όπως αποδεικνύουμε με αδιάσειστα επιχειρήματα στην ακολουθούσα τοποθέτησή μας, στοιχειοθετούν πλήρως την διαπίστωση ότι τα παιδιά του Αυτιστικού Φάσματος, αποτελούν ευπαθή κοινωνική ομάδα, που τίθενται υπό καθεστώς διωγμού από την κυβέρνηση του Ελληνικού κράτους. Προφανής σκοπός της διαμόρφωσης αυτού του καθεστώτος διωγμού εναντίον των παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος, είναι η απαλλαγή του κράτους από την Συνταγματική του υποχρέωση για την Εκπαίδευση, τον σεβασμό της ζωής και της Υγείας τους και των άλλων θεμελιωδών Δικαιωμάτων τους, ώστε τα χρήματα από την χρηματοδότηση των διεθνών οργανισμών και το Δημόσιο χρήμα που δικαιούνται τα παιδιά αυτά για την τήρηση, το σεβασμό και την προτεραιοποίηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων τους, να χρησιμοποιηθούν προς όφελος των πολιτικών σκοπιμοτήτων των κυβερνώντων και της διαφθοράς, όπως αποδεικνύουμε στις τοποθετήσεις μας και όπως επιβεβαιώνουν τα πορίσματα των έγκυρων διεθνών οργανισμών.
Για όλες αυτές τις παραβιάσεις Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων τους, οι οικογένειες παιδιών του ΑΦ βρίσκονται υποχρεωμένες να προσφύγουν στους αρμόδιους διεθνείς οργανισμούς και στην Δικαιοσύνη, εξαντλώντας όλα τα στάδια, μέχρι και τα ανώτατα κλιμάκια της διεθνούς Δικαιοσύνης.
Βάσει όλων αυτών, ζητούμε:
1) Την άμεση παρέμβασή σας προκειμένου να αποφευχθούν οι πρωτοφανείς παραβιάσεις Θεμελιωδών Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων που επιβάλλει ο νέος προτεινόμενος νόμος Ειδικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και ο διασυρμός της χώρας μας στην διεθνή Δικαιοσύνη, την διεθνή κοινότητα, τους οργανισμούς Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και την εν γένει πολιτισμένη Δημοκρατική Ανθρωπότητα.
2) Την προώθηση της παρούσας τοποθέτησής μας επί του νέου προτεινόμενου νόμου η οποία ακολουθεί κατωτέρω, προς την κυβέρνηση, προς το υπουργείο Παιδείας και προς ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, όλων των κομμάτων του Ελληνικού κοινοβουλίου, προκειμένου να ενημερωθούν και να έχουν πλήρη επίγνωση των διατάξεων που καλούνται να ψηφίσουν και της βαρύτητας της ψήφου τους για το μέλλον των Ανθρωπίνων και Συνταγματικών Δικαιωμάτων στην χώρα μας.
Επειδή, η στάση της Πολιτείας προς τα ανάπηρα παιδιά της, είναι ο πιο αξιόπιστος δείκτης των προθέσεών της για τα Ανθρώπινα και Συνταγματικά Δικαιώματα ΟΛΩΝ μας…
Για την Ε.Ο.Δ.Α.Φ
η Γραμματέας ο πρόεδρος
Καλλέργη Ειρήνη Σταυρόπουλος Ιωάννης
τηλ. 210-5054751 / 6973482667 τηλ. 210-65.25.959 / 6934-994.777
e-mail: renakallergi@gmail.com e-mail: pedikeomata@gmail.com

Ημερομηνία 25 - 08 - 2014