Πάει πολύ να τους πούμε "παρακράτος", από τη στιγμή που σχετίζονται
ευθέως με την πολιτική…Πιο πολύ τους ταιριάζει το «παρακοινωνία», χωρίς αυτό να
σημαίνει ότι δεν υπάρχουν μέσα στις τάξεις των ΑΕΚτζήδων καθωσπρέπει οπαδοί που
σε μια κακή περίσταση, π.χ σε ένα άδικο σφύριγμα διαιτητή, απλώς περιορίζονται στο να σιγοψιθυρίσουν ένα «μ@λ@κ@»….
Όμως στη συγκεκριμένη
περίπτωση δεν υπάρχει μόνο ψίθυρος ή μόνο κραυγή στη διαπασών. Εδώ κυριαρχεί το αξίωμα «όπου δεν πίπτει ο ΑΕΚτζήδικος λόγος πίπτει ράβδος», κι αυτό εκφράζεται με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο στην
υπόθεση του πάρκου Νέας Φιλαδέλφειας. Οι ΑΕΚτζήδες της Original αποφάσισαν να
δείρουν τους πολίτες που αντιδρούν στα «χωροταξικά»
σχέδιά τους και σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες (http://left.gr/news/nea-filadelfeia-epithesi-trampoykon-kata-katoikon-gia-alsos#sthash.7tJxBRCk.dpuf) τραυμάτισαν κατοίκους,
επιτέθηκαν στον Δήμαρχο Βασιλόπουλο, κι ακόμη έκαναν καταστροφές στον κοινωνικό χώρο «Στρούγκα»…
Οι ΑΕΚτζήδες της συμφοράς επιχειρούν να επιβάλλουν μούγκα στη
«Στρούγκα» και στους υπόλοιπους κατοίκους της περιοχής, αλλά μετά όλο αυτό το θόρυβο
θα είναι δύσκολο να τα καταφέρουν. Με τον
ένα πάντως ή τον άλλο τρόπο, π.χ. με τις γιγαντοεγγραφές
στους τοίχους της Κυψέλης που κάνουν τους κατοίκους να τραβάνε τα μαλλιά τους, θέτουν
το ζήτημα των σχέσεων ποδοσφαίρου και
πολιτικής. Για τις οποίες σχέσεις
διαπιστώναμε, σε παλιότερο κείμενο, την καθοδηγητική επιρροή του ποδοσφαίρου :
«Μεταξύ πολιτικής και ποδοσφαίρου
αναπτύσσεται όσμωση, που λιγότερο πολιτικοποιεί το
ποδόσφαιρο και περισσότερο ποδοσφαιροποιεί την πολιτική. Ο πολιτικός συνήθως
προσαρμόζεται παθητικά στα αθλητικά και πρωταθλητικά δρώμενα, ενώ αντίθετα ο
ποδοσφαιρικός παράγων εμφανίζεται ανεπηρέαστος και με αξιώσεις απέναντι
στον πολιτικό. http://oikonikipragmatikotita.blogspot.gr/2014/05/fifa.html
Καιρός
λοιπόν για τους πολιτικούς και κοινωνικούς ακτιβιστές να παραλάβουν το μήνυμα
και να βάλουν το ποδόσφαιρο στη θέση του. Να κάνουν τους φιλάθλους , original ή imitation, να
καταλάβουν ότι στον χωροταξικό σχεδιασμό έχουν λόγο μόνο ως πολίτες . Δηλαδή όχι
ως μπράβοι, τσαμπουκάδες και βάνδαλοι