Ο ΝΙΚΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ είναι δημοτικός σύμβουλος στην Κω, «σεσημασμένος» για τις οικολογικές ευαισθησίες του και επικεφαλής της «Συμπαράταξης Ελπίδας», τοπικής Δημοτικής Κίνησης. Ο κόλπος της Κέφαλου στην Κω είναι περιοχή προστατευτέα για πολλούς λόγους , όπως είναι τα αρχαιολογικά στοιχεία που διαθέτει . Είναι ένας κόλπος που «σηκώνει» την παρουσία δρόμων όσο τη «σήκωναν» κάποιες παραλίες της Αττικής προς το Σούνιο – για τις οποίες όλοι οι νοήμονες άνθρωποι χτυπούν το κεφάλι τους εδώ και κάτι δεκαετίες, μπροστά στην ασχήμια και τη δυσλειτουργία που προκάλεσε η εγγύτητα της οδικής πρόσβασης με την θαλάσσια αναψυχή……
Για την υπόθεση αυτού του δρόμου στο «Κράτος της Κω», ο Ν.Μυλωνάς καταγγέλλει την παράκαμψη των αντιστάσεων
α) της πολεοδομίας , που είναι υπεύθυνη για τα χωματουργικά έργα, ιδίως σε περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές
β)του Λιμεναρχείου που είναι υπεύθυνο για τα έργα στην θάλασσα, στην ζώνη αιγιαλού και παραλίας,
γ) της αρχαιολογικής υπηρεσίας εναλίων αρχαιοτήτων, η οποία σε παρόμοια απόπειρα στο παρελθόν είχε σταματήσει τα έργα.
δ) του λιμενικού ταμείου Κω, το όποιο έχει την ευθύνη για έργα λιμενικών εγκαταστάσεων,
ε) της εφορίας δημοσίων κτημάτων, στην οποία ανήκει η διαχείριση της ζώνης αιγιαλού
στ) της αστυνομίας…..
Η συνέχεια ήταν, κατά την περιγραφή του Ν.Μ : μια δημοτική μπουλντόζα χωρίς αριθμό κυκλοφορίας και χωρίς ασφάλεια, ένας μπουλντοζιέρης και ένας ‘’δυναμικός Πρόεδρος’’ τοπικού συμβούλιου, ένα αναπτυξιακό έργο ανεξάρτητα από κάθε επιστημονική γνώση, κάθε εμπειρία, κάθε κανόνα λογικής και κάθε νομιμότητα! Ένα έργο σπάταλο αφενός και αφετέρου καταστροφικό για το φυσικό τοπίο…
Οι επιδράσεις του δρόμου στην αμμώδη παραλία και στην διαμόρφωση της ακτογραμμής θα είναι σημαντικές…Λαμβανομένου υπόψη της υποχώρησης των αμμωδών παραλιακών εκτάσεων σε διεθνή κλίμακα, θα έπρεπε μάλλον να πρυτανεύει μια λογική «μη μου άπτου» - και όχι επεμβάσεων που αποσταθεροποιούν τα εδάφη και υπονομεύουν την μελλοντική αρχαιολογική έρευνα….
Για την υπόθεση αυτού του δρόμου στο «Κράτος της Κω», ο Ν.Μυλωνάς καταγγέλλει την παράκαμψη των αντιστάσεων
α) της πολεοδομίας , που είναι υπεύθυνη για τα χωματουργικά έργα, ιδίως σε περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές
β)του Λιμεναρχείου που είναι υπεύθυνο για τα έργα στην θάλασσα, στην ζώνη αιγιαλού και παραλίας,
γ) της αρχαιολογικής υπηρεσίας εναλίων αρχαιοτήτων, η οποία σε παρόμοια απόπειρα στο παρελθόν είχε σταματήσει τα έργα.
δ) του λιμενικού ταμείου Κω, το όποιο έχει την ευθύνη για έργα λιμενικών εγκαταστάσεων,
ε) της εφορίας δημοσίων κτημάτων, στην οποία ανήκει η διαχείριση της ζώνης αιγιαλού
στ) της αστυνομίας…..
Η συνέχεια ήταν, κατά την περιγραφή του Ν.Μ : μια δημοτική μπουλντόζα χωρίς αριθμό κυκλοφορίας και χωρίς ασφάλεια, ένας μπουλντοζιέρης και ένας ‘’δυναμικός Πρόεδρος’’ τοπικού συμβούλιου, ένα αναπτυξιακό έργο ανεξάρτητα από κάθε επιστημονική γνώση, κάθε εμπειρία, κάθε κανόνα λογικής και κάθε νομιμότητα! Ένα έργο σπάταλο αφενός και αφετέρου καταστροφικό για το φυσικό τοπίο…
Οι επιδράσεις του δρόμου στην αμμώδη παραλία και στην διαμόρφωση της ακτογραμμής θα είναι σημαντικές…Λαμβανομένου υπόψη της υποχώρησης των αμμωδών παραλιακών εκτάσεων σε διεθνή κλίμακα, θα έπρεπε μάλλον να πρυτανεύει μια λογική «μη μου άπτου» - και όχι επεμβάσεων που αποσταθεροποιούν τα εδάφη και υπονομεύουν την μελλοντική αρχαιολογική έρευνα….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου