Οι αριθμοί μιλάνε
για μείωση των γερμανικών εξαγωγών στην Ελλάδα κατά 13%, πράγμα που αντιστοιχεί
σε 5,1 δις ευρώ λιγότερα στις "γερμανικές τσέπες"….Η μείωση αυτή είναι αμφίβολο
κατά πόσο οφείλεται στο μέχρι
στιγμής εμπάργκο της ελληνικής κοινωνίας έναντι των
γερμανικών προϊόντων ή στη συρρίκνωση γενικά της εγχώριας αγοραστικής
δύναμης ή σε ένα ειδικό παράγοντα – δηλαδή
στη πτώση των εισαγωγών αυτοκινήτων. Προφανώς, η μελέτη των σχετικών στοιχείων «θα
δείξει»…
Όμως εδώ το θέμα μας
δεν είναι η «μελέτη» - γιατί από «μελέτες» έχουμε πήξει : Το θέμα μας είναι να «σουτάρουμε»
και να σκοράρουμε κι εμείς κάτι λίγο – δείχνοντας στους γερμαναράδες ότι έχουμε
τον τρόπο ή τη διάθεση να τους κάνουμε ζημιά. Αυτοί βεβαίως θα συνεχίσουν να
κάνουν ό,τι κάνουν, όχι το 13% των εξαγωγών τους προς την Ελλάδα να περικοπεί
αλλά το 130% !!!! Όμως εμείς ας έχουμε
τουλάχιστον την ικανοποίηση ότι καθώς
αυτοί προωθούν το ηγεμονιστικό τους όνειρο, δεν θα τους δίνουμε την ευκαιρία να
μας λένε από πάνω και μ@λ@κες - τουτέστιν καταναλωτές των προϊόντων τους….
Να μην ξεχνάμε
λοιπόν τον CODE BAR των γερμανικών
προϊόντων (40-44)….
Και κάτι τελευταίο,
ως ερώτηση κρίσεως : Γιατί τόσες και τόσες οργανώσεις αναλώνονται στο να
εξηγούν τις γενικές απόψεις τους στο ευρύτερο κοινό, και γιατί ούτε μια από
αυτές δεν στήνεται μπροστά σε σουπερμάρκετ ή σε μέρη όπου πραγματοποιούνται αγορές για να
εξηγήσει σε αυτούς που ψωνίζουν να μην
είναι «ψώνια» - αλλά συνειδητοί και υπεύθυνοι διαχειριστές των χρημάτων τους ;