Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Για το μποϋκοτάζ της Κόκα – κόλα




Ο καταναλωτής είναι δύναμη : Δηλαδή ο καταναλωτής που δεν είναι «ψώνιο», ο καταναλωτής  που δικαιώνει εκείνη τη παλιά –καλή αφίσα του Συλλόγου των Εμποροϋπαλλήλων, ΟΧΙ ΑΛΛΑ «ΨΩΝΙΑ»….Δηλαδή ο καταναλωτής που δε σκέπτεται μόνο σαν αγοραστής  αντικειμένων αλλά και σαν διαχειριστής της ζωής των άλλων και της δικής του ζωής, που λέει όχι στην ανθρωποφαγική κατάργηση της Κυριακής –αργίας, που επιβάλλει κυρώσεις με τις αγοραστικές του επιλογές, που δεν επιτρέπει στους Γερμαναράδες να τον λένε – εκτός από θύμα – και μ@λ@κα- αγοραστή των προϊόντων τους….
Με αυτό  το σκεπτικό δεν θα διαφωνήσω με τη διοργάνωση μποϋκοτάζ εναντίον της Κόκα-κόλα,  που έκανε τη δουλειά της στην Ελλάδα  και στη συνέχεια πέρασε σε μια άλλη χώρα,  όταν το έκρινε συμφέρον : Θα διαφωνήσω όμως με την «στρατηγική στόχευση» αυτού του μποϋκοτάζ, που είναι η επαναλειτουργία της επιχείρησης επί ελληνικού εδάφους.
 Όταν υπάρχει ελληνική «κόλα» http://oikologein.blogspot.com/b/post-preview?token=AbQoIUIBAAA.l0bBaOex7_QhUXnoadUghA.xhpRavfLPBm87PcD_x8jqg&postId=5043230444836466562&type=POST   και όταν  μπορούν στο μέλλον να υπάρξουν και άλλα συναφή προϊόντα-  σιγά την υψηλή τεχνολογία που χρειάζονται !  – δε βρίσκω  κανένα απολύτως λόγο για τη στήριξη των μακροπρόθεσμων κερδών της συγκεκριμένης πολυεθνικής εταιρείας. Αν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση, θα πρότεινα αντί επαναλειτουργίας  της Κόκα-κόλα την αυτοοργάνωση των  εργαζομένων και την αυτοδιεύθυνση της παραγωγής.  
Για το ρόλο αυτού του ευαγούς ιδρύματος στις Ινδίες   αξίζει να ξαναδιαβαστεί  ένας σχολιασμός άρθρου της ΑΥΓΗΣ  από την Ελένη Τσερέζολε, προ διετίας. http://oikonikipragmatikotita.blogspot.gr/2011/03/kai-t.html
Όχι για  τίποτε άλλο,  αλλά για να καταλαβαίνουμε  ότι πραγματικά «η Κόκα κόλα πάει με όλα»….